Det største ønske

PP25 - CD13

Lurer litt på om EL er i dag, kanskje i morgen. Tempen gikk litt opp og ikke ned, så blir spennende å se når den setter krysset :)
Monitortesten var litt svakere enn gårsdagens test. Strimmeltesten er veldig i grenseland i dag. Syns den var så vidt svakere enn kontrollstreken i dag, også etter tiden (15min etter). Tok en "evighet" før streken kom og den begynte å få litt farge. Litt som dagen før positiv EL test. 20~25 min etter testen ble tatt så var det tydelig positiv test. Så er litt usikker om jeg skal skrive inn positiv eller negativ test i FF. Hvis jeg bare har hatt en positiv test så er det tidenes korteste LH topp, men testen var ganske så sterk også da :)
Kjente en lang iling i venstre eggstokk i kveld, så kanskje egget slapp i dag? Kjente også en iling over høyre eggstokk, dobbel EL??? :wideyed: :laughing001 Lite trolig :laughing021

Er jo alltid optimistisk i ny pp, men kjenner jeg er litt ekstra optimistisk i denne pp. Men fallhøyden blir jo større da hvis det ikke går. Kjenner litt annerledes følelse i livmorområdet (litt ømt), eggstokkene og alt rundt EL egentlig. Vanskelig å forklare. Snart i dpo land og de lange dagene til testing. Denne gangen skal jeg ikke begynne å teste så altfor tidlig som forrige pp, tiden gikk så sent da. Så satser på 10dpo som jeg vanligvis bruker :)


Bildet tatt etter ca 15min etter testen ble tatt
DD30985F-FC7D-4AC9-88BC-369AB2986178.jpeg


B5FD5CF2-3926-4DF9-89E3-7C17AD9ED44B.jpeg


BC83E498-3986-43C8-A590-27303C2B5DAB.jpeg
 
Last edited:
Tar gjerne i mot all babystøv fra deg når du har vært på TUL ❤️ Da har du fått spart opp endel å gi videre ❤️
Ja, er alt bra på TUL deler jeg gladelig ut babystøv!
 
Spennende, spennende!
 
PP25 - CD14

Tempen gikk litt ned i dag og testene var super negativ (tok lang tid før streken kom opp), så satser på at EL er senest i dag. Hadde kanskje bittelitt EL slim tidlig i morges, men ingenting nå på dagen. Så i morgen begynner jeg med ananas. Skal kose meg med det :)

2671F31F-5E26-4D4B-809F-9718A93D5993.jpeg
6D80D21A-1EE3-41E7-9238-7446B92AC59C.jpeg
 
dette må være gullegget!!!
 
Nå må det jo bare være deres tur :) Nå har jo både Eskimonika og Bukett fått positive tester :) ❤️❤️ Nå er det din tur! :)
Håper virkelig det :) Nå har de banet vei så må jeg bare prøve å følge etter ;) ❤️❤️
 
Ja når det velger å komme tidligere så får det vær så god å være gullegget ;) ❤️
Absolutt!
også er det virkelig din tur til å henge med på disse positive bølgene nå
 
PP25 - CD15 - 1DPO

Med temphoppet i dag så er det ingen tvil om at jeg er i dpo land :D
Har vært et emotional wreck i dag. Våknet gråtende og vært mange tårer nå på formiddagen og tidlig ettermiddag. Ingen grunn til å gråte. Skulle nesten trodd jeg var gravid men egget har jo så vidt sluppet :hilarious: Heldigvis roet seg nå :)
I går kveld kjente jeg en sterk iling i venstre eggstokk som var veldig ubehagelig. Måtte stoppe litt opp og puste/halvveis holde pusten. Mye sterkere og "mørkere" enn ilingen på lørdag. Her går ilingene på om de er lyse eller mørke :laughing002 I går begynte jeg også å få litt ømme bryst, på yttersiden. Og i dag har jeg på en måte en mensenfølelse som jeg av og til får noen dager før TR og noen ganger noen dager etter EL. Denne kroppen er rar ja :p
Ser jo at mange av langtidsprøverne plutselig er blitt gravid så håper jeg er så heldig og følger etter inn i terminforum snart ❤️

64FF65CA-F151-42D4-B4D8-7FA315533B4D.jpeg
 
Nydelig temphopp, ingen tvil om du er i dpoland nå nei :) kos deg med ananasen!

*legger igjen litt ekstra babystøv for sikkerhets skyld*
 
Kos deg med ananasen.
Håper å komme inn til uka med masse babystøv til deg. Vil gjerne ha deg også med over i termingruppe nå!
 
Så herlig med så tydelig temphopp, og at det stemmer så godt med kroppslige tegn!

*sender babystøv herfra også* :D
 
Nydelig temphopp, ingen tvil om du er i dpoland nå nei :) kos deg med ananasen!

*legger igjen litt ekstra babystøv for sikkerhets skyld*
Takk for enda mer babystøv :Heartred
Ja nå har jeg kost meg med første dose av ananas :)
 
Back
Topp