Det største ønske

Last edited:
PP23 - CD11

Fremdeles Lav på monitoren. Håper den kommer på høy i morgen, senest søndag. Bruker å teste på ettermiddagen men i morgen skal vi bort så da blir det på morgenen i stede. Tar nok en EL-strimmeltest i morgen ettermiddag/kveld for å se hvordan det står til.
Vært litt kvalm de siste dagene. Fortsatt litt ilinger i eggstokkene, og ned i lårene av og til. Kanskje det er eggstokkene som har satt i gang storproduksjon denne pp :laughing021
Tar fortsatt solvipect. Tok det fra ca cd5, men leste nå nettopp at man skal bare ta det de siste dagene før EL. Så begynte vel litt for tidlig. Da vet jeg det til neste gang :p
http://hvordanbligravid.com/mer-og-bedre-egglosningsslim/
Har følt meg våt der nede siden jeg startet med solvipect, bruker som regel å være ganske så tørr.
Ananas og ananas juice er kjøpt inn så jeg er klar for dagene etter EL, sammen med babyklisteret :)
 
PP23 - CD12

Endelig fikk jeg høy på monitoren :) Men syns strek nr 2 var ikke eksisterende, eller hverfall svakerer enn i går når monitoren sa lav. Hva monitoren ser etter vet jeg ikke.
Tempen var høy i dag, så syns den er litt på bærtur denne pp. Bruker å være litt opp og ned på lav temp, ikke som dette her. Fortsetter den å være høy så kommer FF til å si at jeg hadde EL på torsdag og det hadde jeg jo ikke.
Fortsatt kvalm. Kjedelig. Håper jeg ikke blir syk nå rett før aksjelegginga skal begynne.

Og med dette innlegget så har jeg skrevet 30 000 innlegg her på forumet :computer005



C5042728-DAD7-451A-82B5-3AABE61468F8.jpeg
 
Imponerende, skravlebøtte.

Håper det ikke er for mange flere innlegg før du kan skravle i termingruppe.
 
PP23 - CD13

Tempen gikk bittelitt ned i dag, og den kan gjerne fortsette ned de neste dagene også :D
Monitor testen litt sterkere, så det begynner å nærme seg.
EL testen var litt rar i dag. Det kom en svak farge først og streken kom sakte frem, men etter et par-tre minutter som kom resten av fargen flytenes over (har skjedd en gang før også). Så testen gikk fra negativ og noen dager til positiv test - til nesten positiv test (positiv etter at den var tørket). Så da får jeg kanskje positiv i morgen og max på monitoren på tirsdag tenker jeg.

BE52D000-CD9F-480B-A5A6-95110192D4EF.jpeg 1251494C-AFF4-4EFF-8D6E-FF12D6D26C82.jpeg
8E28FA7F-B011-497D-BBD9-DBB1AF3BFDE9.jpeg
 
PP23 - CD13

Tempen gikk bittelitt ned i dag, og den kan gjerne fortsette ned de neste dagene også :D
Monitor testen litt sterkere, så det begynner å nærme seg.
EL testen var litt rar i dag. Det kom en svak farge først og streken kom sakte frem, men etter et par-tre minutter som kom resten av fargen flytenes over (har skjedd en gang før også). Så testen gikk fra negativ og noen dager til positiv test - til nesten positiv test (positiv etter at den var tørket). Så da får jeg kanskje positiv i morgen og max på monitoren på tirsdag tenker jeg.

Vis vedlegget 236776 Vis vedlegget 236777
Vis vedlegget 236778

Satser på pos test i morgen da :D
 
Bruker du ha mange dagene med høy før max kommer?:)

Jeg bruker å få positiv strimmel dagen før jeg får max, så håper også på positiv strimmel i morgen og max på tirsdag [emoji106] vil ikke vente lengre [emoji12]
 
Bruker du ha mange dagene med høy før max kommer?:)

Jeg bruker å få positiv strimmel dagen før jeg får max, så håper også på positiv strimmel i morgen og max på tirsdag [emoji106] vil ikke vente lengre [emoji12]
Varierer mellom 2-5 dager med høy før max. Noen ganger får jeg som deg positiv strimmel en dag før max, noen ganger på samme dag. EL varierer mellom første dag med max, andre dag eller dagen etter.
Men da ser det kanskje ut til at vi ligger ganske så likt i løypa med EL. Vil ikke vente lenger jeg heller :)
 
Heia egget! :Heartred Sender litt babystøv på forhånd, så jeg er sikker på det kommer frem! :happy:
 
PP23 - CD14

Da fikk jeg Max på monitoren, en dag før forventet :) Streken vistes godt før jeg satte testen inn i monitoren. EL strimmel var enig og var positiv i dag. Tempen gikk litt ned. Blir spennende å se hvilken dag EL kommer på. Tror kanskje det blir i morgen.

A31D33BD-7D8B-4D0D-BCA6-ED71336BC824.jpeg


A4632DA0-EBAB-4455-BD4E-934C99E5C7C7.jpeg


F5C2C2C4-0518-4003-B140-00D133EEDCC2.jpeg


A4EE763A-BD46-4344-915F-1318B41ECAEC.jpeg
 
Back
Topp