Blir nok ikke juni på meg. Tempen sank drastisk i dag, til bare 0,1 over coverline. Så tanta kommer vel i morgen daIkke sant.
Nå må du komme etter inn i juni da!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ikke juni på meg. Tempen sank drastisk i dag, til bare 0,1 over coverline. Så tanta kommer vel i morgen daIkke sant.
Nå må du komme etter inn i juni da!![]()

Gratulerer så mye![]()
![]()
Blir nok ikke juni på meg. Tempen sank drastisk i dag, til bare 0,1 over coverline. Så tanta kommer vel i morgen da![]()

Jeg visste det! Gratulerer![]()
Åååh!! Herregud! Gratulerer så masse![emoji173]️[emoji173]️[emoji5] måtte den klamre seg fat til termin[emoji64][emoji64][emoji64][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Og juni er av erfaring en veldig fin tid å få babyVåren må være den beste tiden å være høygravid (gruer meg litt til å være diger med bekkenløsning i februar selv), og tryggere for de små å bli født utenom infeksjonssesong
![]()
Hva sa jegda er det bare å joine juni!
gratulerer såå mye! Det er virkelig fortjent, å må den sitte hele veien!
![]()

Må se at hcG øker først. Men kommer snart.
).
Ååååh så fantastisk!!! Gratulerer så mye kjære degNå SKAL det bli baby, basta
![]()

Veldig greit å planlegge etter at det ikke går veien, ja. Jeg er også flink til å beskytte meg selv med negative tanker (høres helt teit ut, men for meg funker det). Jeg blir liksom ekstra redd av å tore å ta ting for gitt. Så blir det bonus når det går bra. Men altså, bra SKAL det gå
Det er veldig dobbelt det å finne ut så tidlig at man er gravid, for det er jo så klart mye større sjanse for å (finne ut at man) miste, men man vil jo gjerne vite det hvis det sitter og glipper også. Og så er fordelen at risikoen avtar mye hver dag fremover, så man har noe å telle ned.
Hvaaaa er det jeg ser???? :O ååååååå kjære deg!! GRATULERER SÅ MYE! Sitter her med DE frysningene og tårer i øynene! [emoji7][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] nå må lille spire holde seg fast til Juni!! Halloooo jeg er såååå glad på dine vegne! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324]

Gratulerer så masse

Gratulerer så masse![]()
Jeg visste det var babystrek! Må ha et spesielt blikk, heheNå roper jeg gratulerer istedet!! Hurra! Absolutt fortjent at det er akkurat dere nå
![]()

Hvor i nord bor du forresten?
Her bor jeg også nord og syns vår er fin tid med baby og da må tidlig sommer vær supert![]()
Æææh. Gratulerer![]()
[emoji173][emoji173][emoji173]
Fortsatt ganske utrolig![]()
Herregud jeg GRÅTER på dine vegneDette er så fortjent! Gratulerer så masse!!
![]()