Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette skal gå fint![]()
![]()

Håper virkelig det.
Det blir noen lange uker fremover.![]()
Og så vipps er juni her
Får du noe mer oppfølging denne gangen? Kanskje dele disse tankene med legen om de fortsetter?![]()
Ja, får mye oppfølging. Skal snakke med lege allerede i morgen, fikk gjort litt om på timen min i morgen. Skulle egentlig være forundersøkelse før lapraskopien den, men nå blir det graviditetsprat. Har dog ikke avlyst operasjonen, den er satt opp om ca 3 uker så kan se litt an hvordan dette går først.
Er såååå glad på dine vegne!Sa jo at du ikke ville trenge denMen godt du får oppfølging og ordentlig støtte denne runden
![]()
Det er så vanskelig å tro på at vi skal være så heldige. Blir godt å få snakket med lege i morgen ... ÅH! Jeg følger stadig med i dagboka di, ofte uten å legge igjen spor.. Men nå ble det et stort gisp, et høyt "herregud!" og et par gledestårer på kontoret her. GRATULERER!!!! Enn at det gikk!!!!! Nå skal lille spire bite seg fast og vokse seg stor og sterk og frisk og finEr såååå glad på dine vegne!

Skal du fortsette å teste for å se stigning? Blir det ny test i kveld?![]()

Ikke ikveld tror jeg ikke, men i morgen.Kan jo være så marginale forskjeller på dem. Men kam fort være jeg ryker på en smell da. Har ikke helt kontroll over testinga.
Tok en test på 2.morgenurin som jeg ikke har lagt ut. Måtte på kontoret en tur nemlig. La den ved testen fra i går og jeg tror det er nesten nøyaktig et døgn mellom dem:
Vis vedlegget 233205
Vis vedlegget 233206
Ta en i kveld for min skyld
Veldig fin stigning!![]()

Satser på at vi har fått vår del av motgang nå og at dette går bra.Okei da. Håper den er sterkere.
Ja, syns det ser lovende ut så langt. Var godt å komme hjem til strekene og faktisk se at det har vært bra endring bare på et døgn, etter at hodet fantaserte om exu i et svakt øyeblikk.Satser på at vi har fått vår del av motgang nå og at dette går bra.
Ja, stigningen fra i går er veldig fin og jo lenger du kommer jo sterkere vil jo testene bli. Det er enda tidligDette er så gøy, altså, og jeg må innrømme at det er ganske uventet. For et mirakel
Dette MÅ gå bra!
![]()
Det håper jeg og!
Gleder meg til å se en liten prikk fra deg etter tidlig UL om noen uker![]()
Gleder meg til å se en liten prikk fra deg etter tidlig UL om noen uker![]()

Det håper jeg og!
naiv-gravid hadde vært deilig.
jammen godt du får legeprat imorgen og sikkert veldig snart TUL tipper jeg. håper inderlig alt er bra og at ex u -spøkelset bare er ekle tanker uten rot i virkeligheten.
Gratulerersååå fortjent!!
Nå venter jeg i spenning på kveldens "underholdning"![]()