Vognvalg

Noen som har handlet på kjopbarnevogn.no? Ser det er den norske varianten av kjøpbarnevogn.se (sånn at toll/mva er inkl i prisen), men at prisene er veldig snille sånn som hos den svenske varianten. Britax go big var over kr 1000 billigere enn andre norske leverandører jeg har sett på, så hadde vært fint å høre om erfaringer med dem [emoji5]

Kjøpte Emmaljunga i 2010 der. De sender ikke Emmaljunga, så måtte kjøre å hente den, men sparte vel nesten 3000kr på vogna den gangen [emoji5] Prisene ser ut til å være mer like her hjemme nå ..
 
Kjøpte Emmaljunga i 2010 der. De sender ikke Emmaljunga, så måtte kjøre å hente den, men sparte vel nesten 3000kr på vogna den gangen [emoji5] Prisene ser ut til å være mer like her hjemme nå ..

Ok, topp å høre at det har gått bra å kjøpe derfra i alle fall ☺ Sparer vel ikke mer enn kr 1200 på den vogna vi ser på, men da er det med frakt, og er jo fint å spare der man kan.
 
114d80b258c394b1890a6fb384cb5fe3.jpg

Den vogna er råfin! [emoji7] Og understellet er kjempegodt å trille [emoji1]
 
Ok, topp å høre at det har gått bra å kjøpe derfra i alle fall [emoji5] Sparer vel ikke mer enn kr 1200 på den vogna vi ser på, men da er det med frakt, og er jo fint å spare der man kan.

Det skjedde noe med det ene hjulet og det viste seg at hjullageret hadde røket. Da snakket jeg med de på tlf og fikk sendt bilde av kvitteringen og bilder av hjulet til dem. Det var super service, de lurte på om vi kunne ordne det selv eller om vi ville komme til butikken. Vi ville ordne selv og fikk 4 nye hjul i posten, selv om bare et var ødelagt, i tilfelle det skjedde det samme med de andre [emoji2][emoji1360]
 
Noen som har handlet på kjopbarnevogn.no? Ser det er den norske varianten av kjøpbarnevogn.se (sånn at toll/mva er inkl i prisen), men at prisene er veldig snille sånn som hos den svenske varianten. Britax go big var over kr 1000 billigere enn andre norske leverandører jeg har sett på, så hadde vært fint å høre om erfaringer med dem ☺

Søstera mi kjøpte vogn derfra i fjor, og var veldig fornøyd. Nå har hun tipset meg om siden, jeg (og mannen) må bare bli enig om hvilken vogn vi skal ha. Ender vi opp med en av vognene de sender, kjøper vi sikkert derfra, men om vi må hente i Sverige er det ikke sikkert vi vil spare noe på det da vi må reise fra Vestlandet.
 
Det skjedde noe med det ene hjulet og det viste seg at hjullageret hadde røket. Da snakket jeg med de på tlf og fikk sendt bilde av kvitteringen og bilder av hjulet til dem. Det var super service, de lurte på om vi kunne ordne det selv eller om vi ville komme til butikken. Vi ville ordne selv og fikk 4 nye hjul i posten, selv om bare et var ødelagt, i tilfelle det skjedde det samme med de andre [emoji2][emoji1360]

Så bra! :happy:
 
Til de som evt ikke har fått det med seg enda, så kjører barnas hus masse kampanjer nå, bl.a på to ulike tfk modeller med multi x bagen. Ser det er mange her i tråden som planlegger å skaffe seg den vogna;)
 
Jeg var innom butikken for første gang i dag og kikket, favoritter er Stokke Trailz, Bugaboo buffalo og Emmajunga NXT90.
Jeg var overrasket over hvor ekstremt bred Stokke var, inni var den ikke så stor, men utvendig var den omtrent unaturlig bred. Bugabooen hadde myk bag, det var en skuffelse. Så da leder vel Emmajunga da, men damen i butikken sa den hadde litt kortere rygg i sittedelen. Men om jeg skal ha en sånn må det være den nye NXT90, de andre synes jeg ikke er særlig fine, litt mye dilldall på de.
 
Da har vi bestemt oss for en Emmaljunga Edge Duo, Lounge Black med Classic Chrome understell.
Er det noen steder som er billigere enn andre ved kjøp av denne? :happy:
 
Da har vi bestemt oss for en Emmaljunga Edge Duo, Lounge Black med Classic Chrome understell.
Er det noen steder som er billigere enn andre ved kjøp av denne? :happy:
Sverige :p ellers er det billigere å kjøpe fjorårets modell i Norge da. Vi kjøpte en blå emmaljunga edge fra butikk til rundt 8500 inkl stelleveske. Sparte noen lapper pga årsmodell :) så det er de to valgene jeg vet om fpr å få det billigere
 
Til de som evt ikke har fått det med seg enda, så kjører barnas hus masse kampanjer nå, bl.a på to ulike tfk modeller med multi x bagen. Ser det er mange her i tråden som planlegger å skaffe seg den vogna;)
Kjøpte multi-x baggen når barnas hus hadde 25%. Men barnas hus har ikke TFK trail inne, så skal avventer å ser om mimmis.no får den på tilbud. Men tusen takk for tips!!:):)
 
8700 svenske for vogna. 500 for stelleveske i tillegg. Tror norsk og svensk moms er den samme var iallefall ikke snakk om noe annet. Ca 8600 norske kroner da med stelleveska. Dén prisen er det ikke lett å matche i Norge...

Om du betalte 8600 norske kroner, så må du jo betale toll for å få det lovlig inn til Norge. Hva ble det på? Tollgrensa er jo 6000kr om du er mer enn 24 timer i utlandet, og 3000kr om du er mindre enn 24 timer i utlandet.
http://www.toll.no/no/handle-i-utlandet/verdigrensa/
 
Var innom barnas hus og så på vogner her om dagen. Stokke virket mye større enn jeg trodde. Så jeg slo den fra meg , og havnet tilbake på min favorittvogn med de to andre, bugaboo cameleon <3 bare å ha vinterhjul til så funker den tipp topp som turvogn :) digger at den er lett, fin, tar liten plass i bil og veldig praktisk.
 
Var innom barnas hus og så på vogner her om dagen. Stokke virket mye større enn jeg trodde. Så jeg slo den fra meg , og havnet tilbake på min favorittvogn med de to andre, bugaboo cameleon <3 bare å ha vinterhjul til så funker den tipp topp som turvogn :) digger at den er lett, fin, tar liten plass i bil og veldig praktisk.

Jeg hadde samme reaksjon når jeg så Stokke, mest over hvor bred den var. Har den Bugaboo cameleon også myk bag? Det likte ikke jeg med den jeg så på i butikken, vil ha hard bag.
 
Back
Topp