❤Ikm uke 34❤

Image1534342442.650923.jpg
nederste tatt nå på relativt konsentrert urin. Ingen strek. Knapt lesbar da testen er full av merker. Tom for make sure tester, men er helt sikker på at det må ha vært skyggestreker jeg fikk på de.
 
Last edited:
Synes jo foressten at jeg ser noe svaaakt på de to øverste

Det er de to testene jeg tok i går, men syns det er merkelig å skulle få positiv test 6 dpo. Er 7 dpo i dag. Ikke symptomer på graviditet. Pleier å få det rundt 7 dpo
 
Tok en test idag. Ca 9/10 dpo. Testen ble tatt på utvannet ettermiddagsurin men jeg klarte ikke la være [emoji23] Den var selvfølgelig negativ. Noen som vet om alt håp er ute da? Testen har sensitivitet på 10 hcg
 
Tok en test idag. Ca 9/10 dpo. Testen ble tatt på utvannet ettermiddagsurin men jeg klarte ikke la være [emoji23] Den var selvfølgelig negativ. Noen som vet om alt håp er ute da? Testen har sensitivitet på 10 hcg
Jeg testa ikke positiv før dagen før ikm da jeg var gravid med poden på tidlig test. Og selv da var den super svak. Så nei, håpet er ikke ute:)
 
I dag har jeg hatt en 6-7 reale stikninger i lyskehøyde, på høyre siden av magen. Skikkelig, sånn at jeg har sagt ævvæ. Eller au, som det heter.:p

Kan jo være et tegn. Kan også være magen som reagerer på den ukjente maten. Vi får se.
 
Back
Topp