❤Ikm uke 34❤

Har mistet håpet denne pp. Har som flere har sett,fått noen veldig svake streker på flere streker. Så tenkte jeg at det ikke kan være mulig siden egget statistisk sett ikke fester seg før rundt 6 dpo. Men det kan feste seg allerede 3 dpo. Om det festet seg da, er det jo mulig å få strek på sånn tidlig test 5 dpo. Fikk ikke strek på babyplan early i går. Ingen gravid symptomer, er 8 dpo i dag. Har bare one step early igjen å teste med. Kjøpt de på eBay, noen med erfaring med de?
 
Testebonanzaen er i gang [emoji85] Dagens blenda test 9 dpo.
IMG_4610.JPG
 
Spennende med tester! Her har jeg ikke tatt noen test. Jeg regner med at det blir mens på meg en eller annen gang i løpet av neste uke uansett.
 
Kom på at jeg har to babyplan tester 25 mlu. De må jo brukes..
IMG_0372.JPG
IMG_0373.JPG
syns jeg ser en antydning på den. Er ikke mer enn 8 dpo, så egentlig for tidlig å teste med vanlig test da. Greidde ikke la være
 
Fikk blenda hvit test i dag morges.. men er jo bare 9 dpo så er jo fortsatt en mulighet.. får bare vente og se om tr kommer neste uke eller ikke..
 
Dette er også 25 mlu test, demontert. Men syns jeg skimter noe på denne også
IMG_0378.JPG
 
Samme knipinga i høyre side livmorområde i dag, bare litt mindre intenst. Verst nå mot kvelden. Er litt der jeg ser for meg at eggstokken ligger. Er litt vanskelig å lokalisere nøyaktig hvor det kommer ifra da.
 
Kan slik intens varme som du er i på jobb ha noe å si for befruktningen og levedyktigheten til egget? Bare noe jeg kom til å tenke på...har fulgt deg her på forumet en stund og syns det er så trist at dere ikke lykkes [emoji177]
Tok det opp med Gyn da jeg var til utredning. Dei meinte det hadde ingen ting og si. Siden jeg var gravid sist i alder 39 - 40 års alder.
Sjansen for at det ikkje blir barn er kjempe stor, men klamrer meg til den 1 % som jeg har.
 
Ser på denne også :)

[emoji1317][emoji1317][emoji1317] har altså vært så gråtelabil i dag. Gråter for alt og ingenting. Tenker tilbake på et tøft år med mange skuffelser. Greier ikke tenke på annet enn kjemisk, sa og ma[emoji17]
 
[emoji1317][emoji1317][emoji1317] har altså vært så gråtelabil i dag. Gråter for alt og ingenting. Tenker tilbake på et tøft år med mange skuffelser. Greier ikke tenke på annet enn kjemisk, sa og ma[emoji17]

Skjønner det. Det å være prøver er en påkjennelse man kun kan sette seg inn i om man har vært der selv :( Jeg syns det er veldig tøft rundt ikm og tiden etter. Og spesielt om noen venner har blitt gravide o.l. :( Men nå har du fått streker som er tydlige babystreker, og ikke bare skygge så jeg krysser fingrene for sterkere strek i morgen :Heartpink
 
Back
Topp