⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Her er mine tester, den siste er fra idag tidlig. Opplevde EL slim på dag 12, og ingenting etter det. Igår var tappen høy og veldig åpen.
Håper veldig på at det er min tur snart.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180619-110754_Gallery.jpg
    Screenshot_20180619-110754_Gallery.jpg
    920,4 KB · Visninger: 45
Første pp jeg prøver meg på el tester :) er denne positiv?
 

Vedlegg

  • F1B3EF7A-8F8E-4040-99FF-13720E95BE2B.jpeg
    F1B3EF7A-8F8E-4040-99FF-13720E95BE2B.jpeg
    784,4 KB · Visninger: 36
Tok en ny EL test nå, som kom ut negativ. Den jeg tok idag tidlig vil jeg si var positiv. Vil det sa si at eggløsning vil skje innen 12-36 timer nå? Eller når vil EL finne sted?
 
Tok en ny EL test nå, som kom ut negativ. Den jeg tok idag tidlig vil jeg si var positiv. Vil det sa si at eggløsning vil skje innen 12-36 timer nå? Eller når vil EL finne sted?
El er nok hos deg fra nå til i morgen kveld ca vil jeg tro :)
 
Åh, jeg blir så håpefull med el-testene denne syklusen! Jeg har kun hatt veldig lange og ustabile sykluser det siste halve året, men nå kan det se ut som de kan bli positive allerede i morgen, kanskje allerede i natt (cd17!) :Heartred
20180619_212058.jpg
 
Dette ser jo absolutt ikke lovende ut. Får håpe el er sen da for i morgen ser det ikke ut som den kommer. Vanligvis pleier jeg å se stigning på testene men dette er jo bare surr.
IMG_4904.JPG


Sleng på kaos i temping og så har vi det...
Image1529481119.463255.jpg
 
Fått negativ el test 3 dager nå, med motsatt av stigning, den blir bare svakere og svakere. Kan dette tyde på at jeg begynte å teste for sent, eller er det tilfeldig?
 
Dette ser jo absolutt ikke lovende ut. Får håpe el er sen da for i morgen ser det ikke ut som den kommer. Vanligvis pleier jeg å se stigning på testene men dette er jo bare surr. Vis vedlegget 263510

Sleng på kaos i temping og så har vi det... Vis vedlegget 263511

Akkurat sånn har jeg også hatt det denne syklusen. På grunn av kjemisk blødde jeg i 14 dager[emoji35] El testene oppførte seg rart. Helt til CD 17 da fikk jeg plutselig positiv el test. I dag er den negativ, så el er i dag. Håper egget slipper, tenker å måle progesteron med blodprøve om en uke.. Er altså så lei nå[emoji17]
 
Akkurat sånn har jeg også hatt det denne syklusen. På grunn av kjemisk blødde jeg i 14 dager[emoji35] El testene oppførte seg rart. Helt til CD 17 da fikk jeg plutselig positiv el test. I dag er den negativ, så el er i dag. Håper egget slipper, tenker å måle progesteron med blodprøve om en uke.. Er altså så lei nå[emoji17]

Har ikke så mange charts å sammenligne med da men har fått kryss i ff på CD 15,16 og 17.. i dag er det CD 14. Er bare følelsen av pliktsex og at det ikke kommer til å gå uansett [emoji37]
Har en bæsjedag i dag

Jeg vil ha baby! Er lei av dette prøverlivet.
 
Fått negativ el test 3 dager nå, med motsatt av stigning, den blir bare svakere og svakere. Kan dette tyde på at jeg begynte å teste for sent, eller er det tilfeldig?
Hvor i syklusen er du? Og når bruker du å ha EL?
 
Hvor i syklusen er du? Og når bruker du å ha EL?

Er på CD17, begynte å teste på CD15, skal ha EL på CD21 hvis det er likt som forrige syklus. Men hvis syklusen har blitt helt normal igjen kan det jo hende jeg skulle hatt el tidligere, sluttet på pillen i januar og ble gravid utenfor livmoren med en gang, opererte i slutten av mars og har siden da hatt mensen to ganger med 35 dagers mellomrom fra operasjon til mens, og 35 dager til neste mens som var forrige gang. Så gått litt utifra det..
 
Er på CD17, begynte å teste på CD15, skal ha EL på CD21 hvis det er likt som forrige syklus. Men hvis syklusen har blitt helt normal igjen kan det jo hende jeg skulle hatt el tidligere, sluttet på pillen i januar og ble gravid utenfor livmoren med en gang, opererte i slutten av mars og har siden da hatt mensen to ganger med 35 dagers mellomrom fra operasjon til mens, og 35 dager til neste mens som var forrige gang. Så gått litt utifra det..
Ok. Trist å høre om exu’en. Det kan hende at du allerede har hatt EL hvis da syklusen har blitt normal igjen, men ville nok fortsatt å teste noen dager til i tilfelle. Hvordan var den første testen i styrke?
 
Jeg er kjempehappy, det ser virkelig ut som at jeg får tidlig el denne syklusen!! Jeg regner begge testene som ble tatt i dag (cd17) for positive. Begge kom raskt frem innenfor tiden, men synes de har blitt litt svakere når de har tørket. Men går enda å venter på en "ordentlig" sterk positiv test, som de andre to syklusene har kommet på dag 2 med positive tester!
20180620_212046.jpg
 
Back
Topp