Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne har ikke noe annet valg enn å bli til juni, altså! Gratulerer SÅ mye Herreguud! Jeg dørDenne har ikke noe annet valg enn å bli til juni, altså! Gratulerer SÅ mye
![]()

Åhhh, dette er seriøst det beste jeg har våknet til!!! [emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye!! [emoji173]️
Åhh, hvor er han da?![]()
Herregud, HVA VAR DET JEG SA?? [emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så uendelig mye! Denne spiren har værsågod å holde seg fast helt til juni! [emoji173]
Herregud, HVA VAR DET JEG SA?? [emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så uendelig mye! Denne spiren har værsågod å holde seg fast helt til juni! [emoji173]

Ååååååå, JAAAAAAA!!!!!! GRATULERER!! ENDELIGNei, denne gangen håper jeg du slipper blødninger og annet tull. Hva sa mannen da?Ja, hva var det du sa!
Fikk endelig tak i mannen. Nå håper jeg det ikke blir noe tull utover. Trenger f.eks ikke blødninger hver uke hele 1.trimester denne gangen...
Skummelt å oppdage det så tidlig da.![]()

Ååååååå, JAAAAAAA!!!!!! GRATULERER!! ENDELIG
Dette må og skal bare gå bra!!! Jeg fant også ut av det tidlig denne gangen, og det var veldig skummelt ja. Men nå håper jeg at det blir et komplikasjonsfritt 1. trimester for deg, og såklart resten av svangerskapet også!!
Stor klem![]()
Vet ikke helt om det har gått opp for meg enda, jeg føler meg så innmari lite gravid at det skulle ikke vært lov. 
Nei, denne gangen håper jeg du slipper blødninger og annet tull. Hva sa mannen da?![]()

Ikke så rart, litt av en beskjed å bli vekket tilTakk!Vet ikke helt om det har gått opp for meg enda, jeg føler meg så innmari lite gravid at det skulle ikke vært lov.
Håper også det. Er livredd må jeg innrømme. Og første jeg googla var svangerskapspenger, for jeg tviler på jeg klarer å gjøre jobben min så veldig bra mtp. konsentrasjon etc fremover, og det er litt vanskelig å tilrettelegge når jeg er eneste ansatte på kontoret ... Har bare lyst til å ruge i fred og ro, og jeg kjenner at jeg har redebyggebehov allerede. Kanskje det er første symptomet?
Håper så inderlig det.
Han var ikke helt våken enda, de skulle visst ikke ut før 8 - så vet ikke helt om det har gått opp for han heller. Men han hørtes passe "smug" ut.![]()

Herregudherregudherreguuuud!!!
GRATULERER!!!!! Ååååå, nå ble jeg så utrolig glad!! De beste nyhetene![]()

Gratulerer!
Måtte rett inn i dagboka di og se. Fantastiske tester. Håper så inderlig du kan få er godt svangerskap uten unødvendig stress og bekymring og at dere har nyfødt til bryllupet neste år!

Ikke så rart, litt av en beskjed å bli vekket tilhan har all grunn til å være litt selvgod, er jo ikke hver dag man lykkes i å lage en baby
![]()
Gratulerer[emoji173][emoji173]