XuperBs vei mot familieforøkelse

Åååh!! Herregud! Gratulerer så masse![emoji173]️[emoji173]️[emoji5] måtte den klamre seg fat til termin[emoji64][emoji64][emoji64][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Og juni er av erfaring en veldig fin tid å få baby :Heartred Våren må være den beste tiden å være høygravid (gruer meg litt til å være diger med bekkenløsning i februar selv), og tryggere for de små å bli født utenom infeksjonssesong :)

Hva sa jeg :happy::happy: da er det bare å joine juni! :Heartred gratulerer såå mye! Det er virkelig fortjent, å må den sitte hele veien! :wav

Åååh!! Herregud! Gratulerer så masse![emoji173]️[emoji173]️[emoji5] måtte den klamre seg fat til termin[emoji64][emoji64][emoji64][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Takk. Håper den har gravd seg godt ned. :Heartred

Og juni er av erfaring en veldig fin tid å få baby :Heartred Våren må være den beste tiden å være høygravid (gruer meg litt til å være diger med bekkenløsning i februar selv), og tryggere for de små å bli født utenom infeksjonssesong :)

Ja, det tror jeg også. Mai/juni må være de beste. Moren min har vinterbarn, høstbarn og vårbarn og syns desidert det var best med vårbarn (slutten av mai). Både ifh til graviditet men også at det var lettere med trilleturer etc. Bor jo nordpå så der er det jo ekstra kjipt om vinteren. :P Og mørkt døgnet rundt.

Hva sa jeg :happy::happy: da er det bare å joine juni! :Heartred gratulerer såå mye! Det er virkelig fortjent, å må den sitte hele veien! :wav

Tør ikke stikke tåa innom riktig enda. :smiley-ashamed005:smiley-ashamed005 Må se at hcG øker først. Men kommer snart. :D :D

Jeg er så glad for at dere har hatt rett!

Ringte inn til sykehuset og fikk endret litt på teksten til timen min i morgen, men vi beholdt operasjonsdatoen til vi ser at dette går veien. Vært kjipt å miste og så i tillegg måtte vente i evigheter på operasjon. Det er jo veldig skjørt i starten, men jeg har jo ikke akkurat ei overvennlig livmor (jeg kjente meg igjen i kommentaren som kom på Brille da det var spørsmål om hvorfor så mange sædceller dør før de kommer til egglederen. Den var noe ca sånn: "for å komme til egglederen må de gjennom eggmellomlederen, som er en drittsekk" :knegg:).

Ååååh så fantastisk!!! Gratulerer så mye kjære deg ❤️❤️ Nå SKAL det bli baby, basta :D

Veldig greit å planlegge etter at det ikke går veien, ja. Jeg er også flink til å beskytte meg selv med negative tanker (høres helt teit ut, men for meg funker det). Jeg blir liksom ekstra redd av å tore å ta ting for gitt. Så blir det bonus når det går bra. Men altså, bra SKAL det gå :Heartred

Det er veldig dobbelt det å finne ut så tidlig at man er gravid, for det er jo så klart mye større sjanse for å (finne ut at man) miste, men man vil jo gjerne vite det hvis det sitter og glipper også. Og så er fordelen at risikoen avtar mye hver dag fremover, så man har noe å telle ned.

Hvaaaa er det jeg ser???? :O ååååååå kjære deg!! GRATULERER SÅ MYE! Sitter her med DE frysningene og tårer i øynene! [emoji7][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] nå må lille spire holde seg fast til Juni!! Halloooo jeg er såååå glad på dine vegne! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324]

Ååååh så fantastisk!!! Gratulerer så mye kjære deg ❤️❤️ Nå SKAL det bli baby, basta :D

:Heartred:Heartred

Veldig greit å planlegge etter at det ikke går veien, ja. Jeg er også flink til å beskytte meg selv med negative tanker (høres helt teit ut, men for meg funker det). Jeg blir liksom ekstra redd av å tore å ta ting for gitt. Så blir det bonus når det går bra. Men altså, bra SKAL det gå :Heartred

Det er veldig dobbelt det å finne ut så tidlig at man er gravid, for det er jo så klart mye større sjanse for å (finne ut at man) miste, men man vil jo gjerne vite det hvis det sitter og glipper også. Og så er fordelen at risikoen avtar mye hver dag fremover, så man har noe å telle ned.

Ja, i alle fall når det gjelder noe sånt syns jeg. Har jo venta på den timen siden juli liksom. :p Jeg håper jo selvsagt alt går rett vei, men greit å ha operasjon i bakhånd i det lengste.

Jepp. Om det ikke skulle gå veien så er jeg glad for å vite det, for da vet jeg at egglederene mine funker. Hadde en slem stemme i hodet i stad som mumlet ex-u - for jeg har jo googla trange eggledere og sett at det er en risiko. Men har bestemt meg for å ikke tenke på det.

Hvaaaa er det jeg ser???? :O ååååååå kjære deg!! GRATULERER SÅ MYE! Sitter her med DE frysningene og tårer i øynene! [emoji7][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] nå må lille spire holde seg fast til Juni!! Halloooo jeg er såååå glad på dine vegne! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324]

Takk! :D :D :D :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg visste det var babystrek! Må ha et spesielt blikk, hehe :p Nå roper jeg gratulerer istedet!! Hurra! Absolutt fortjent at det er akkurat dere nå❤️❤️

Hvor i nord bor du forresten? :)
Her bor jeg også nord og syns vår er fin tid med baby og da må tidlig sommer vær supert :D

Gratulerer så masse :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Takk! :D

Jeg visste det var babystrek! Må ha et spesielt blikk, hehe :p Nå roper jeg gratulerer istedet!! Hurra! Absolutt fortjent at det er akkurat dere nå❤️❤️

Ja, kan virke sånn altså. :hilarious:

Hvor i nord bor du forresten? :)
Her bor jeg også nord og syns vår er fin tid med baby og da må tidlig sommer vær supert :D

Jeg bor i Trøndelag nå, men er egentlig fra Vesterålen. Har bodd i Bodø da jeg studerte også. Men rota meg borti en trønder allerede som tenåring, så jeg migrerte ned til barteland. :p

Fortsatt ganske utrolig ❤️❤️

Herregud jeg GRÅTER på dine vegne :Heartred Dette er så fortjent! Gratulerer så masse!! :love7

Æææh. Gratulerer :D :D [emoji173][emoji173][emoji173]

Takk! :D :D

Fortsatt ganske utrolig ❤️❤️

Ja, ikke sant! Nå har sjokket lagt seg litt, og jeg kjenner katastrofetankene kommer snikende. Hva om det er en ex-u? Hva om ditt, hva om datt? Jeg vet alt for mye, og skulle gitt endel for å kunne være naiv-gravid. :p

Herregud jeg GRÅTER på dine vegne :Heartred Dette er så fortjent! Gratulerer så masse!! :love7

Takk! :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp