Vognvalg

Noen som vet hvilke butikker som har emmaljunga? Var på barnas hus i går på Rygge senteret og der hadde de bare britax, buggaboo og stokke.

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en pent brukt Bugaboo buffalo. Har googlet den litt og syns den ser fin nok ut. Noen som har negative/positive erfaringer med denne?

Noen som vet hvilke butikker som har emmaljunga? Var på barnas hus i går på Rygge senteret og der hadde de bare britax, buggaboo og stokke.

Pleier å ha det på de mer uavhengige barneutstyrbutikkene iallefall, men vet ikke hvilke som fins i ditt nærområde dessverre.

Når er det liksom «innafor» og finne/se på/kjøpe vogn? Jeg er så tom for tanker om hvilken vogn jeg skal velge, men er jo bare 15 uker på vei da. Føler jeg burde vente en stund til før jeg drar og prøver vogner.. hvilket er en skikkelig teit tanke da jeg jo er voksen og bestemmer selv:laughing002

I morgon er eg 15+0 og vi har allereie funne ei brukt vi ville kjøpe her i nærområdet, så vi går nok for det. Vil ikkje påstå det er for tidleg, iallfall ikkje om du har funne ei vogn du likar xsmile5 Her fann vi ei Emmaljunga City Cross på finn.no til 3800 kr, fint brukt til eit barn! Vi slår til xsmile9

Kjøpt oss vogn [emoji2]
e1d5fb82a11bf424bd98852c804597ce.jpg

For en fantastisk tråd! Er førstegangs og synes dette med vogn er kjempevanskelig.. Er det noen av dere med vogndille som kan anbefale ei lett vogn? Vi bor høyt og bratt og jeg ønsker meg ei vogn som ikke blir et helsikke å trille hjem fra butikken. Kommer til å trille på grus og asfalt, og vil helst ha ei vogn med fire hjul. Utseendemessig har jeg falt veldig for stokke trailz, men den er jo så dyr! Ellers liker jeg også emmaljunga sine, men har hørt at disse er veldig tunge. Britax smile 2 er den jeg heller mest mot akkurat nå, men har fått høre at brio/ britax har små bager mtp vinter og vognpose:arghh: Alle tips mottas med takk!

I morgon er eg 15+0 og vi har allereie funne ei brukt vi ville kjøpe her i nærområdet, så vi går nok for det. Vil ikkje påstå det er for tidleg, iallfall ikkje om du har funne ei vogn du likar xsmile5 Her fann vi ei Emmaljunga City Cross på finn.no til 3800 kr, fint brukt til eit barn! Vi slår til xsmile9

Har ihvertfall begynt å titte nå, men fy så vanskelig å velge. Hadde emmaljunga edge duo til de to andre, men ønsker en lettere vogn nå. Men klarer liksom ikke å åpne øynene for noe annet, haha

Jeg bor nære marka og en nabo anbefaler på det sterkeste bugaboo buffalo. Har også sett en del på nye britax go big som skal være ganske lik, men mindre justerbart i styret, men også bedre demping og mulighet til å legge sportsdelen helt flat. Noen som har sett de vognene i butikken og som har gjort seg opp noen tanker? ☺

For en fantastisk tråd! Er førstegangs og synes dette med vogn er kjempevanskelig.. Er det noen av dere med vogndille som kan anbefale ei lett vogn? Vi bor høyt og bratt og jeg ønsker meg ei vogn som ikke blir et helsikke å trille hjem fra butikken. Kommer til å trille på grus og asfalt, og vil helst ha ei vogn med fire hjul. Utseendemessig har jeg falt veldig for stokke trailz, men den er jo så dyr! Ellers liker jeg også emmaljunga sine, men har hørt at disse er veldig tunge. Britax smile 2 er den jeg heller mest mot akkurat nå, men har fått høre at brio/ britax har små bager mtp vinter og vognpose:arghh: Alle tips mottas med takk!
Ta en titt på teutonia sine 4 hjuls vogner [emoji106]

Det blir emmaljunga nxt90 på oss. Føltes mer solid enn Stokke som jeg hadde bestemt meg for. Tok liten plass i bilen, og lett å få ut på verandraen vår som har for smal dør. Så bare å begynne å spare :p

Signerer den :) trodde vi kom til å gå for bugaboo buffalo for en stund tilbake, men da jeg fant ut at den var så lav, fikk jeg øynene opp for Stokke trailz vogna! Gleder meg til jeg har kommet såpass langt i svangerskapet at det er "ok" å gå i butikken for å prøvetrille :D

Jeg hadde nesten bestemt meg for bugaboo buffalo uten å ha vært å testet i butikken, men basert på det jeg har lest og sett om vogna. Er det slik at man ikke kan justere håndtaket? Eller er det at den er lav generelt? Vi er begge høye, så kan ikke gå å bøye oss. Andre med bugaboo buffalo-erfaringer? Vår viktigste kriterier er at den ikke er alt for tung og uhåndterlig.bor i tredje etasje uten heis. I tillegg ønsker vi en vogn som fungerer både i byen og på tursti. Tar gjerne imot andre tips til vogn også!!

Jeg hadde nesten bestemt meg for bugaboo buffalo uten å ha vært å testet i butikken, men basert på det jeg har lest og sett om vogna. Er det slik at man ikke kan justere håndtaket? Eller er det at den er lav generelt? Vi er begge høye, så kan ikke gå å bøye oss. Andre med bugaboo buffalo-erfaringer? Vår viktigste kriterier er at den ikke er alt for tung og uhåndterlig.bor i tredje etasje uten heis. I tillegg ønsker vi en vogn som fungerer både i byen og på tursti. Tar gjerne imot andre tips til vogn også!!

Jeg har ikke så mye kunnskap om den, men etter å ha vært i butikk og prøvetrillt litt, så har alle fall jeg bestemt meg. Bugaboo buffalo er for vår del alt for lav, og jeg liker ikke sportsdelen til Stokke Trailz. Vi har ikke kriterier for at vogna skal være lettest mulig, men vil ha en høy vogn med god plass i bag og god sportsdel. Vi valgte emmaljunga mondial deluxe. Anbefaler å ta en tur i butikk :)

Her ble det emmaljunga:) kjøpte brukt og fikk med sportsdel og bilsete i tillegg [emoji1] virker som en god og solid vogn [emoji4]received_10154025355366854.jpg

For vår del ble buffalo for lav. Jeg er 175 og mannen 198 høy. Vi falt på babyjogger city elite. Der kunne mannen gå normalt uten å sparke i vognen eller bøye seg, vognen føles høy og er lett å slå sammen :)

Back
Topp