Det største ønske

Ser ingenting, men heier videre til tirsdag og 13 dpo! Da blir det 2 fine streker ❤️
 
Ååå dette er så spennende! Sender masse babystøv og håper magefølelsen din stemmer :Heartred
 
Sender også masse babystøv! Har ikke skrevet så mye her inne, men følger litt med i kulissene[emoji173] unner deg virkelig, virkelig to streker og baby i armene!
 
Jeg ser noe, men det dumme med de testene er at det kan være skyggestrek. Håper det beste!
 
Jeg ser også noe men det er liksom umulig å si med CB så tidlig, om det er noe eller om det er den teite skyggestreken :(
 
Spennende med testing! Syns jeg skimter noe, gleder meg til ny test på tirsdag :)
 
Lykke til med testing idag!
 
PP23 (pp7 etter SA) - CD 1

Da ser det ut til at tanta har meldt sin ankomst. Så da er det bare å startet på ny pp. Kjenner jeg begynner å bli ufattelig lei, frustrert, og tenker dette orker jeg ikke lenger (gir jo ikke opp selvfølgelig). Hvorfor skal det være så vanskelig???
Har hatt 30 dagers sykluser de siste pp, men da har EL kommet på CD16/17, denne måneden kom den på CD15, så da ser det kanskje ut til at jeg er tilbake til 27 dagere sykluser?? Får bare vente å se :p
Visste jo egentlig at det kom til å gå denne veien siden tempen har sakte gått nedover, men man håper jo i lengden. På fredag og lørdag kjente jeg sånne annerledes stikk og ilinger, og tenkte at det må jo gå rett vei denne gangen :) Senest i går satt jeg med trykk i lysken og strålinger ned i lårene. Fikk litt rosa på papiret i går kveld men håpte det bare var noe uskyldig. Mer blod i dag og sterke murringer. Så da er det å forberede ny pp og håpe på en liten august baby, perfekt bryllupsdagspresang neste år ❤️
Så denne gangen hjalp det ikke at jeg brukte babyklister, slappet av og kost meg med tantebarna, spist sunt, holdt ei lita skjønn jente på 5mnd, spiren ville ikke sitte.

Fortsette vektnedgangen selvfølgelig, selv om jeg har mest lyst å drukne mine sorger i snop, snacks og brus :wtf: Og kanskje vi klarer det selv hvs jeg veier litt mindre :)

BED5E37D-BBDF-4F91-B0E6-1A6D27934956.jpeg
 
Last edited:
Sender også masse babystøv! Har ikke skrevet så mye her inne, men følger litt med i kulissene[emoji173] unner deg virkelig, virkelig to streker og baby i armene!
Takk skjønne du :) Gikk dessverre ikke veien denne gangen heller, men håper det skjer snart.
 
Ååå dette er så spennende! Sender masse babystøv og håper magefølelsen din stemmer :Heartred
Takk for babystøv ❤️ Kan hende magefølelsen min stemte, men om det var en spire der så slapp den veldig fort for tanta kom i dag...
 
Så leit at det ikke klaffet denne gangen heller :( forferdelig slitsomt når man føler at man gjør alt riktig. Skal krysse alt som krysses kan for at det blir augustbaby på deg :Heartred
 
:Heartred Skjønner du er skikkelig lei nå. :sorry:
 
Sender en god klem til deg :Heartred
 
Stor klem
 
For en frustrerende situasjon! Masse klemmer og gode tanker til deg.
 
Takk for babystøv [emoji173]️ Kan hende magefølelsen min stemte, men om det var en spire der så slapp den veldig fort for tanta kom i dag...

En god klem til deg[emoji173] skal fortsette å sende babystøv og krysse fingrene for deg! Jeg drakk solvipect den mnd jeg ble gravid, mulig det var tilfeldig og kanskje du har prøvd det allerede, men det skader ikke å prøve[emoji173]
 
Back
Topp