XuperB - to tette

Åh neimen hei spire! Virkelig skjønt poenget den kroppen din nå ❤️

Gratulerer så mye :)
 
Åh neimen hei spire! Virkelig skjønt poenget den kroppen din nå ❤️

Gratulerer så mye :)

Eventuelt ble den tatt på senga (bokstavelig talt egentlig :laughing021) og ikke fikk med seg hva som skjedde.
 
Forøvrig så kjenner jeg at det kanskje ikke trenger å klaffe på første eggløsning, med termin i romjula. Ikke at det er noe galt med barn i desember, og velkommen uansett - men for min del som har vært igjennom det jeg har så passer det litt bedre rundt et tidspunkt hvor det ikke er så mange fridager og sånt. :p Men jeg tviler på at det klaffer så fort, kroppen må nok komme skikkelig i gang først tenker jeg.

Lo litt av denne nå :p
 
Har dukka opp et symptom idag. Strålende smerte ned i setet. :facepalm:
 
Åh, så moro! Gratulerer! Vi brukte to år på å bli gravid med første, så tenkte at prevensjon var helt bortkastet. Så ble jeg gravid når eldste var 6 mnd, det er altså 15 mnd mellom våre. Gikk fra å tenke at dette går ikke, vi kan kanskje ikke få barn til å virkelig få henda fulle! Tenker nå at det må ha vært meninga at vi skulle få akkurat de to❣️ Lykke til, gleder meg til å høre om mannen din sin reaksjon!
 
Når får vi se digital? :excited001
 
Åh, så moro! Gratulerer! Vi brukte to år på å bli gravid med første, så tenkte at prevensjon var helt bortkastet. Så ble jeg gravid når eldste var 6 mnd, det er altså 15 mnd mellom våre. Gikk fra å tenke at dette går ikke, vi kan kanskje ikke få barn til å virkelig få henda fulle! Tenker nå at det må ha vært meninga at vi skulle få akkurat de to❣️ Lykke til, gleder meg til å høre om mannen din sin reaksjon!

Rart det der, at en kan bruke så lang tid på å prøve en gang, og at det klaffer raskt en annen. Må være kjipere om det går andre veien!
 
Næmen!! Tenkte at "ah, denne dagboka må jeg abonnere på. Så spennende at hun er i gang igjen" og så bare "ja, det var den prøvinga, ja" :laughing021 Gratulerer så mye! ❤️ Det må være den kjappeste søskenprøvinga jeg har sett etter å ha brukt lang tid på førstemann. :D
 
Det gikk fort :D
Gratulerer så masse :D
 
Næmen!! Tenkte at "ah, denne dagboka må jeg abonnere på. Så spennende at hun er i gang igjen" og så bare "ja, det var den prøvinga, ja" :laughing021 Gratulerer så mye! ❤️ Det må være den kjappeste søskenprøvinga jeg har sett etter å ha brukt lang tid på førstemann. :D

Helt sjukt, og jeg vurderer å få panikk!

Det gikk fort :D
Gratulerer så masse :D


Takk!

Hallo, det er (nesten) kveld nå altså!

Kom nettopp hjem. :hilarious::hilarious:
 
Fy søren de digitale bruker lang tid på å tenke seg om! Men joda, jeg er visst gravid! :wideyed:

IMG_20190415_182007.jpg
 
Back
Topp