❤Ikm uke 34❤

Sikkert dritdumt spørsmål...men kan man kjenne kvalme bare få dager etter el ?
Man kan det ja, men det kommer av naturlige hormonelle endringer i kroppen og de kan nok ikke direkte kobles til graviditeten. Slik jeg har forstått.
Kom på at jeg har to babyplan tester 25 mlu. De må jo brukes..Vis vedlegget 270983Vis vedlegget 270984 syns jeg ser en antydning på den. Er ikke mer enn 8 dpo, så egentlig for tidlig å teste med vanlig test da. Greidde ikke la være
Wow, det fremdeles streker på disse og den andre du la ut. Husk at du fremdeles er tidlig i forløpet! Disse må bare bli sterkere!

Her er jeg 8ish 9ish dpo og blenda tester. Ingen symptomer heller.
 
Man kan det ja, men det kommer av naturlige hormonelle endringer i kroppen og de kan nok ikke direkte kobles til graviditeten. Slik jeg har forstått.

Wow, det fremdeles streker på disse og den andre du la ut. Husk at du fremdeles er tidlig i forløpet! Disse må bare bli sterkere!

Her er jeg 8ish 9ish dpo og blenda tester. Ingen symptomer heller.

Blir spennende å se om det blir noe mer ut av det. Er jo vant med kjemisk, men blir like deppa hver gang. Da er vi ganske likt, håper så inderlig for oss begge[emoji173]️[emoji173]️
 
Da gikk jeg rett i kjelleren. Kom brunt på papiret nå når jeg var på toalettet. Er på sd 22.. Den kroppen her er virkelig ikke som den skal være. Er så lei
 
Da gikk jeg rett i kjelleren. Kom brunt på papiret nå når jeg var på toalettet. Er på sd 22.. Den kroppen her er virkelig ikke som den skal være. Er så lei

Trenger vell ikke å være negativt det? Virker som mange får en liten blødning/utflod rundt denne tiden uansett. hvis det er brunt er det jo gammelt? rester fra en festeblødning? :)
 
Da gikk jeg rett i kjelleren. Kom brunt på papiret nå når jeg var på toalettet. Er på sd 22.. Den kroppen her er virkelig ikke som den skal være. Er så lei
Håper det bare er en test etter en festedip [emoji4]
 
Trenger vell ikke å være negativt det? Virker som mange får en liten blødning/utflod rundt denne tiden uansett. hvis det er brunt er det jo gammelt? rester fra en festeblødning? :)

Håper det bare er en test etter en festedip [emoji4]

Har dessverre fått mensensmerter og det har økt litt på med den brunlige utfloden. Har slurvet denne måneden og droppet progesteronstøtte. Har crinone, satte det i stad. Da var det en del brun utflod på spissen. Kjenner forskjell på gravid murring og mensen murring. Dette lover ikke bra. Er så lei meg, skikkelig sånn hjertesmerte. Har bare lyst å gjemme meg bort og gråte. Hver måned går jeg sånn i kjellern når mensen kommer
 
Har dessverre fått mensensmerter og det har økt litt på med den brunlige utfloden. Har slurvet denne måneden og droppet progesteronstøtte. Har crinone, satte det i stad. Da var det en del brun utflod på spissen. Kjenner forskjell på gravid murring og mensen murring. Dette lover ikke bra. Er så lei meg, skikkelig sånn hjertesmerte. Har bare lyst å gjemme meg bort og gråte. Hver måned går jeg sånn i kjellern når mensen kommer

Så dumt! Kanskje det er en idé å ikke teste så tidlig? Man kan vel også produsere små mengder hcg fordi at egget er befruktet, før det har festet seg ordentlig.
 
Da gikk jeg rett i kjelleren. Kom brunt på papiret nå når jeg var på toalettet. Er på sd 22.. Den kroppen her er virkelig ikke som den skal være. Er så lei

[emoji22] håper d ikke er TR som kommer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
10 dpo. Synes jeg kan skimte noe på disse??
IMG_4619.JPG
IMG_4616.JPG
 
Back
Topp