Den laaange veien fra 3 til 4 <3

Dpo 8 idag, og 6dager til tanta forhåpentligvis ikke dukker opp.. Har sååå lyst at det skal klaffe nå..

Skjønner ikke at det finnes mennesker på denne planeten når det skal være sååå j##### vanskelig å bli gravid hvordan er det mulig at det er så liten sjanse hver mnd? Tom når man timer det!?

Jaja.. Har tatt noen tester, men de er blenda, men det er fortsatt tidlig da..

Nå skal jeg snart på jobb [emoji4] og etter jobb skal jeg på Ed Sheeran konsert i Sverige

Det ordner seg nok skal du se. Kos deg på konsert å prøv og ikke tenk på det.
 
10 dpo [emoji20]
20180713_074712.jpg
 
20180715_102515.jpg

12dpo... negativ test og rosa på papiret [emoji53] så da kommer vel tanta et par dager tidligere denne mnd [emoji37] nå begynner jeg og bli lei, og ikke minst skuffa.. Jeg vil ha en liten spire, hvorfor vil den ikke sitte [emoji26]
 
Vis vedlegget 266847
12dpo... negativ test og rosa på papiret [emoji53] så da kommer vel tanta et par dager tidligere denne mnd [emoji37] nå begynner jeg og bli lei, og ikke minst skuffa.. Jeg vil ha en liten spire, hvorfor vil den ikke sitte [emoji26]

Kjenner og forstår din frustrasjon.
Håper du snart får en liten spire :Heartred
 
Kjenner og forstår din frustrasjon.
Håper du snart får en liten spire [emoji813]red
Jeg har sikkert ikke veldig mye å klage for, men blir SÅÅÅÅ frustrert når tanta kommer mnd etter mnd og vi har lagt inn aksjer som aldri før.. Begynner nå på pp6, og det er jo sikkert ingenting.. Men for meg er det leeeenge.. Skal ikke være lett dette [emoji20]
 
Jeg har sikkert ikke veldig mye å klage for, men blir SÅÅÅÅ frustrert når tanta kommer mnd etter mnd og vi har lagt inn aksjer som aldri før.. Begynner nå på pp6, og det er jo sikkert ingenting.. Men for meg er det leeeenge.. Skal ikke være lett dette [emoji20]

Er akkurat på samme sted som deg. 8 Dpo i dag, men tempen, kroppen og alt forteller meg at det ikke gikk nå heller. Hadde så god følelse siden jeg nå vet nøyaktig når EL har vært og vi har også lagt og truffet godt med aksjer.

Går om 1 knapp uke inn i PP 6 her også.
Tenker litt som deg, føler på en måte at jeg ikke har noe å klage over, mange som bruker mye lengre tid. Men samtidig så er jeg så frustrert og lei meg over at vi ikke har fått positiv test enda. Spesielt siden vi egentlig begynte å skulle prøve i juli i fjor.
Ser masse folk rundt meg som er blitt gravid eller føder snart. Tenker også at venninna mi som begynner på nr 2 i august/september sikkert blir gravid før meg. Selv søstra mi som ikke har begynt å planlegge nr 3 enda, er jeg sikker på at blir gravid før meg :sorry:
Er hardt å være aktiv prøver. Går så på psyken løs.
Håper PP6 blir måneden vi begge sitter med positiv test å hånda :Heartred og ikke minst at det da er en terminspire :Heartred
 
Jeg har sikkert ikke veldig mye å klage for, men blir SÅÅÅÅ frustrert når tanta kommer mnd etter mnd og vi har lagt inn aksjer som aldri før.. Begynner nå på pp6, og det er jo sikkert ingenting.. Men for meg er det leeeenge.. Skal ikke være lett dette [emoji20]

Forstår deg så godt[emoji173]️ Jeg har jo igrunn ikke lov og klage føler jeg siden jeg har 3 barn,men den 4 var så etterlengtet,men siden MA så vil bare ikke spiren sitte[emoji17] Jeg har også fått beskjed om at jeg må starte på blodfortynnende medisiner for dette var visst grunnen til at jeg mistet[emoji17]
Å ABSOLUTT alle rundt meg er gravide føler jeg så dette føles bare så urettferdig[emoji17] jeg er 8 dpo,men bestemt meg for å ikke begynne å teste ennå iallefall. Blir så ufattelig lei meg når den er negativ gang på gang.
Håper det snart ordner seg for oss alle[emoji173]️
 
Hvordan går det med deg?
Håper du har fått brukt sommeren til å slappe av og lade batteriene :Heartred
 
Hvordan går det med deg?
Håper du har fått brukt sommeren til å slappe av og lade batteriene [emoji813]red
Det går bra :) Jeg har 2 uker igjen av ferien min.. vi drar på døgntur til Danmark i morgen.. det gleder jeg meg til [emoji16]

10dpo idag og testene er like blenda som vanlig [emoji17] men hadde ikke regnet med noe annet heller.. Har desverre ikke lagt inn alt for mye aksjer denne mnd [emoji45]
Så da går man vel bare vente på pp7..

20180805_100407.jpg
 
Det går bra :) Jeg har 2 uker igjen av ferien min.. vi drar på døgntur til Danmark i morgen.. det gleder jeg meg til [emoji16]

10dpo idag og testene er like blenda som vanlig [emoji17] men hadde ikke regnet med noe annet heller.. Har desverre ikke lagt inn alt for mye aksjer denne mnd [emoji45]
Så da går man vel bare vente på pp7..

Vis vedlegget 269551

Deilig å kunne kose seg med 2 uker til da :)
Hvor i Danmark skal dere ture i morgen?

Leit å høre at det ikke har klaffet enda. Håper du snart får 2 fine babystreker :Heartred
 
Deilig å kunne kose seg med 2 uker til da :)
Hvor i Danmark skal dere ture i morgen?

Leit å høre at det ikke har klaffet enda. Håper du snart får 2 fine babystreker [emoji813]red
Hei.. vi tok bare båten fra Oslo til Fredrikshavn og tilbake igjen [emoji4]
Men var veldig koselig å tilbringe litt tid med gutta mine utenfor de 4 veggene i 1 døgn [emoji14]
 
Dagens test var også negativ [emoji17]
Er nå dpo 14, så da er vel alt håp ute for denne gang også og tanta melder vel sin ankomst enten idag eller imorgen [emoji37]
 
Dagens test var også negativ [emoji17]
Er nå dpo 14, så da er vel alt håp ute for denne gang også og tanta melder vel sin ankomst enten idag eller imorgen [emoji37]

Nei, så kjedelig :(
Skal du fortsatt måle hCG hos legen, sånn med tanke på om du ikke skiller ut nå heller,?
 
Nei, så kjedelig :(
Skal du fortsatt måle hCG hos legen, sånn med tanke på om du ikke skiller ut nå heller,?
Jeg tenker at det ikke er noe vits før tanta er for sen.. men han vil jo helst at jeg kommer inn hver 14dag å tar blodprøve.. så vet ikke jeg.. sønnen skal til legen idag, så tenkte jeg skulle snike inn et spm om henvisning til gyn..
 
Jeg tenker at det ikke er noe vits før tanta er for sen.. men han vil jo helst at jeg kommer inn hver 14dag å tar blodprøve.. så vet ikke jeg.. sønnen skal til legen idag, så tenkte jeg skulle snike inn et spm om henvisning til gyn..

Ser den..
Men godt at legen din er på tilbudssiden da.
Håper det går i orden med en henvisning til gynekolog. Lykke til :thumleft
 
Ser den..
Men godt at legen din er på tilbudssiden da.
Håper det går i orden med en henvisning til gynekolog. Lykke til :thumleft
Da har vi vært hos legen idag [emoji4] det var ikke noe problem å få henvisning til gyn, men han ville ta hormonprøver? (blodprøver) før han gjorde det, av både meg og sambo.. Heldigvis var sambo med idag så da ble det tatt med engang.. så da venter vi bare på svar på de før jeg drar til gyn [emoji16]
 
Fikk svar på blodprøvene for et par dager siden, og alt så fint ut [emoji4] så da har han sendt henvisning til gyn..

Igår kjøpte jeg en pakke med eggløsningstester på Normal..
Tok 1 igår, den hadde bare 1 strek..
Og en nå.. også en strek..
Ifølge flo appen skal jeg ha eggløsning i morgen, ville jeg ikke fått noe utslag på testen idag da?
Skjønner ikke noe av de greiene her..

20180818_101801.jpg
 
Back
Topp