Den laaange veien fra 3 til 4 <3

Hvordan går det med deg?
Fikk du målt hCG hos legen?
❤️❤️❤️
Jeg var hos legen på torsdag og tok blodprøve. Venter fortsatt på svaret.. men er jo egentlig ikke noe tvil. Puppa er vonde og murringer nederst, føles jo som tanta er rett rundt hjørne.. men er jo flere dager over tante datoen :happy:
 
:nailbiting::happy::D:angel8

Hvis jeg har forstått det riktig så lå HCG på 119 torsdagen :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • 20181125_214718.jpg
    20181125_214718.jpg
    93,5 KB · Visninger: 73
Var på legevakta igår med kjempe smerter på venstre side i bekkenet :nailbiting: så da ringte legen sykehuset som vil ha meg inn på tul for å se hvor fosteret sitter og hvor langt jeg er på vei.. håper alt er bra der inne :smiley-ashamed004 også får man se om jeg forblir i August eller flytter til Juli :confused005
 
Var på legevakta igår med kjempe smerter på venstre side i bekkenet :nailbiting: så da ringte legen sykehuset som vil ha meg inn på tul for å se hvor fosteret sitter og hvor langt jeg er på vei.. håper alt er bra der inne :smiley-ashamed004 også får man se om jeg forblir i August eller flytter til Juli :confused005

Så spennende ! Når skal du på TUL? Håper alt står bra til inni mgehuset❤️
 
Så spennende ! Når skal du på TUL? Håper alt står bra til inni mgehuset❤️
Er på vei hjem derfra nå :) de vet ikke hva som gjør at jeg har vondt.. Jeg er ikke så langt på vei (4+2) så var ikke så lett å se noe.. men de var ganske sikre på at fosteret lå i livmoren. Men mtp at jeg har hatt dobbelsidig eggleder betennelse så er det en fare for at jeg er gravid utenfor livmor. Så har tatt hcg blodprøve idag, skal tilbake i morgen for å ta en ny blodprøve.. og ny tul om 1 uke.
 
Hadde litt rosa på papiret igår, og siden sykehuset har sagt jeg skal ringe ved den minste blødning, så slo jeg på tråden.. har egentlig oppfølgnings ul imorgen, men var heldig da de hadde fått en avbestilling.. så da har jeg time til ul idag kl 16.30. Håper jeg får se en spire som har vokst og vokser normalt.
 
Hadde litt rosa på papiret igår, og siden sykehuset har sagt jeg skal ringe ved den minste blødning, så slo jeg på tråden.. har egentlig oppfølgnings ul imorgen, men var heldig da de hadde fått en avbestilling.. så da har jeg time til ul idag kl 16.30. Håper jeg får se en spire som har vokst og vokser normalt.

Uff, aldri noe gøy med små blødninger.
Krysser fingrene for at det bare var skjøre slimhinner og at alt står bra til med den lille ❤️ Lykke til på UL ❤️
 
Hadde litt rosa på papiret igår, og siden sykehuset har sagt jeg skal ringe ved den minste blødning, så slo jeg på tråden.. har egentlig oppfølgnings ul imorgen, men var heldig da de hadde fått en avbestilling.. så da har jeg time til ul idag kl 16.30. Håper jeg får se en spire som har vokst og vokser normalt.
Forstår at du blir urolig! Krysser fingrene for at det er helt uskyldig og at alt står bra til med lille spire :Heartred
 
Forstår at du blir urolig! Krysser fingrene for at det er helt uskyldig og at alt står bra til med lille spire :Heartred
Er ikke lett dette.. hehe.. De er jo redd jeg er gravid utenfor livmor, så greit å få ekstra oppfølgning.. jeg tror alt er som det skal :)
 
Last edited:
Uff, aldri noe gøy med små blødninger.
Krysser fingrene for at det bare var skjøre slimhinner og at alt står bra til med den lille ❤️ Lykke til på UL ❤️
Jeg tror også det er skjøre slimhinner.. har hatt noe blod på papiret når jeg snyti meg de siste dagene :) så kan tyde på det..
På vei til ul nå.. skikkelig spennende :)
 
Da har jeg vært på ny ul og lille har det veldig fint og vokser som normalt i magehuset :love017 jeg fikk tom se ett bittelite hjerte :love7 så idag er jeg 5+2 og neste ul er ordinær ul :)
 
Da har jeg vært på ny ul og lille har det veldig fint og vokser som normalt i magehuset :love017 jeg fikk tom se ett bittelite hjerte :love7 så idag er jeg 5+2 og neste ul er ordinær ul :)


Så utrolig godt å høre at alt så bra ut ❤️
 
Idag har jeg vært hos gynekologen min. Hu ville ta en ul så da fikk jeg se en liten spire på 12mm. Helt perfekt i vekst. 7+2 Idag :)
 
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Back
Topp