XuperB - to tette

Nei, det kan jo ikke være skygge det der, så om det ikke blir mer er det kjemisk. Takk. :)

Termin rundt 27. desember. Lov å håpe på overtid kanskje? :angelic: Hvis jeg tør ... Blir nesten 19 måneder mellom dem da.
QUOTE]
Eneste tiden jeg hadde håpet på overtid :p
Så gøy, jeg har litt over 19mnd mellom mine :D
Så spennende for dere!!
 
Her er det bare å gratulere ❤️ Tidenes korteste prøverdagbok :hilarious:
 
Hej! ramla in här av en händelse och läste mig opp! For en nyhet! skummel och spännande på samma gång! Spännande med to så tette, och mest av allt: Gratulerer!! Har selv vart igenom den samma chocken :hilarious: Brukte 14 månader på å laga första, och ett kvarter på nr to :laughing021Gleder mig till digital test och hur mannen tar det! Massa lycka till! Jag hpller följe med dig!

Takk! Og det er virkelig et sjokk når det brått går så fort. Godt vi har litt å henge fingrene i fremover, rekker ikke gruble så mye. :p Begynner på jobb igjen på tirsdag.
 

Ja, ikke sant. Syns det er greit med to så tette? :)
 
Her er det bare å gratulere ❤️ Tidenes korteste prøverdagbok :hilarious:

Ja, og at det skulle være min dagbok hadde jeg aldri trodd! Får håpe spira kliper seg fast da. Litt redd det er for godt til å være sant.
 
Ja den testen kan selv jeg som er fullstendig blind på sånt, se! :D Gratulerer, brått ble det graviditetsdagbok :p :nicethread

Den var rimelig tydelig idag ja. :wideyed:

Dette blir jo rent for meget for en stakkars enkel sjel fra Nordland. :hilarious:
 
Bestilte meg 10 strimler (Make sure) og en digital fra komplettapotek. Stod at om jeg bestilte idag så er de her onsdag. Er tilbud nå. :p
 
Ja, ikke sant. Syns det er greit med to så tette? :)
Det var veldig tøft en periode (minsten slet med forstoppelse, noe som tok lang tid å finne ut av da vi ikke ble henvist til sykehuset før han var 8mnd. Hylingen startet da han var 3mnd, og trodde det var luft i og med at han bæsjet hver dag).
Men nå er det veldig gøy :D filmet dem idag der de drar i hver sin ende av et teppe og hyler av latter, elsker det! :D
 
Det var veldig tøft en periode (minsten slet med forstoppelse, noe som tok lang tid å finne ut av da vi ikke ble henvist til sykehuset før han var 8mnd. Hylingen startet da han var 3mnd, og trodde det var luft i og med at han bæsjet hver dag).
Men nå er det veldig gøy :D filmet dem idag der de drar i hver sin ende av et teppe og hyler av latter, elsker det! :D


Så godt det har blitt bedre! :D
 
IMG_20190414_144409.jpg


Måtte bare se på dem nå når de er like tørre. Tydelig forskjell da!
 
Takk! Og det er virkelig et sjokk når det brått går så fort. Godt vi har litt å henge fingrene i fremover, rekker ikke gruble så mye. :p Begynner på jobb igjen på tirsdag.

Veldig sjokk, men veldig moro og da! tydelig att kroppen vet vad den skal göra med godene den får levert runt el :laughing002 Oi spännande å börja jobba igen da, efter perm och så brått gravid igen? vad jobber du med? åssen tror du dem reagerar når du forteller dette om noen uker? :binkybaby
 
Veldig sjokk, men veldig moro og da! tydelig att kroppen vet vad den skal göra med godene den får levert runt el :laughing002 Oi spännande å börja jobba igen da, efter perm och så brått gravid igen? vad jobber du med? åssen tror du dem reagerar når du forteller dette om noen uker? :binkybaby

Jobber som kontormedarbeider. "Nestleder" (ingen formell tittel men har mye lederansvar) er min mann, så han bør da være fornøyd. :hilarious:
Går nok fint. Firmaet er under omorganisering så mulig jeg om et års tid er uten jobb uansett, derfor vi kjørte på ved første anledning, så jeg har godt grunnlag for foreldrepenger. :) Tror uansett sjefen blir glad uansett, er veldig familiemann. :)
 
Altså, gratulerer så mye!! :Heartred tenk at det skulle gå så fort da :wideyed: det er virkelig fortjent!
 
Altså, gratulerer så mye!! :Heartred tenk at det skulle gå så fort da :wideyed: det er virkelig fortjent!

Jeg er fortsatt paff! Ikke fått meg til å nevne det for mannen. Vente til etter digital imorgen.
 
Back
Topp