Den laaange veien fra 3 til 4 <3

Ja jeg kjenner jeg liksom må få en til før jeg legger babydrømmene på hylla. Når kan du ta test? Jeg må vente minst 5 dager.
Jeg også må få en til før jeg legger det på hylla..

Jeg kan vel egentlig teste nå, er 10dpo.. men testene jeg har bestilt kom ikke før helgen [emoji45] så har ingen tester.. Men skal til legen på tirsdag for å ta blodprøve [emoji12] jeg skilte nemlig ikke ut hcg i urinen med sønnen, så kan ikke stole på at jeg gjør det nå heller.. Men hadde vært gøy å fått 2 streker da [emoji16]

Har du dagbok forresten? [emoji4]
 
Jeg også må få en til før jeg legger det på hylla..

Jeg kan vel egentlig teste nå, er 10dpo.. men testene jeg har bestilt kom ikke før helgen [emoji45] så har ingen tester.. Men skal til legen på tirsdag for å ta blodprøve [emoji12] jeg skilte nemlig ikke ut hcg i urinen med sønnen, så kan ikke stole på at jeg gjør det nå heller.. Men hadde vært gøy å fått 2 streker da [emoji16]

Har du dagbok forresten? [emoji4]

Hei. Jeg forstår ikke så mye av dette her inne faktisk, vet ikke hvordan jeg kan følge noen eller noen ting. Så dagbok har jeg ikke. Har du kanskje? At jeg kan følge deg? Å evt hvor finner jeg d?
 
Hei. Jeg forstår ikke så mye av dette her inne faktisk, vet ikke hvordan jeg kan følge noen eller noen ting. Så dagbok har jeg ikke. Har du kanskje? At jeg kan følge deg? Å evt hvor finner jeg d?
Tok litt tid før jeg forstod noe som helst selv faktisk [emoji23] Vi skriver nå inne i min dagbok, men jeg bruker mobil appen og vet bare hvordan man følger i den.. Bruker du app eller nettet?
 
12dpo idag.. Håper testene mine kommer idag [emoji12] imorgen skal jeg til legen og ta blodprøve, og over imorgen (onsdag) så er det tante dagen.. så da krysser jeg fingrene for 2 streker/utslag på hcg og ingen tante [emoji16]
 
12dpo idag.. Håper testene mine kommer idag [emoji12] imorgen skal jeg til legen og ta blodprøve, og over imorgen (onsdag) så er det tante dagen.. så da krysser jeg fingrene for 2 streker/utslag på hcg og ingen tante [emoji16]
Så spennende!:) håper på to streker og høy hcg[emoji177][emoji177][emoji177]
 
12dpo idag.. Håper testene mine kommer idag [emoji12] imorgen skal jeg til legen og ta blodprøve, og over imorgen (onsdag) så er det tante dagen.. så da krysser jeg fingrene for 2 streker/utslag på hcg og ingen tante [emoji16]

Skal krysse fingrene for deg[emoji2] Eg kan tje ta test før fredag eg[emoji849] så dagene snigler seg fremover
 
Oppe til høyre har du 3 greier [emoji12] i midten er en sirkel med en hake, trykker du på den så følger du.. og du vil da få varsel [emoji4]
 
Oppe til høyre har du 3 greier [emoji12] i midten er en sirkel med en hake, trykker du på den så følger du.. og du vil da få varsel [emoji4]

Hmm.. det har jeg gjordt,men ser likevel ingen plass når du svarer [emoji848] Er vist ikke så data flink som jeg trodde [emoji23][emoji85]
 
Hvor skal det stå at jeg har fått svar liksom? Beklager å mase på deg me dette[emoji23][emoji85]
Beklager sent svar.. var plutselig mye å gjøre på jobb [emoji23] jeg får opp akkurat som en chat boble på tlf når noen svarer.. Men lurer på om du må trykke på bjella nederst til høyre her (når du skriver).. du kan også trykke på bjella på forsiden, da får du opp liste på om det er blitt skrevet noe der du har kommentert.. Håper du forstod hva jeg mente [emoji13]
 
20180618_134652.jpg


Jeg ser skyggestrek, men så gjør jeg ikke det likevel.. tror jeg begynner å bli litt rar av denne testingen [emoji23]
 
Ta en ny i morgen tidligt, da skal d iallefall vær mest HCG [emoji2] men ser du skyggestrek så har eg tru på at dette går veien[emoji2]
 
Beklager sent svar.. var plutselig mye å gjøre på jobb [emoji23] jeg får opp akkurat som en chat boble på tlf når noen svarer.. Men lurer på om du må trykke på bjella nederst til høyre her (når du skriver).. du kan også trykke på bjella på forsiden, da får du opp liste på om det er blitt skrevet noe der du har kommentert.. Håper du forstod hva jeg mente [emoji13]

Må le o[emoji23] ser verken snakkeboble elle bjelle[emoji23] får bare gå innom i ny å ne å sjekke[emoji12] ska tje vær lett å forstå alt.
 
Back
Topp