Vognvalg

En tråd i 'Juli 2017' startet av Frokostkaffe, 28 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. karro86 Andre møte med forumet

Denne er ikke så liten som den ser ut. Bagen er faktisk like stor som på de store emmaljunga modellene [emoji1303] Vi har målt. Står og mellom denne og bugaboo buffalo [emoji5]

• Liker Liker x 3
  2. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Å då hærlig å vite :D Da er jeg enda mer sikker på valget! Etter flere prøvinger er jeg stooorfornøyd :)

3. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Er dette next90 ? Noen som vet forskjellene mellom bugaboo buffalo og next90? Står mellom disse to for oss også.

4. karro86 Andre møte med forumet

Står mellom disse hos oss også. Liten forskjell på målene, blir vel mer hva en liker best. Føler vel nxt90 ligneren kopi av buffaloen [emoji1303]

• Liker Liker x 1
  5. AlloftheStars Elsker forumet

Det er så smak og behag utifra hva jeg kan lese. Noen synes NXT90 er for stiv og foretrekker Buffalo, mens andre synes Buffalo er dårligere å trille.

• Liker Liker x 1
  6. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Jeg har kjøpt cybex priam, noe i samme stilen som buffalo og denne. Jeg syns buffalo var veldig vanskelig å trille i forhold til cybex sin. Den var liksom så tung. Vanskelig å svinge med en hånd. Så jeg valgte cybex sin i stedet :)

7. AlloftheStars Elsker forumet

Den skal vi og ha :) jeg har kun kjøpt 2-in-1-bag/sittedel så langt, fant en i utgående farge til 40% avslag så da måtte jeg kjøpe den ;)

• Liker Liker x 1
  8. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Jeg kjøpte hele vogna med 2in1 sittedel til 25% rabatt :) utgående farge. Veldig mørk grønn/grå

9. Proudmom MamaBear

Er dette nxt90? :)

10. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Ja ;)

• Liker Liker x 1
  11. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Vi har kjøpt Bugabo Buffalo, skal hente den i dag :D

Kjøpte den i en fysisk Babyshop-butikk. Og når jeg skulle betale den så spurte de om jeg var medlem i Babyshopklubben, og jeg hadde jo meldt meg inn for å få tilbud på epost osv. Og da sa hun at man fikk 10% rabatt på hele det første kjøpet. Så da fikk vi 10% på vogna + litt ekstra utstyr som vi kjøpte. Det er jo en del penger når vogna er ganske dyr og den i følge hun i butikken aldri er på tilbud!

Så det er et tips til dere som ikke finner noe tilbud på vogna dere skal kjøpe :D

• Liker Liker x 1
  12. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Hvilken farge kjøpte dere? Tenker også å kjøpe den på babyshop. Var det lang bestillingstid for den dere valgte?

13. Lykketreff Gift med forumet

Vi har den etter blivende storebror, og jeg elsker den vogna! :)

• Liker Liker x 1
  14. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Vi kjøpte den grå med svart understell. Det tok vel litt i underkant av 2 uker. De sa 2-3 ukers leveringstid :)

• Liker Liker x 1
  15. Smil90 Elsker forumet Augustlykke 2015

Vi har gått for TFK som søskenvogn :)
    Kommer til å bruke emmaljungaen når vi er på trilletur med bare babygullet :)

16. Spirevipps Flørter med forumet

Etter mye frem og tilbake ble det emmaljunga mondial ❤

17. emma1 Flørter med forumet

Emmaljunga viking er vi veldig fornøyde med :love2

18. Mirabella Flørter med forumet

I går kjøpte eg både vogn og bilstol, og fekk det til ein bra pris - så no er eg fornøyd! :hello2

Vogna eg valgte er Babyjogger City Elite. Det var eit pakketilbud, og eg fekk med både bag- og sportsvogndel. :)

• Liker Liker x 1
  19. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Hvor kjøpte du? :)

20. Mirabella Flørter med forumet

Eg kjøpte vogn og bilstol på Barnas Hus i Åsane (Bergen). Fann eit bra tilbud på vogna i ein nettbutikk (Jollyroom). Så eg gjekk egentlig berre innom Barnas Hus for å sjå på og prøva vogna, før eg bestilte den. Då ga dei meg det samme tilbudet i butikken, sidan dei hadde samme produkt på lager. :)

Så viste det seg at det var 25% rabatt på mange bilstolar på Barnas Hus mandag og tirsdag denne veka. Så då kjøpte eg like godt bilstol med base i tillegg. ;)

Vogna med bag- og sportsvogndel kosta egentlig nesten 9000 kr på Barnas Hus, og bilstolen med base kosta 5000 kr. Eg fekk alt saman for 10 000 kr. :thumleft

• Liker Liker x 1

Del denne siden