XuperB - to tette

De digitale er nervepirrende å vente på ja.

Gratulerer så mye med en liten julepresang på forskudd. :Heartred
 
juhu!! En liten racer-spire dette här! Dem digitale er nervepirrende å vente på ja, men akk så virkelig det blir når man får det i klartekst!
 
Men du er glad..? :)

Ja, bare veldig veldig overrasket og forvirret. Og hva er det første jeg gjør? Joda, kikker på barnevogner. :hilarious:

Dette klarer du! :D Du er jo en super mamma :D

Håper jeg klarer å sjonglere to tette, men tror den biten skal gå bra. Bare håper de har stort utbytte av hverandre, og ikke bare krangler hehe.

Wow! Dette gikk fort :D Gratulerer så mye ❤️

Takk! Himla fort, rakk jo ikke å prøve skikkelig engang!

juhu!! En liten racer-spire dette här! Dem digitale er nervepirrende å vente på ja, men akk så virkelig det blir når man får det i klartekst!

Jepp. Veldig!! Nesten så jeg gruer meg til neste gang jeg skal ta en digital. :p Men dukker opp en i posten på onsdag, og den må jo brukes.

Woho! Gratulerer så mye ❤️

Takk! *sende babystøv i din retning* :Heartred

Ja akkurat det har jeg tenkt også!

Andre veien blir man jo mest paff og sjokkert over. Vet ikke heeelt om det har sunket inn enda. Spent på hva familien sier. Søsteren min erklærer oss vel for fullstendig gærne tipper jeg. :hilarious:



Bra vi har spart på det vi har likt av klær og utstyr. Har jo alt, bortsett fra en stødig vogn med klassisk understell (jeg MÅ ha det altså) og en sprinkelseng + madrass. Ja, og en dyne i samme størrelse som J bruker nå. Ellers har vi da både bilstol og base (kjøpte en ekstra base for å slippe å flytte mellom bilene). Blir ikke så dyrt med nr 2 som nr 1. Mannen mener vi trenger en ny bil, men jeg mener det holder med takboks. :p

Og denne gangen har jeg faktisk bestemt meg for å nyte svangerskapet. Jeg er mye roligere nå (tøff i trynet før jeg er 4+0 hehe). Jeg har blitt gravid på egenhånd TRE ganger, jeg har en superfin solstråle på 10,5 mnd og en ny spire som satt på første lille forsøk. Jeg tror kanskje det er bra å ha blitt gravid så tett på forrige svangerskap, for det gikk jo så bra og så etter boka at det hjelper på nervene. Jeg kommer alltid til å ha skrekken der, men ikke på langt nær som tidligere.

Sliter litt med å ikke forsnakke meg også, mamma og ene broren min er på påskebesøk. :facepalm:
 
Hvordan reagerte mannen? :)


Som en rolig kjedelig trønder. :hilarious: Men vi har ikke fått snakket så mye sammen. Er midt i renovering av hus pluss har besøk. :p
 
Håper du klarer å kose deg litt mer med svangerskapet denne gangen! ❤️ Men det kommer helt sikkert dager der du blir bekymra, men det er jo viktig å ikke la bekymringene ta overhånd(selv om du selvfølgelig skal ta de på alvor).
 
Håper du klarer å kose deg litt mer med svangerskapet denne gangen! ❤️ Men det kommer helt sikkert dager der du blir bekymra, men det er jo viktig å ikke la bekymringene ta overhånd(selv om du selvfølgelig skal ta de på alvor).

Ja, jeg tror det. Og så er jeg jo litt dreven på hva jeg har krav på av oppfølging og har ei super jordmor her. :)


Æææææh, jeg bestilte jo litt diverse fra komplettapotek, innafor fristen for mitt postnummer for å kunne få det før påske. Fikk beskjed fra posten nå at forventa levering er 24. april! Altså, så lenge kan jeg vente på den digitale - men skal jeg virkelig ikke teste noe som helst før den tid? Sæærlig!
 
Det går jo ikke :hilarious: Men, min erfaring (jeg bor veldig sentralt, da, veldig nære en av hovedterminalene) er at det kommer tidligere enn det står.

Satser på det! Rimelig bortkasta med strimler uti neste uke, det er jo nå det er spennende!

Tenker uansett jeg kjøper et par tester i morgen når vi er i Sverige. Billigere der. :p
 
Ja, jeg tror det. Og så er jeg jo litt dreven på hva jeg har krav på av oppfølging og har ei super jordmor her. :)


Æææææh, jeg bestilte jo litt diverse fra komplettapotek, innafor fristen for mitt postnummer for å kunne få det før påske. Fikk beskjed fra posten nå at forventa levering er 24. april! Altså, så lenge kan jeg vente på den digitale - men skal jeg virkelig ikke teste noe som helst før den tid? Sæærlig![/QUOTE
Ja, jeg tror det. Og så er jeg jo litt dreven på hva jeg har krav på av oppfølging og har ei super jordmor her. :)


Æææææh, jeg bestilte jo litt diverse fra komplettapotek, innafor fristen for mitt postnummer for å kunne få det før påske. Fikk beskjed fra posten nå at forventa levering er 24. april! Altså, så lenge kan jeg vente på den digitale - men skal jeg virkelig ikke teste noe som helst før den tid? Sæærlig!

Jag bestillte ting fra babyshop om söndagen, fick melding idag tidlig om leverans den 24, och nå i ettermiddag fick jag hentemelding, så ikke fortvil! :D
 
Åh hva er det jeg ser?!! Gratulerer så mye! Så fantastisk og ikke minst kjapt levert!!

Siden min tredje ble jente etter to gutter, så tipper jeg det på deg også!
 
Jag bestillte ting fra babyshop om söndagen, fick melding idag tidlig om leverans den 24, och nå i ettermiddag fick jag hentemelding, så ikke fortvil! :D

Håper på flaks her også! Skitt at de slutta å levere post lørdager. :p
 
Åh hva er det jeg ser?!! Gratulerer så mye! Så fantastisk og ikke minst kjapt levert!!

Siden min tredje ble jente etter to gutter, så tipper jeg det på deg også!

Takk! Tok igjen for at det har gått treigt tidligere tror jeg. :p

Blir spennende å se! Vi er rimelig guttedominert i familiene, så spent der ja. :)
 
Back
Topp