❤Ikm uke 34❤

Jeg føler at jeg har flere symptomer men prøver å tenke at jeg bare innbiller meg det[emoji23] Har ikke noen tester liggende heller men ene søstra mi har vippset over noen kr til meg så jeg får kjøpt en test som jeg kan ta i morgen tidlig[emoji23]
 
Jeg føler at jeg har flere symptomer men prøver å tenke at jeg bare innbiller meg det[emoji23] Har ikke noen tester liggende heller men ene søstra mi har vippset over noen kr til meg så jeg får kjøpt en test som jeg kan ta i morgen tidlig[emoji23]

Huffda, kanskje noen her inne som er blitt gravide kan sende sitt lager til deg? ;) hehe
Spennende med test i morgen da :D
 
Får litt lyst til å teste jeg også. Men er jo bare 6 eller 7 dpo. Ingen symptomer heller, sååååe. Er dessuten i Hellas med kun en 25 test, i toalettmappa.
 
Okei, så du kan ta en tidligtest om noen dager da :rolleyes: har du kjøpt in noen? Jeg er 8 dpo idag, har litt symptomer som også kan være forenelig med tr da... men i tillegg så har jeg blødd litt hver dag siden 2-3 dpo :(

Jeg tenkte å ta på fredag, har en del tester, mest fordi vi skal ut på kvelden. Tviler på jeg kan se noe så tidlig.

Å, da kan du jo snart teste i en litt mer sikker periode! Håper det bare er hormonelle blødninger og at det går bra. :Heartred
 
Jeg tenkte å ta på fredag, har en del tester, mest fordi vi skal ut på kvelden. Tviler på jeg kan se noe så tidlig.

Å, da kan du jo snart teste i en litt mer sikker periode! Håper det bare er hormonelle blødninger og at det går bra. :Heartred

Ja sikkert lurt å teste før dere skal ut :) Blir spennende å se :) Ja håper jeg også :eek:
 
Får litt lyst til å teste jeg også. Men er jo bare 6 eller 7 dpo. Ingen symptomer heller, sååååe. Er dessuten i Hellas med kun en 25 test, i toalettmappa.

Jeg hadde ventet noen dager hvis jeg var deg, kjedelig med kun en test. Men har du tilgang på å kjøpe flere kan du jo vurdere hva du gjør. :)
 
Jeg hadde ventet noen dager hvis jeg var deg, kjedelig med kun en test. Men har du tilgang på å kjøpe flere kan du jo vurdere hva du gjør. :)

Kan vente til jeg kommer hjem.:) Er jo ikke noe mer gravid nå enn jeg eventuelt er om en uke liksom.
 
Hm...skal tro hvor mange dpo jeg egentlig er... Har litt merkelig syklus, med spotting og tr litt om hverandre i ca 14 dager, og så ca 14 dager uten. Har fra 28 til 35 dagers syklus - siste ganger har det vært 28. Etter eggløsningskalkulator her inne skulle EL være 11.8, men det var jo bare 1 dag etter at spottingen var over. Hm....noen som aner hva jeg skal tenke? Tror ikke jeg har så lyst til å begynne med EL - tester, for blir gæren nok av graviditetstestene...
 
Back
Topp