XuperBs vei mot familieforøkelse

Det er med ukeindikator ja. Jeg hadde visst to, og ikke 3, men det er ikke så krise om jeg må kjøpe flere. Det er jo tilbud på dem hele tiden på komplettapotek så. :p

Krysser fingrene for at du ikke trenger flere uansett! Shit, nå gleder jeg meg til i morgen :smiley-bounce012

Den er jo til og med sterkere enn den fra før i dag! Jeg blir sint og skuffet om dette er tull, altså! Hvor mange DPO er du igjen?

Ja, kjenner jeg også blir det. Er 10 dpo.

Åååå, nå blir det spennende. Jeg synes kveldstesten hadde mye mer rosa strek. Hvis dette er en skygge, må produsenten seriøst gjøre noe med testene sine:rolleyes:

Syns også det. Vurderer brevbombing om det bare er tull!

Hvisker gratulerer jeg altså :p Spent på digital i morgen ❤️

Iiiiik! :wideyed::wideyed: Jeg håper så inderlig at det stemmer. Om digital slår ut så svimer jeg av! :eek:

Krysser fingrene for at du ikke trenger flere uansett! Shit, nå gleder jeg meg til i morgen :smiley-bounce012

Huff ja, håper det!

Hvordan i alle dager skal jeg få til å sove nå?? :wideyed:

Flere bilder. Kun beskjært de. De 2 nederste er tatt med blitz.

_20170925_223734.JPG

_20170925_223811.JPG

_20170925_223831.JPG

Åh, hallo baby! ❤️ Ingen tvil! Om dette ikke utvikler seg er det kjemisk!

Og om det er det så virker egglederne!! Sånn for å finne noe positivt med en ev. kjemisk. Det er liksom bedre enn ingenting, for om det ikke har klart å feste seg skikkelig da så er det pga polyppen. Og det er fiksbart.

Og om det er det så virker egglederne!! Sånn for å finne noe positivt med en ev. kjemisk. Det er liksom bedre enn ingenting, for om det ikke har klart å feste seg skikkelig da så er det pga polyppen. Og det er fiksbart.

Ikke sant :) Dette blir spennende, altså! Jeg krysser alt jeg har for morgendagens test ❤️❤️

Tror jeg kommer til å grine meg i søvn! Sånn om jeg i det hele tatt får sove.

Det der får ikke lov å være noe annet enn babystrek. Hører du univers? *hytte med neven*

Og jeg som er aleine hjemme også. :wideyed:

Tydelige streker ❤️

❤️❤️

Et blitzbilde av testen på morgenurin, og den ikveld. Det er forskjell?? :eek::nailbiting:
_20170925_230010.JPG

I juni blir Julian storebror ❤️

Det er det :) sterkere strek.

:confused::woot::wideyed:

I juni blir Julian storebror ❤️

Åååh enn om? :Heartred:Heartred

Ja, tydelig stigning :)

:Heartred:Heartred:Heartred Og det er bare 12 timer mellom dem.

MEN, hvor pokkern er de ømme brystene mine? Og symptomer i det hele og det store? Var jo flust av det sist gang. Dog var det bare ømme bryst og metallsmak som kom før 12-ish DPO. Men altså. Litt symptomer hadde ikke vært å forakte.

Den digitale må bare slå ut i morgen sånn at jeg kan tro på det, for så å bli nervevrak av helt andre årsaker igjen. :Heartred

:confused::woot::wideyed:

Åååh enn om? :Heartred:Heartred

:Heartred:Heartred:Heartred Og det er bare 12 timer mellom dem.

MEN, hvor pokkern er de ømme brystene mine? Og symptomer i det hele og det store? Var jo flust av det sist gang. Dog var det bare ømme bryst og metallsmak som kom før 12-ish DPO. Men altså. Litt symptomer hadde ikke vært å forakte.

Den digitale må bare slå ut i morgen sånn at jeg kan tro på det, for så å bli nervevrak av helt andre årsaker igjen. :Heartred

Jeg hadde ingen symptomer de første 12 ukene utenom ømme bryster men de kom ikke før etter positiv test. Just saying :)

Jeg kommer til å besvime om den slår ut i morgen! ❤️

Neimen hallo i luken, du er jo gravid du :D❤️

Herregud som jeg håper han/hun kliper seg fast. Dette kan ikke være skygge, det går ikke an. :eek:

Jeg hadde ingen symptomer de første 12 ukene utenom ømme bryster men de kom ikke før etter positiv test. Just saying :)

Jeg kommer til å besvime om den slår ut i morgen! ❤️

Jeg tror jeg må legge meg i stabilt sideleie før jeg leser av resultatet, sånn i tilfelle. :p

Så fint det hadde vært å kunne sende en helt casual melding til mannen i morgen tidlig om at VI ønsker pappa lykke til på jakt. :D

5.5 time til neste test, om jeg ikke våkner før alarmen da. Har en tendens til å våkne i 5 tia, så vi får se.

Ligger bare og stirrer på bilder av testene og skjønner fint lite og ingenting. Er det virkelig sant?
_20170926_005613.JPG

Back
Topp