Det største ønske

PP23 - CD5

Dagene har gått tregt. Men tanta har reist for denne gangen og som alltid så håper jeg hun ikke returnerer før tidligst om et år ;)
Etter tips her inne så har jeg begynt med solvipect. Tok første dose i dag. Luktet jo godt (lakris) og gledet meg til å ta den, men den var fæl :yuck: Men hva gjør man ikke for sjansen på en spire ;) Usikker på hvor mye man skal ta hver dag...?? Fikk med målebeger pg tok 10ml i dag. Kjøpte den store flaska i går.
Dropper silicea denne pp tenker jeg. Men fortsetter med salviete, bruke opp pakken. Om et par dager starter testinga etter EL.
 
PP23 - CD5

Dagene har gått tregt. Men tanta har reist for denne gangen og som alltid så håper jeg hun ikke returnerer før tidligst om et år ;)
Etter tips her inne så har jeg begynt med solvipect. Tok første dose i dag. Luktet jo godt (lakris) og gledet meg til å ta den, men den var fæl :yuck: Men hva gjør man ikke for sjansen på en spire ;) Usikker på hvor mye man skal ta hver dag...?? Fikk med målebeger pg tok 10ml i dag. Kjøpte den store flaska i går.
Dropper silicea denne pp tenker jeg. Men fortsetter med salviete, bruke opp pakken. Om et par dager starter testinga etter EL.
Da jeg tok solvipect tok jeg den doseringen som står på flaska. Mener det var 10 ml tre ganger per dag. Det hadde ingen virkning for min del, men håper det funker for deg :)

Lykke til med jakten på EL, krysser fingrene for at det er gullegget som slipper denne gangen!
 
Denne pp spiste jeg mango og ananas i dagene før EL. Det ga i alle fall mer EL-slim. I tillegg smaker det bedre enn hostesaft [emoji39][emoji39][emoji39]
 
Mango og ananas er definitivt bedre enn solvipect ja.

Er absolutt med på den tanken om å prøve alt som ikke kan skade, men kjenner jeg begynner bli lei. Frister mer å gi litt f og så kjøre på for fullt når det først blir en spire istedet.
 
Mango og ananas er definitivt bedre enn solvipect ja.

Er absolutt med på den tanken om å prøve alt som ikke kan skade, men kjenner jeg begynner bli lei. Frister mer å gi litt f og så kjøre på for fullt når det først blir en spire istedet.
Jeg har ikke spist eller drukket noe som skal gi bedre sjans. Det var helt tilfeldig at jeg spiste mango og ananas rett før EL. Vi hadde det som tilbehør til vårruller.
 
Da jeg tok solvipect tok jeg den doseringen som står på flaska. Mener det var 10 ml tre ganger per dag. Det hadde ingen virkning for min del, men håper det funker for deg :)

Lykke til med jakten på EL, krysser fingrene for at det er gullegget som slipper denne gangen!
Takk :) Skader ikke å prøve, når jeg har prøvd det meste allerede syns jeg :p
Nå må gullegget komme altså, lei av å vente på det :D
 
Denne pp spiste jeg mango og ananas i dagene før EL. Det ga i alle fall mer EL-slim. I tillegg smaker det bedre enn hostesaft [emoji39][emoji39][emoji39]
Liker ikke mango men ananas er godt. Spiser ananas 1-5dpo, har ikke spist det før EL før. Men ja mye bedre enn hostesafta :)
 
Mango og ananas er definitivt bedre enn solvipect ja.

Er absolutt med på den tanken om å prøve alt som ikke kan skade, men kjenner jeg begynner bli lei. Frister mer å gi litt f og så kjøre på for fullt når det først blir en spire istedet.
Det er det :)

Kjenner jeg blir lei selv av alt, men tør liksom ikke gi opp alt enda, så må prøve litt til. Ligger vel kanskje litt bak at første pp jeg prøvde noe ekstra så ble jeg gravid, og håper jo at det gjentar seg. Men at spiren sitter hele veien.
 
PP23 - CD6

Da er tempinga startet for denne pp. Vel høy kan man si. Bruker som regel å ligge på mellom 36.4-36.6 på cd6. Men i dag var den på 36.87 :wideyed: Ikke har jeg feber, kjentes ikke slik ut. Litt forkjølt/tett. Tok en g-test just in case, men den var blenda. Håper tempen synker i morgen. Kan ikke bli noe tull nå når letinga etter EL har begynt :) I morgen begynner testinga på monitoren.

9E3BD8FA-F904-46A6-9397-027F3AB23972.jpeg
 
Takk :) Skader ikke å prøve, når jeg har prøvd det meste allerede syns jeg :p
Nå må gullegget komme altså, lei av å vente på det :D
Det samme tenker jeg, har jo prøvd det meste selv. Droppet solvipect forrige pp fordi jeg skulle prøve babyklister. Synes liksom grapefruktjuice, silicea, ananas, babyklister OG solvipect ble litt i overkant mye :p
 
Det samme tenker jeg, har jo prøvd det meste selv. Droppet solvipect forrige pp fordi jeg skulle prøve babyklister. Synes liksom grapefruktjuice, silicea, ananas, babyklister OG solvipect ble litt i overkant mye :p
Ja det kan bli litt mye, så må begrense litt. Dropper silicea denne pp, og har bare et par kopper salviete igjen. Så blir solvpect og siste rest av salvieteen før EL, og ananas og babyklister etter EL.
 
Takk for god klem og babystøv [emoji173]️
Har ikke prøvd solvipect enda, takk for tips :) Har prøvd mye annet da så må kanskje bytte ut noe av det med solvipect. Når skal man ta solvipect? Dagene før EL?

Tok det før EL ja[emoji846] ønsker deg masse lykke til! Du fortjener at det blir din tur[emoji173]
 
PP23 - CD7

Tempen gikk heldigvis litt ned i dag, og håper den fortsetter å gå ned enda litt til.
Skulle begynne å teste med monitoren i dag. Men jeg hadde glemt å endre klokka på den til vinterstid så jeg kom en halv time for sent til å teste... Så istedenfor å teste kl 14.30 så må jeg nå teste 13.30. Får prøve å huske å stille klokka rett til neste pp, som jeg håper ikke blir da ;)
Tok influensavaksina på fredag. Dagen etter kjente jeg at jeg var øm på overarmen, men trodde det først var fordi vi har bært ut møbler som er ufattelig tunge. Så kjente jeg en klump, og kom på at jeg hadde jo tatt vaksina i det området. Nå klør og stikker det og er et stort område som er rødt. Mannen leste at det var en vanlig reaksjon på vaksina. Har ikke reagert sånn før. Håper det snart går over.
 
Hvordan går det her da?:)
Går sakte fremover :) Aldri har disse dagene før EL gått så sakte som nå. Allerede på CD1 var jeg utålmodig og følte at tiden sto stille :p
Prøver solvipect denne pp, og håper det gjør susen (som med alt annet jeg har prøvd de siste månedene) :D
 
PP23 - CD9

Dagene går sakte mot EL. Aldri gått så sakte før. Men det nærmer seg heldigvis :)
Er på min 5. eller 6. dag med solvipect. Blir spennende å se om det kan ha en virkning.
Har vært veldig trøtt de siste dagene. Kjenner også en del trykk/stikk rundt eggstokkene, og ilinger fra lysken ned til lårene.
Tempen har gått ned til det den bruker å være før EL og det er bra.
Andre dag med monitor testing. Selvfølgelig lav. Tenker den kommer på høy til helgen en gang. EL forventet tirsdag eller onsdag.

Jobber fremdeles med vekttap. Litt opp og ned disse ukene. Men det går nedover heldigvis. Og håper jo på at det kan hjelpe på at vi klarer å bli gravid selv også. Første mål nå er ca en kilo unna. Er da vekta jeg var i mai.
 
innom med en klem
 
Back
Topp