❤Ikm uke 34❤

Kjipe greier!! [emoji22] Fryktar at den er på veg her også... Lykke til i neste PP!! [emoji122]

Hvordan går det med deg?
Her var Medicus enige på at vi kjører på 1 inseminering til.. Går det ikke denne gang, blir det ivf..... så vi kjører på denne syklusen med Prednisolon mot Endoen og letrozol, estradot og ovitrelle som hjelp. Håper VIRKELIG vi får det til [emoji4]
Lykke til neste pp!
 
Skulle hatt mensen igår men ikke kommet. Føler jeg får den hele tiden og løper på do gjerne så ofte som hver time. Fått en ubersvak strek på CB+ men den er så svak at jeg antar den er skygge og går bare og venter på mensen istedet. Hadde forventet sterkere strek etter 2 uker enn en ultrasvak såvidt synlig på bilde strek
 
Hvordan går det med deg?
Her var Medicus enige på at vi kjører på 1 inseminering til.. Går det ikke denne gang, blir det ivf..... så vi kjører på denne syklusen med Prednisolon mot Endoen og letrozol, estradot og ovitrelle som hjelp. Håper VIRKELIG vi får det til [emoji4]
Lykke til neste pp!

TR kom som forventa her dessverre!! [emoji35] Men me køyrer på med ny PP! [emoji123] Håpar ikkje det er for hardt på kroppen alt du må gjennom... Lykke til, håpar det klaffar for dykk no!! Hadde jo vore fint å sleppa IVF om du ikkje må. For oss tok det 8PP før det klaffa med 2-åringen vår, og er fortsatt ei stund igjen til det. Kryssar fingrane for PP4!!
 
TR her. [emoji24]
Ny tur i kjellaren, men bestillte nettopp el tester, og skal hente ut progesteron i dag, så nytt forsøk i ennå en pp til
 
IKM søndag 26.08 etter dobbel Letrozolkur. Biter litt negler. Tok en CB test på IKM men den var blank.. Uber ømme pupper, that's it. Har aldri gått over før. Men så har jeg heller aldri gått på hormonkur heller :)
Var 100% sikker på at TR kom søndag, men nei.

Tar en test i morgen om ikke TR er kommet da, hope not. :smiley-angelic001
 
Der kom TR hos meg også. Godt å få det overstått, med forsinket IKM, negative tester, og en liten runde med omgangssyken... Ikke min uke dette her:p

Blir pause denne pp'en pga gutteturen som havner midt i EL. Sånn går det når man tror man planlegger for alt, og så blir syklusen litt lang. Masse lykke til i neste pp, jenter:Heartred Håper det klaffer for dere!
 
Fortsatt ingen tr her , men hvis el er når jeg mistenker (nesten en uke forsinket) er ikke ikm før fredag , så er bare å vente.. tom for tester også, og skal til Polen på fredag så får kjøpe en der nede før vi hiver oss på by'n ;) hvis ikke te har kommet da , gjør nok det
 
Fortsatt ingen tr her , men hvis el er når jeg mistenker (nesten en uke forsinket) er ikke ikm før fredag , så er bare å vente.. tom for tester også, og skal til Polen på fredag så får kjøpe en der nede før vi hiver oss på by'n ;) hvis ikke te har kommet da , gjør nok det
Spennende [emoji122] Håper!
 
Her har jeg visst tatt helt feil av EL. Ser ut så jeg har det nå og ikke for 3 uker siden som jeg trodde.
 
Back
Topp