Den laaange veien fra 3 til 4 <3

7dpo og har vært hos legen.. han sier at det et stor sannsynlighet for at jeg er gravid.. De kan ikke ha sett det på blod eller ul så tidlig uansett.. Så jeg skal tilbake om 1 uke og ta blodprøve [emoji16] men ryker på hjemmetester før det [emoji85]
 
7dpo og har vært hos legen.. han sier at det et stor sannsynlighet for at jeg er gravid.. De kan ikke ha sett det på blod eller ul så tidlig uansett.. Så jeg skal tilbake om 1 uke og ta blodprøve [emoji16] men ryker på hjemmetester før det [emoji85]

Ååå, så spennende! Hva gjør at han er så sikker?
Kjenner jeg gleder meg til du skal begynne å teste :D
 
Ååå, så spennende! Hva gjør at han er så sikker?
Kjenner jeg gleder meg til du skal begynne å teste :D
Det at det stikker og hvor det gjør vondt osv... pluss at festing av egg kan stemme med dagene siden mens og eggløsning [emoji4] men tiden vil vise.. første test på fredag ( Hvis jeg klarer å vente) [emoji2][emoji2]
 
Da svei jeg av en test, den er ganske blenda som jeg kan se [emoji85] men er som sagt tidlig..
20180612_185410.jpg
 
Hehe... Er vanskelig å motstå når trangen har meldt seg :D
Ja, er fortsatt veldig tidlig, men blir veldig spennende fremover :joyful:
Kjempe vanskelig [emoji23] men nå blir det nok ikke noe før fredag [emoji85]

Blir veldig spennende.. kan ikke skjønne hva annet smertene kan være hvis det ikke er en spire ‍♀️
 
Oook.. Tok siste testen i skuffen idag [emoji23] 8dpo og blenda hvitt... venter nye tester i posten idag eller imorgen [emoji4] så får ikke teste mer før de kommer, med mindre jeg kjøper på butikken.. og det skal jeg ikke [emoji23][emoji23]

Ellers er smertene nederst vedvarende, nå håper jeg bare de skyldes en spire som graver seg ekstra godt inn [emoji4][emoji4]
 
10dpo og testene kom ikke før helgen.. så da sitter jeg her da [emoji20] Har fortsatt vondt, men det må jeg vel nesten bare leve med frem til jeg får svar på om jeg er gravid eller ikke.. Er så redd for at jeg ikke er gravid og at jeg da må utredes for hva disse vondtene er.. og da må vi vel sette prøvingen på vent, igjen [emoji17][emoji17]
 
10dpo og testene kom ikke før helgen.. så da sitter jeg her da [emoji20] Har fortsatt vondt, men det må jeg vel nesten bare leve med frem til jeg får svar på om jeg er gravid eller ikke.. Er så redd for at jeg ikke er gravid og at jeg da må utredes for hva disse vondtene er.. og da må vi vel sette prøvingen på vent, igjen [emoji17][emoji17]

Hei. Har 3 barn og prøver på den 4, og har også hatt veldigt vondt til tider å ikke vært gravid og tror nesten det er psykisk hos meg for har så lyst at det skal sitte en spire Så du får prøve å ikke tenke så mye på det så skal du se det sitter en spire før du vet ordet av det ❤️Kjenne meg igjen i det å ha lyst å teste fordi om jeg vet det er tidlig. Jeg er 6 dpo i dag å har KJEMPE lyst å teste.
 
Hei. Har 3 barn og prøver på den 4, og har også hatt veldigt vondt til tider å ikke vært gravid og tror nesten det er psykisk hos meg for har så lyst at det skal sitte en spire Så du får prøve å ikke tenke så mye på det så skal du se det sitter en spire før du vet ordet av det [emoji173]️Kjenne meg igjen i det å ha lyst å teste fordi om jeg vet det er tidlig. Jeg er 6 dpo i dag å har KJEMPE lyst å teste.
Hei [emoji4] så koselig med så mange barn [emoji16]

Jeg er redd dette ikke er psykisk.. jeg har så vondt at jeg ble lagt inn på Ahus forrige helg, og jeg sliter med søvn og å fungere skikkelig i hverdagen [emoji53] Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men det er som å ha en betennelse..
Jeg har fibromyalgi og sliter generelt med betennelser i kroppen.. Har nettopp blitt utredet for betennelse i nervebunten i armen.. Er nå livredd for å ikke være gravid og må utredes så jeg må utsette et barn til igjen [emoji26] er lei kroppen min..
 
Hei [emoji4] så koselig med så mange barn [emoji16]

Jeg er redd dette ikke er psykisk.. jeg har så vondt at jeg ble lagt inn på Ahus forrige helg, og jeg sliter med søvn og å fungere skikkelig i hverdagen [emoji53] Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men det er som å ha en betennelse..
Jeg har fibromyalgi og sliter generelt med betennelser i kroppen.. Har nettopp blitt utredet for betennelse i nervebunten i armen.. Er nå livredd for å ikke være gravid og må utredes så jeg må utsette et barn til igjen [emoji26] er lei kroppen min..

Uff det var trist og høre. Men håper verkeligen det ikke er noe galt med deg iallefall.❤️ Helsen får komme først så skal jeg krysse fingrene for mange spirer fremover. Jeg mistet i uke 16+5 for 2 mnd siden å stresser forferdeligt kjenner jeg så jeg føler jeg har ALLE symptomene, men redd de er psykisk. Men når du er vant med å ha plager så forstår jeg deg VELDIGT godt at du blir engstelig. Men hold ut, det order seg nok.❤️
 
Uff det var trist og høre. Men håper verkeligen det ikke er noe galt med deg iallefall.[emoji173]️ Helsen får komme først så skal jeg krysse fingrene for mange spirer fremover. Jeg mistet i uke 16+5 for 2 mnd siden å stresser forferdeligt kjenner jeg så jeg føler jeg har ALLE symptomene, men redd de er psykisk. Men når du er vant med å ha plager så forstår jeg deg VELDIGT godt at du blir engstelig. Men hold ut, det order seg nok.[emoji173]️
Ja håper det ordner seg snart [emoji5]

Så kjedelig å høre at du har mistet [emoji17] er forferdelig å miste, men er verre hvor lenger man er desverre [emoji17]
Håper det snart sitter en ny spire hos deg [emoji173]
Hvor gamle er barna dine? Ser du er 3år eldre enn meg (hvis du er født i 83) [emoji4]
 
Ja håper det ordner seg snart [emoji5]

Så kjedelig å høre at du har mistet [emoji17] er forferdelig å miste, men er verre hvor lenger man er desverre [emoji17]
Håper det snart sitter en ny spire hos deg [emoji173]
Hvor gamle er barna dine? Ser du er 3år eldre enn meg (hvis du er født i 83) [emoji4]

Ja jeg syntes det var forferdeligt. Måtte fø og fikk holde den lille jenta vår, så det var en veldig vondt opplevelse.❤️Jeg har en jente på 17 år, gutt 11 og gutt 2. LITT etterpåklatt han siste, derfor vi ønsker en til slik at han også får en som er litt på hans alder.
 
Ja jeg syntes det var forferdeligt. Måtte fø og fikk holde den lille jenta vår, så det var en veldig vondt opplevelse.❤️Jeg har en jente på 17 år, gutt 11 og gutt 2. LITT etterpåklatt han siste, derfor vi ønsker en til slik at han også får en som er litt på hans alder.


Ikke planlagt å få barn så tidlig skal sies, men sånn ble d.
 
Ja jeg syntes det var forferdeligt. Måtte fø og fikk holde den lille jenta vår, så det var en veldig vondt opplevelse.[emoji173]️Jeg har en jente på 17 år, gutt 11 og gutt 2. LITT etterpåklatt han siste, derfor vi ønsker en til slik at han også får en som er litt på hans alder.
Det er forferdelig [emoji20] har heldigvis ikke gått igjennom det der selv, men var med søsteren min når hu måtte avbryte av.skapet og føde jenta si i uke 19+ [emoji45] helt jævelig hvor utviklet de er i den alderen..
 
Jeg har en jente på 17 år, gutt 11 og gutt 2. LITT etterpåklatt han siste, derfor vi ønsker en til slik at han også får en som er litt på hans alder.

Jeg har en gutt på 9år fra før, men vi lengter etter en til [emoji173] Det mangler en liksom [emoji12]
 
Back
Topp