Det største ønske

Vi ligger veldig likt, så nå får vi heie frem hverandre ;)
 
Så leit at det ikke klaffet denne gangen heller :( forferdelig slitsomt når man føler at man gjør alt riktig. Skal krysse alt som krysses kan for at det blir augustbaby på deg :Heartred
Prøver jo å legge til rette for en spire, og håper vektnedgang nå skal kanskje gjøre susen. Lov å håpe :) Storsatser på en augustbaby ❤️
 
Stor klem til deg ❤️
Sender en god klem til deg :Heartred
Sender deg stor klem!!
For en frustrerende situasjon! Masse klemmer og gode tanker til deg.
Så utrolig dumt at tanta kom! Må ha masse lykke til med ny PP.

En god klem til deg fra meg
Takk for gode klemmer ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
En god klem til deg[emoji173] skal fortsette å sende babystøv og krysse fingrene for deg! Jeg drakk solvipect den mnd jeg ble gravid, mulig det var tilfeldig og kanskje du har prøvd det allerede, men det skader ikke å prøve[emoji173]
Takk for god klem og babystøv ❤️
Har ikke prøvd solvipect enda, takk for tips :) Har prøvd mye annet da så må kanskje bytte ut noe av det med solvipect. Når skal man ta solvipect? Dagene før EL?
 
God klem kjære deg. Jeg får så vondt av at du også skal trenge å slite deg gjennom måned etter måned i denne karusellen :( En ting jeg pleier å tenke er at det kanskje ironisk nok er en grunn bak alt sammen. For min del er forholdet sterkere og mer solid til å takle en småbarnsperiode enn hva den hadde vært om deg klaffet de første prøveperiodene. Og barnet er så ønsket, utrolig ønsket er dette barnet vi prøver å få ❤️

Håper jeg snart kan juble over to streker sammen med deg i dagboken din, det fortjener du virkelig ❤️
 
God klem <3 vi langtidsprøvere står sammen <3
 
God klem kjære deg. Jeg får så vondt av at du også skal trenge å slite deg gjennom måned etter måned i denne karusellen :( En ting jeg pleier å tenke er at det kanskje ironisk nok er en grunn bak alt sammen. For min del er forholdet sterkere og mer solid til å takle en småbarnsperiode enn hva den hadde vært om deg klaffet de første prøveperiodene. Og barnet er så ønsket, utrolig ønsket er dette barnet vi prøver å få ❤️

Håper jeg snart kan juble over to streker sammen med deg i dagboken din, det fortjener du virkelig ❤️
Ikke noe kjekt for noen av oss som sliter med å bli gravid. Men det viser jo bare hvor ønsket barnet er, at vi fortsetter. Håper en dag vi sitter med positiv test og til slutt med hvert vårt lille knøtt i armene ❤️ Du fortjener det virkelig du også ❤️ God klem
 
Back
Topp