Vognvalg

Sånn da har jeg endelig bestemt meg for vogn!! Blir TFK trail 2017 modell med multi-x bag:):) Da er det bare å følge med på tilbud, barnas hus kjører jo ofte tilbud på hele butikk. Håper dette gjelder TFK også:p:D

Sånn da har jeg endelig bestemt meg for vogn!! Blir TFK trail 2017 modell med multi-x bag:):) Da er det bare å følge med på tilbud, barnas hus kjører jo ofte tilbud på hele butikk. Håper dette gjelder TFK også:p:D

Sjekk ut kiddies24.de. Vi sparte mange tusen på å kjøpe derfra :) god kundeservice har de også!

Vet du om TFK joggster twist har vendbar sittedel?
Hei! Om du kjøper multi-x bag kan denne legges opp i ryggen å benyttes som en sittedel før du går over til å bruke sportsdelen:) TFK trail har lengre kalesj enn TFK adventure (tidligere joggster twist).

Hvilken farge syns du er finest? Ikke tenk på understellet... skak ha fire faste hjul.
bf62c4e1986975b32f10755584542006.jpg
bee950b3124a9c4d19b9a1b0dcb0477b.jpg

Synes de er fin begge. Her synes jeg alle som hat nye Emmaljunga har grå, så jeg har gått for blå :)

Hva tror dere er sjansen for å få kjøpt bugaboo buffalo på tilbud? Hører noen snakker om rabatt på hele butikker osv. Noen som kjenner bedre til dette? Og når dette eventuelt bruker å være? Mange spørsmål :)

Hva tror dere er sjansen for å få kjøpt bugaboo buffalo på tilbud? Hører noen snakker om rabatt på hele butikker osv. Noen som kjenner bedre til dette? Og når dette eventuelt bruker å være? Mange spørsmål :)

Bugaboo pleier å være unntatt når de har rabatter på hele butikken, dessverre:/ aldri sett den på tilbud de to årene jeg har fulgt med..:/

Tror det er liten sjans... :/ aldri sett eller hørt om tilbud på disse vognene. Jeg har selv siklet leeenge på disse, men er sååå dyre

Noen som vet hva som skiller mountain buggy urban og mountain urban swift?? Det var et veldig bra tilbud på swift så ble fristet til å slå til, men har ikke helt oversikt over forskjellene.. noen som vet????:):)

Back
Topp