Den laaange veien fra 3 til 4 <3


IMG_3825.jpg


E sånn sjå meg[emoji849]
 
20180619_071659.jpg

Var nok blenda idag også [emoji17] men nå skal jeg få sønnen ut av sengen, få i han noe mat og få han på skolen.. sånn at mor kan stikkes hos legen.. har mista litt trua på at den satt denne mnd, men det kan jo hende at det ikke er noe særlig hcg i urinen denne gangen også [emoji39]
 
Vis vedlegget 263350
Var nok blenda idag også [emoji17] men nå skal jeg få sønnen ut av sengen, få i han noe mat og få han på skolen.. sånn at mor kan stikkes hos legen.. har mista litt trua på at den satt denne mnd, men det kan jo hende at det ikke er noe særlig hcg i urinen denne gangen også [emoji39]

Arrggg asså... MEN kanskje så du seie så e det bare lite HCG [emoji6] Lykke til[emoji1317] Skal tenke på deg[emoji179]
 
Såååå spent[emoji1317] Men er det slik at du må ta ny blodprøve om 2 dager nå då?
Nei må ikke det.. er det hcg så er det hcg .. det vil bli sendt henvisning til tul når jeg er gravid..

Men nå kom tanta for et par timer siden, så da ble det ikke noe denne mnd heller [emoji24]
 
Nei må ikke det.. er det hcg så er det hcg .. det vil bli sendt henvisning til tul når jeg er gravid..

Men nå kom tanta for et par timer siden, så da ble det ikke noe denne mnd heller [emoji24]

Uff nei alså[emoji17][emoji17] det hva itje kjekt å høre[emoji17] Tok en test eg o fordeom eg bare er 10 dpo,var blenda hvitt[emoji51] men du bør finne ut hva som gjør at du har slike smerter uansett. Viktigt å lytte til kroppen sin. Tenker masse på deg[emoji173]️
 
Så kjedelig å høre.
Krysser fingrene for neste pp og en liten mars/april spire :)
 
Da er man på plass igjen [emoji23] dpo 2 idag.. vi la inn aksjer dagen før og på eggløsnings dagen [emoji13] så håååper at den sitter denne mnd [emoji4]

Jeg har strikket noen super søte baby tøfler, så nå trenger jeg bare baby tottisene [emoji7][emoji5]
 
Da er man på plass igjen [emoji23] dpo 2 idag.. vi la inn aksjer dagen før og på eggløsnings dagen [emoji13] så håååper at den sitter denne mnd [emoji4]

Jeg har strikket noen super søte baby tøfler, så nå trenger jeg bare baby tottisene [emoji7][emoji5]

Håper spiren sitter denne måneden :)
 
Da er man på plass igjen [emoji23] dpo 2 idag.. vi la inn aksjer dagen før og på eggløsnings dagen [emoji13] så håååper at den sitter denne mnd [emoji4]

Jeg har strikket noen super søte baby tøfler, så nå trenger jeg bare baby tottisene [emoji7][emoji5]

Denna månden har jeg ikke tatt eggløsningstester elle noe. Får bare håpe på det beste. Krysser fingrene for deg.
 
Dpo 8 idag, og 6dager til tanta forhåpentligvis ikke dukker opp.. Har sååå lyst at det skal klaffe nå..

Skjønner ikke at det finnes mennesker på denne planeten når det skal være sååå j##### vanskelig å bli gravid hvordan er det mulig at det er så liten sjanse hver mnd? Tom når man timer det!?

Jaja.. Har tatt noen tester, men de er blenda, men det er fortsatt tidlig da..

Nå skal jeg snart på jobb [emoji4] og etter jobb skal jeg på Ed Sheeran konsert i Sverige
 
Back
Topp