⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Oj, det er så lenge ja... Jeg trodde det bare var positivt noen timer... Skjønte lite når jeg hadde positiv test nå i kveld. Men da får jeg slutte å være overraska [emoji16]
 
Er den øverste her positiv da? Vanskelig å se, syns strekene på de er ca like sterke, men kanskje teststreken er litt svakere?

Første runde med EL-testing, dette var vanskelig ;) litt tidlig er det også, er på CD12, og bruker ha EL på CD16.
 

Vedlegg

  • 48DE9A2C-73EE-4A4F-B20C-AD6423C9A0CE.jpeg
    48DE9A2C-73EE-4A4F-B20C-AD6423C9A0CE.jpeg
    826 KB · Visninger: 47
Er den øverste her positiv da? Vanskelig å se, syns strekene på de er ca like sterke, men kanskje teststreken er litt svakere?

Første runde med EL-testing, dette var vanskelig ;) litt tidlig er det også, er på CD12, og bruker ha EL på CD16.
Ikke langt unna positiv :)
 
Oj, det er så lenge ja... Jeg trodde det bare var positivt noen timer... Skjønte lite når jeg hadde positiv test nå i kveld. Men da får jeg slutte å være overraska [emoji16]
Jeg trodde før at man fikk det bare en dag, ikke mer, men fant fort ut at det ikke var sånn :) Håper testen snart er negativ igjen :)
 
CD18.
Er ikkje denne positiv? Babyplan altså. EBay sin er ikkje til å stole på, trur eg....

Kan håpe den blir sterkare i morgon [emoji4]
Har ikkje fått lagt aksjer dei siste dagane, så det beste er om EL er om et par dagar, så får vi lagt inn fleire aksjer før luken er lukket [emoji6]
 

Vedlegg

  • 20180617_131122.jpg
    20180617_131122.jpg
    30,2 KB · Visninger: 36
CD18.
Er ikkje denne positiv? Babyplan altså. EBay sin er ikkje til å stole på, trur eg....

Kan håpe den blir sterkare i morgon [emoji4]
Har ikkje fått lagt aksjer dei siste dagane, så det beste er om EL er om et par dagar, så får vi lagt inn fleire aksjer før luken er lukket [emoji6]
Litt i grenseland men ikke langt unna :)
 
Mer så jeg ble overrasket i morges da jeg plutselig fikk disse testene:
IMG_6614.jpg

IMG_6613.jpg
IMG_6616.jpg


Hadde smått gitt opp da jeg ikke får EL av meg selv og pga TR tullet med meg så ble Letrozol tatt noen dager for tidlig [emoji38][emoji849]

Nå er jeg spent på testene videre i dag :) Om dette faktisk stemmer :p
 
Når regner dere at eggløsning er? De timene/de dagene man har positiv test, eller når man får negativ test igjen etter positiv?

Jeg leste litt i denne tråden:
http://forum.babyverden.no/threads/info-om-eggløsningstester.1683999/

Sambo mener bestemt at eggløsning er når testen er positiv, og det står også på pakningsvedlegget.

Hva tenker dere?
Noen kan ha EL når den fremdeles er positiv siden hormonet allerede er i urinen når man tester, men kroppen kan ha startet prosessen. Tror flesteparten går ut i fra at EL er fra når testen er negativ igjen. Noen har positiv test over flere dager og noen veldig kort. Hvis du ser på bildet under så er EL når LH er på vei ned igjen.
Jeg går utifra når den er negativ igjen (bruker å ha to dager med positiv test, lang LH topp), men så temper jeg i tillegg og vet litt mer når den eventuelt er, som kan variere helt opp til andre dag med negativ test etter positiv.

upload_2018-6-18_10-50-0.jpeg
 
Første gang i mitt liv at jeg tester etter el, så har bare litt spørsmål. Tok første test i dag, er på cd15 og mener jeg skal ha el på cd21 siden jeg har hatt 35 dagers syklus de to siste gangene, men stoler ikke helt på syklusen min så hadde lyst å prøve el tester denne pp. Skjønt at teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken for positiv, men at det er to streker betyr det at noe er på gang eller er det alltid to streker? Hilsen nybegynner:angelic:
 

Vedlegg

  • 1E7D9292-D800-4BE1-9386-E3C71C362C2E.jpeg
    1E7D9292-D800-4BE1-9386-E3C71C362C2E.jpeg
    604,9 KB · Visninger: 36
Back
Topp