Vognvalg

Nå har vi bestemt oss for vogn [emoji3] Tutek turran! :) Noen som har erfaring? :)
04c34c9f15f32496961fdd7efe4291a5.jpg
 
Noen som vet hva som skiller mountain buggy urban og mountain urban swift?? Det var et veldig bra tilbud på swift så ble fristet til å slå til, men har ikke helt oversikt over forskjellene.. noen som vet????:):)

Jeg har ikke prøvd Swift selv, men har hørt fra andre at den er veldig liten og føles som en dukkevogn...
Anbefaler på det sterkeste å prøve å få sjekket ut vogner i fysisk butikk før man bestemmer seg [emoji4]
 
Jeg har ikke prøvd Swift selv, men har hørt fra andre at den er veldig liten og føles som en dukkevogn...
Anbefaler på det sterkeste å prøve å få sjekket ut vogner i fysisk butikk før man bestemmer seg [emoji4]
Ja, vi skal prøve først. Tror uansett vi har bestemt oss for mountain buggy urban:) takk for svar:)
 
Hvilken farge syns du er finest? Ikke tenk på understellet... skak ha fire faste hjul.
bf62c4e1986975b32f10755584542006.jpg
bee950b3124a9c4d19b9a1b0dcb0477b.jpg
Jeg syns den grå er utrolig fin:happy:
Og grått er så fint å kombinere med mange farger i forhold til pledd, dyne, vognpose osv:happy:
 
Har vært i strømstad i helga og kjøpte denne emmaljunga grå med fire faste hjul. Fantastisk vogn! Var ikke mindre enn 3 andre norske inne og kjøpte vogn samtidig :) Var to års garanti, som i norge. Lun og god vogn perdekt for norske forhold! Ikke mange vogner som produseres i skandinavia lenger. Emmaljunga er vel de eneste... Skal ha mountain bugggy vogna som vogn nr 2, til reiser osv.
 
Har vært å testet vogner. Valget faller nok på emmaljunga edge duo eller mondial deluxe. Enten i blått eller grå
 
Har vært i strømstad i helga og kjøpte denne emmaljunga grå med fire faste hjul. Fantastisk vogn! Var ikke mindre enn 3 andre norske inne og kjøpte vogn samtidig :) Var to års garanti, som i norge. Lun og god vogn perdekt for norske forhold! Ikke mange vogner som produseres i skandinavia lenger. Emmaljunga er vel de eneste... Skal ha mountain bugggy vogna som vogn nr 2, til reiser osv.
Hva betalte du for alt i Sverige? Og hva kommer tollen på ? :)
 
Noen som har handlet på kjopbarnevogn.no? Ser det er den norske varianten av kjøpbarnevogn.se (sånn at toll/mva er inkl i prisen), men at prisene er veldig snille sånn som hos den svenske varianten. Britax go big var over kr 1000 billigere enn andre norske leverandører jeg har sett på, så hadde vært fint å høre om erfaringer med dem ☺
 
Hva betalte du for alt i Sverige? Og hva kommer tollen på ? :)
8700 svenske for vogna. 500 for stelleveske i tillegg. Tror norsk og svensk moms er den samme var iallefall ikke snakk om noe annet. Ca 8600 norske kroner da med stelleveska. Dén prisen er det ikke lett å matche i Norge...
 
Noen som har handlet på kjopbarnevogn.no? Ser det er den norske varianten av kjøpbarnevogn.se (sånn at toll/mva er inkl i prisen), men at prisene er veldig snille sånn som hos den svenske varianten. Britax go big var over kr 1000 billigere enn andre norske leverandører jeg har sett på, så hadde vært fint å høre om erfaringer med dem [emoji5]
Jeg kjøpte flere vogner fra dem i 2010/2011 og var veldig fornøyd. Rask levering! Så de har jo eksistert i noen år nå.
 
Har vært i strømstad i helga og kjøpte denne emmaljunga grå med fire faste hjul. Fantastisk vogn! Var ikke mindre enn 3 andre norske inne og kjøpte vogn samtidig :) Var to års garanti, som i norge. Lun og god vogn perdekt for norske forhold! Ikke mange vogner som produseres i skandinavia lenger. Emmaljunga er vel de eneste... Skal ha mountain bugggy vogna som vogn nr 2, til reiser osv.

Hos Kattis? :)
 
Back
Topp