Den laaange veien fra 3 til 4 <3

Er fortsatt på sykehuset Da de ikke har funnet hva som gir smerte, det er ikke noe gynekologisk grunn ihvertfall.. er heller ikke gravid.. Men en god nyhet er at han sjekket eggstokker og livmor og så "gamle" egg.. Så det var bare å fortsette å prøve å bli gravid [emoji16][emoji16] skulle ikke være noe grunn for at jeg ikke skulle bli det *jippi*.. når jeg gikk ut av døra så sa han at han håpet å Se meg på føden om 9mnd pluss [emoji14] så da sitter jeg på akuttmottaket og prøver å finne ut hva kroppen krangler for nå [emoji25]
 
De ser eggstokkene mine håper jeg [emoji13]
Jo, men ikke om det er graviditet utenfor livmor! Det er det altfor tidlig for, og det var vel det du var engstelig for? Etter eggløsning oppstår det som kalles corpus luteum der egget slapp. Kan være ubehagelig, men ikke farlig. Det er der progesteronet produseres.
 
Er fortsatt på sykehuset Da de ikke har funnet hva som gir smerte, det er ikke noe gynekologisk grunn ihvertfall.. er heller ikke gravid.. Men en god nyhet er at han sjekket eggstokker og livmor og så "gamle" egg.. Så det var bare å fortsette å prøve å bli gravid
emoji16.png
emoji16.png
skulle ikke være noe grunn for at jeg ikke skulle bli det *jippi*.. når jeg gikk ut av døra så sa han at han håpet å Se meg på føden om 9mnd pluss
emoji14.png
så da sitter jeg på akuttmottaket og prøver å finne ut hva kroppen krangler for nå
emoji25.png

Godt å høre at de ikke kunne finne noe galt gynekologisk :) Og bra det ikke er noe som skulle tilsi at du ikke kan bli gravid! Da får man bare håpe at dere lykkes snart :joyful:
Dog syns å høre at du ikke er gravid enda.
Håper de finner ut hva deg er som gir deg plager. God bedring :signs003
 
Godt å høre at de ikke kunne finne noe galt gynekologisk :) Og bra det ikke er noe som skulle tilsi at du ikke kan bli gravid! Da får man bare håpe at dere lykkes snart :joyful:
Dog syns å høre at du ikke er gravid enda.
Håper de finner ut hva deg er som gir deg plager. God bedring :signs003
Det var egentlig ganske godt å få høre.. han sa jeg ikke hadde noe å frykte lenger, så bare å kjøre på [emoji14] håper dere lykkes veeeeldig snart også [emoji16]
 
Jo, men ikke om det er graviditet utenfor livmor! Det er det altfor tidlig for, og det var vel det du var engstelig for? Etter eggløsning oppstår det som kalles corpus luteum der egget slapp. Kan være ubehagelig, men ikke farlig. Det er der progesteronet produseres.
De hadde sett om det var et egg som satte seg fast.. Men nå var det ikke det.. Men vet du egentlig hvor tidlig hcg vises i blodet?
 
Men vet du egentlig hvor tidlig hcg vises i blodet?

Tar meg den frihet til å svare på denne, selv om det ikke var meg du spurte.
hCG vises i blodet ca 10 dager etter befruktning. Så ikke så mye tidligere enn en graviditetstest man kan ta hjemme :)
 
5dpo og ca 10dager til tr kommer [emoji30] kom hjem fra sykehuset igår og har sovet i egen seng deilig.. Men jeg har hatt så mye drømmer i det siste.. merkelige drømmer jeg skjønner ikke hvorfor.. Har hatt det i noen dager, de startet vel ca samtidig som smertene nederst i magen..
 
5dpo og ca 10dager til tr kommer [emoji30] kom hjem fra sykehuset igår og har sovet i egen seng deilig.. Men jeg har hatt så mye drømmer i det siste.. merkelige drømmer jeg skjønner ikke hvorfor.. Har hatt det i noen dager, de startet vel ca samtidig som smertene nederst i magen..[/QUOTE

Siden det er så tidlig, så får man fortsatt håpe at det er en liten spire som gir deg rare drømmer og litt ubehag :smiley-angelic001
 
Tar meg den frihet til å svare på denne, selv om det ikke var meg du spurte.
hCG vises i blodet ca 10 dager etter befruktning. Så ikke så mye tidligere enn en graviditetstest man kan ta hjemme :)
Men hvordan kunne de si på sykehuset igår at jeg ikke er gravid? [emoji30] da fortsetter jeg håpe at den sitter denne mnd jeg [emoji38]
 
Men hvordan kunne de si på sykehuset igår at jeg ikke er gravid? [emoji30] da fortsetter jeg håpe at den sitter denne mnd jeg [emoji38]

Er i allefall det legene jeg kjenner sier. Men så har jo leger ofte litt forskjellig oppfatning av hva de har lært. Så man kan jo ofte få to ulike svar fra leger om samme spørsmål.
Jeg håper i allefall, og krysser fingrene likevel, for at det ble klaff :)
 
Er i allefall det legene jeg kjenner sier. Men så har jo leger ofte litt forskjellig oppfatning av hva de har lært. Så man kan jo ofte få to ulike svar fra leger om samme spørsmål.
Jeg håper i allefall, og krysser fingrene likevel, for at det ble klaff :)
Time will show [emoji14]
 
Er 10dpo på fredag, så tenker første test ryker da [emoji85] men skal til legen imorgen, og kjenner jeg han rett så blir det tatt en ny blodprøve der [emoji23]

Så spennende da :joyful:
Er bare 3dpo her og kjenner det klør voldsomt i fingrene etter å teste. Har hatt en så god følelse denne måneden, men nå begynner tvilen å komme. Man er jo så redd for å bli skuffet :oops:
 
Så spennende da :joyful:
Er bare 3dpo her og kjenner det klør voldsomt i fingrene etter å teste. Har hatt en så god følelse denne måneden, men nå begynner tvilen å komme. Man er jo så redd for å bli skuffet :oops:
Huff.. ikke greit altså.. Jeg har hatt en så god følelse på denne mnd også blir jeg lagt inn å får beskjed om at jeg ikke er gravid [emoji30] også kan det hende at grunnen til at jeg ble lagt inn er fordi egget driver å fester seg eller no [emoji12][emoji23] jaja.. 4 dager til testing.. hold ut Belka, snart er det du som tester [emoji16]
 
Huff.. ikke greit altså.. Jeg har hatt en så god følelse på denne mnd også blir jeg lagt inn å får beskjed om at jeg ikke er gravid [emoji30] også kan det hende at grunnen til at jeg ble lagt inn er fordi egget driver å fester seg eller no [emoji12][emoji23] jaja.. 4 dager til testing.. hold ut Belka, snart er det du som tester [emoji16]

Hehe... Ja, krysser fingrene for oss begge. Håper jeg bare klarer å holde meg til 10dpo før jeg tester, men redd for at jeg ryker på en test eller to før :hilarious:
 
Hehe... Ja, krysser fingrene for oss begge. Håper jeg bare klarer å holde meg til 10dpo før jeg tester, men redd for at jeg ryker på en test eller to før :hilarious:
Skjønner det [emoji23] krysser fingrene for oss begge jeg også [emoji12] kanskje vi kommer i samme termin gruppe også [emoji85]
 
Back
Topp