⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Her kan vi legge ut våre eggløsningstester og ellers sp.mål ang EL og testing :)


img_6331-jpg.230010


Den beste tiden å teste er på ettermiddag/kveld siden LH øker utover dagen. Men for noen så er det best å teste på morgenen. Noen har veldig kort LH topp så det er ikke sikkert man får en positiv test, mens noen kan få positiv test over flere dager.
 
Positiv eltest både i dag og i går. Masse el slim.. men skulle egntlig ha mens ca 4 juni..

Er så sykt sliten, trøtt å har vondt der ved venstre eggstokk. Samt vondt i brystvortene..

Blenda hvit graviditets test..

Mistenker at jeg har vondt i brystvortene pga amminga på lille som er 15 mnd.. men skal jo ikke bynne å gjøre vondt først nå

Har tidligere hatt sterke el symptomer..
Forstår ingenting nå..
 
IMG_0431.JPG

Endelig! Testa siden onsdag. CD 19. Spennende å se når jeg får time for å sette inn egg (søsken forsøk frys, naturlig syklus)
 
Bare litt forvirra nå. Har syklus på 28 dager, startet EL testing i forrige PP på CD 8. Negative tester fram til den ble knallpositiv over natta på CD 13. Ville ikke sløse tester denne måneden, så startet å teste i dag på CD 10 og fikk denne...
IMG_20180603_100439.jpg


Nesten positiv :wideyed:
Drikker grapefruktjuice denne pp i håp om å få mer EL-slim, men lurer på om noen har opplevd å få EL tidligere når de har drukket grapefruktjuice? Har i grunn ingen andre symptomer på EL...
 
Jeg kjøpte nye eggløsningstester i dag, og skal sette i gang med mer systematisert testing fra denne pp jeg er inne i nå.

Kom over et tips på nett som lønnte seg prismessig. Strimmeltester på billige-tester.no kosta 299 Kr for 35 stk.
Når jeg brukte billige-tester.dk, ble det trukket 293 Kr av kontoen for 42 tester, da er det medregnet frakt og kronekurs. 22 Kr i rabatt når jeg la inn koden «10billigeteste», som da neste dekte fraktkostnadene på 25 kroner :)

Bare et tips til dere når dere må bestille nye tester :)
 
Jeg kjøpte nye eggløsningstester i dag, og skal sette i gang med mer systematisert testing fra denne pp jeg er inne i nå.

Kom over et tips på nett som lønnte seg prismessig. Strimmeltester på billige-tester.no kosta 299 Kr for 35 stk.
Når jeg brukte billige-tester.dk, ble det trukket 293 Kr av kontoen for 42 tester, da er det medregnet frakt og kronekurs. 22 Kr i rabatt når jeg la inn koden «10billigeteste», som da neste dekte fraktkostnadene på 25 kroner :)

Bare et tips til dere når dere må bestille nye tester :)
Jeg kjøpte 100 for ca 114 kr. Tror frakten var inkludert. Ebay :)
 
Åja ok :)
kjøpte en pakke på 50 stk nettopp skjønner du,fra ebay for bare 70 kr eller noe sånt.. de var også sånne grønne... er du fornøyd med de ?
Ja, ganske fornøyd. Har ikke hatt så tydelig streker før, men det kan også ha noe med at jeg sannsynligvis ikke har hatt EL også da.. Så krysser fingrene for at de blir positive og jeg får eggløsning denne gangen.
 
Ja, ganske fornøyd. Har ikke hatt så tydelig streker før, men det kan også ha noe med at jeg sannsynligvis ikke har hatt EL også da.. Så krysser fingrene for at de blir positive og jeg får eggløsning denne gangen.
Ser ut som den siste er positiv vertfall :D
 
Back
Topp