⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Jeg får ikke lastet opp mine,men den i dag er sterkere enn den i går,tipper El blir enten fredag eller lørdag.
Spennende med denne testingen:nailbiting:
 
Har ikke så mange charts å sammenligne med da men har fått kryss i ff på CD 15,16 og 17.. i dag er det CD 14. Er bare følelsen av pliktsex og at det ikke kommer til å gå uansett [emoji37]
Har en bæsjedag i dag

Jeg vil ha baby! Er lei av dette prøverlivet.

Samme her. Drittlei prøvingen. Har eggløsning i dag, ikke fått lagt inn aksjer da mannen er så sliten etter en veldig lang arbeidsdag. Men har hatt oss et par dager. Får se om det holder da. Pleier å klaffe når vi har oss på el dagen. Så spørs denne gangen.. [emoji17]
 
Ok. Trist å høre om exu’en. Det kan hende at du allerede har hatt EL hvis da syklusen har blitt normal igjen, men ville nok fortsatt å teste noen dager til i tilfelle. Hvordan var den første testen i styrke?

Den var sånn her, så var den svakere i går, og enda svakere i dag
 

Vedlegg

  • DB7B2389-D0DD-4CDD-9737-9B92A42E76BB.jpeg
    DB7B2389-D0DD-4CDD-9737-9B92A42E76BB.jpeg
    604,9 KB · Visninger: 35
Fikk denne nå... er vel rimelig nær... et ørlite temphopp og i dag.
La inn aksjer nærmest på tvang i går så i dag orker jeg ikke. Må vel holde med i morgen da?
Image1529577572.098168.jpg
Image1529577578.351621.jpg
 
Fikk det endelig til. De to første er tirsdag cd10 og onsdag cd11, den siste i dag CD 12
20180621_144929-COLLAGE.jpg
 
Har forøvrig sinnsykt vondt i eggstokkene i dag og generelt murringer der nede, så det blir definitivt sengekos i dag :rolleyes:
 
Hva tror dere? Jeg mener posititv, samboer mener det er litt igjen.
 

Vedlegg

  • Snapchat-2049765026.jpg
    Snapchat-2049765026.jpg
    198,9 KB · Visninger: 43
Hva tror dere? Jeg mener posititv, samboer mener det er litt igjen.

Enig med samboeren ;)

Jeg fikk lik som deg i går men enda sterkere i dag, så El er nok rett rundt hjørnet for deg :happy:
 
Dang it! Jeg som var SÅ eplekjekk når han sa det var litt igjen og bare neei nei, den er positiv.

Hehe,lett for.
Den kan være positivt, men det ser ut som den er negativ ut fra bildene,synes kontrollstreken er sterkere enn teststreken.
Har du flere bilder?
 
Hehe,lett for.
Den kan være positivt, men det ser ut som den er negativ ut fra bildene,synes kontrollstreken er sterkere enn teststreken.
Har du flere bilder?
Nei, tok bare det ene, i og med at jeg var så sikker.. haha! Men da tar jeg digital i morgen, for sikkerhetsskyld :)
 
Nei, tok bare det ene, i og med at jeg var så sikker.. haha! Men da tar jeg digital i morgen, for sikkerhetsskyld :)

Det var lurt, legg den ut her da så vi får se også :happy:
 
Back
Topp