Vognvalg

5a4f844ee830abd6e44335d4dfb9d7db.jpg

Spontankjøp! Også leser jeg at den er så liten etterpå :eek:
Skal vel gjøre noen bomkjøp som førstegangs! Får kjøpe ei vogn nr2 når ungen vokser utav [emoji14]

Denne er ikke så liten som den ser ut. Bagen er faktisk like stor som på de store emmaljunga modellene [emoji1303] Vi har målt. Står og mellom denne og bugaboo buffalo [emoji5]
 
Denne er ikke så liten som den ser ut. Bagen er faktisk like stor som på de store emmaljunga modellene [emoji1303] Vi har målt. Står og mellom denne og bugaboo buffalo [emoji5]
Å då hærlig å vite :D Da er jeg enda mer sikker på valget! Etter flere prøvinger er jeg stooorfornøyd :)
 
Denne er ikke så liten som den ser ut. Bagen er faktisk like stor som på de store emmaljunga modellene [emoji1303] Vi har målt. Står og mellom denne og bugaboo buffalo [emoji5]

Er dette next90 ? Noen som vet forskjellene mellom bugaboo buffalo og next90? Står mellom disse to for oss også.
 
Jeg har kjøpt cybex priam, noe i samme stilen som buffalo og denne. Jeg syns buffalo var veldig vanskelig å trille i forhold til cybex sin. Den var liksom så tung. Vanskelig å svinge med en hånd. Så jeg valgte cybex sin i stedet :)
 
Jeg har kjøpt cybex priam, noe i samme stilen som buffalo og denne. Jeg syns buffalo var veldig vanskelig å trille i forhold til cybex sin. Den var liksom så tung. Vanskelig å svinge med en hånd. Så jeg valgte cybex sin i stedet :)

Den skal vi og ha :) jeg har kun kjøpt 2-in-1-bag/sittedel så langt, fant en i utgående farge til 40% avslag så da måtte jeg kjøpe den ;)
 
Jeg kjøpte hele vogna med 2in1 sittedel til 25% rabatt :) utgående farge. Veldig mørk grønn/grå
 
Vi har kjøpt Bugabo Buffalo, skal hente den i dag :D

Kjøpte den i en fysisk Babyshop-butikk. Og når jeg skulle betale den så spurte de om jeg var medlem i Babyshopklubben, og jeg hadde jo meldt meg inn for å få tilbud på epost osv. Og da sa hun at man fikk 10% rabatt på hele det første kjøpet. Så da fikk vi 10% på vogna + litt ekstra utstyr som vi kjøpte. Det er jo en del penger når vogna er ganske dyr og den i følge hun i butikken aldri er på tilbud!

Så det er et tips til dere som ikke finner noe tilbud på vogna dere skal kjøpe :D
 
Vi har kjøpt Bugabo Buffalo, skal hente den i dag :D

Kjøpte den i en fysisk Babyshop-butikk. Og når jeg skulle betale den så spurte de om jeg var medlem i Babyshopklubben, og jeg hadde jo meldt meg inn for å få tilbud på epost osv. Og da sa hun at man fikk 10% rabatt på hele det første kjøpet. Så da fikk vi 10% på vogna + litt ekstra utstyr som vi kjøpte. Det er jo en del penger når vogna er ganske dyr og den i følge hun i butikken aldri er på tilbud!

Så det er et tips til dere som ikke finner noe tilbud på vogna dere skal kjøpe :D

Hvilken farge kjøpte dere? Tenker også å kjøpe den på babyshop. Var det lang bestillingstid for den dere valgte?
 
Vi har kjøpt Bugabo Buffalo, skal hente den i dag :D

Kjøpte den i en fysisk Babyshop-butikk. Og når jeg skulle betale den så spurte de om jeg var medlem i Babyshopklubben, og jeg hadde jo meldt meg inn for å få tilbud på epost osv. Og da sa hun at man fikk 10% rabatt på hele det første kjøpet. Så da fikk vi 10% på vogna + litt ekstra utstyr som vi kjøpte. Det er jo en del penger når vogna er ganske dyr og den i følge hun i butikken aldri er på tilbud!

Så det er et tips til dere som ikke finner noe tilbud på vogna dere skal kjøpe :D

Vi har den etter blivende storebror, og jeg elsker den vogna! :)
 
Vi har gått for TFK som søskenvogn :)
Kommer til å bruke emmaljungaen når vi er på trilletur med bare babygullet :)
 
I går kjøpte eg både vogn og bilstol, og fekk det til ein bra pris - så no er eg fornøyd! :hello2

Vogna eg valgte er Babyjogger City Elite. Det var eit pakketilbud, og eg fekk med både bag- og sportsvogndel. :)
 
Hvor kjøpte du? :)

Eg kjøpte vogn og bilstol på Barnas Hus i Åsane (Bergen). Fann eit bra tilbud på vogna i ein nettbutikk (Jollyroom). Så eg gjekk egentlig berre innom Barnas Hus for å sjå på og prøva vogna, før eg bestilte den. Då ga dei meg det samme tilbudet i butikken, sidan dei hadde samme produkt på lager. :)

Så viste det seg at det var 25% rabatt på mange bilstolar på Barnas Hus mandag og tirsdag denne veka. Så då kjøpte eg like godt bilstol med base i tillegg. ;)

Vogna med bag- og sportsvogndel kosta egentlig nesten 9000 kr på Barnas Hus, og bilstolen med base kosta 5000 kr. Eg fekk alt saman for 10 000 kr. :thumleft
 
Back
Topp