Den gar en ekstra del som kan endre bagen til litt mer oppreist stilling med seler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Adventure vi så på, som de fikk inn ny den dagen De så veldig like ut?Okei. Trail er ny 2017 modell Erstatter twist lite II.
Sånn da har jeg endelig bestemt meg for vogn!! Blir TFK trail 2017 modell med multi-x bag Da er det bare å følge med på tilbud, barnas hus kjører jo ofte tilbud på hele butikk. Håper dette gjelder TFK også
Vet du om TFK joggster twist har vendbar sittedel?Sånn da har jeg endelig bestemt meg for vogn!! Blir TFK trail 2017 modell med multi-x bag Da er det bare å følge med på tilbud, barnas hus kjører jo ofte tilbud på hele butikk. Håper dette gjelder TFK også
Hei! Om du kjøper multi-x bag kan denne legges opp i ryggen å benyttes som en sittedel før du går over til å bruke sportsdelen TFK trail har lengre kalesj enn TFK adventure (tidligere joggster twist).Vet du om TFK joggster twist har vendbar sittedel?
Jeg likte den grå best føler grått også er veldig praktisk mtp skitt og evt falmingHvilken farge syns du er finest? Ikke tenk på understellet... skak ha fire faste hjul.
Må nu si den gråe va finestHvilken farge syns du er finest? Ikke tenk på understellet... skak ha fire faste hjul.
Hvilken farge syns du er finest? Ikke tenk på understellet... skak ha fire faste hjul.
Synes de er fin begge. Her synes jeg alle som hat nye Emmaljunga har grå, så jeg har gått for blå
Hva tror dere er sjansen for å få kjøpt bugaboo buffalo på tilbud? Hører noen snakker om rabatt på hele butikker osv. Noen som kjenner bedre til dette? Og når dette eventuelt bruker å være? Mange spørsmål
Tror det er liten sjans... :/ aldri sett eller hørt om tilbud på disse vognene. Jeg har selv siklet leeenge på disse, men er sååå dyreHva tror dere er sjansen for å få kjøpt bugaboo buffalo på tilbud? Hører noen snakker om rabatt på hele butikker osv. Noen som kjenner bedre til dette? Og når dette eventuelt bruker å være? Mange spørsmål
Okey... er det eneste forskjellen? Er baggen lik? Har du prøvd begge? Hvem liker du i såfall best? Tusen takk for svarSwift har mye mindre hjul enn den vanlige MB
Bugaboo pleier å være unntatt når de har rabatter på hele butikken, dessverre:/ aldri sett den på tilbud de to årene jeg har fulgt med..:/