XuperB - to tette

Altså?!??! Du må jo bare være gravid!!! :excited001:smiley-bounce015
 
Altså?!??! Du må jo bare være gravid!!! :excited001:smiley-bounce015


Blir spennende å se morgendagens test. Jeg slipper ikke jubelen løs enda. :p Sett for mange tilfeller med streker som kommer og går ...
 
Nå venter jeg bare på at mannen og skal stå opp, så jeg får testa. Litt knotete med pøbelspira sammen med meg på badet. :p

Er litt nervøs kjenner jeg. :hilarious:
 
Testspam!

IMG_20190414_091446.jpg

IMG_20190414_091534.jpg


IMG_20190414_091707.jpg


Og begge sammen
IMG_20190414_091757.jpg
 
Tenk at det skulle gå SÅ fort, da! Forstår godt at det ikke har sunket helt inn ennå :hilarious:

Nei, det her er jo bare helt surrealistisk. :wideyed:

Har ikke sagt noe til mannen enda, venter til digital sier det klart og tydelig.
 
Ingen tvil på siste testen, nei :D gratulerer :love7 vet du ca termin, og hvor stor aldersspenn blir det med de to? :happy:
 
Æææ, her har jeg gått glipp av litt ser jeg! Så artig, gratulere så mye!! :love017
For en herlig skjønn gutt du har :Heartred
 
Herregud så moro:happy:❤️

Hadde aldri trodd det!

Ingen tvil på siste testen, nei :D gratulerer :love7 vet du ca termin, og hvor stor aldersspenn blir det med de to? :happy:

Nei, det kan jo ikke være skygge det der, så om det ikke blir mer er det kjemisk. Takk. :)

Termin rundt 27. desember. Lov å håpe på overtid kanskje? :angelic: Hvis jeg tør ... Blir nesten 19 måneder mellom dem da.

Æææ, her har jeg gått glipp av litt ser jeg! Så artig, gratulere så mye!! :love017
For en herlig skjønn gutt du har :Heartred

Det gikk himla fort i svingene! Kroppen har tydeligvis endra seg etter to svangerskap. Og takk. :Heartred
 
Last edited:
Det der er helt klart positivt ja! Null tvil i mitt hjerte. Herregud, så gøy!
 
Hej! ramla in här av en händelse och läste mig opp! For en nyhet! skummel och spännande på samma gång! Spännande med to så tette, och mest av allt: Gratulerer!! Har selv vart igenom den samma chocken :hilarious: Brukte 14 månader på å laga första, och ett kvarter på nr to :laughing021Gleder mig till digital test och hur mannen tar det! Massa lycka till! Jag hpller följe med dig!
 
Back
Topp