Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet hvilke butikker som har emmaljunga? Var på barnas hus i går på Rygge senteret og der hadde de bare britax, buggaboo og stokke.
Hvis du bor i nærheten av Sverige sparer man endel på å kjøpe den f.eks på kattis babyshop i strømstad.Noen som vet hvilke butikker som har emmaljunga? Var på barnas hus i går på Rygge senteret og der hadde de bare britax, buggaboo og stokke.
Noen som vet hvilke butikker som har emmaljunga? Var på barnas hus i går på Rygge senteret og der hadde de bare britax, buggaboo og stokke.
Når er det liksom «innafor» og finne/se på/kjøpe vogn? Jeg er så tom for tanker om hvilken vogn jeg skal velge, men er jo bare 15 uker på vei da. Føler jeg burde vente en stund til før jeg drar og prøver vogner.. hvilket er en skikkelig teit tanke da jeg jo er voksen og bestemmer selv
Kjøpt oss vogn [emoji2]
Takk, veldig fornøyd.Det er egde med delux understellSå flott den var! hvilken type er det?
I morgon er eg 15+0 og vi har allereie funne ei brukt vi ville kjøpe her i nærområdet, så vi går nok for det. Vil ikkje påstå det er for tidleg, iallfall ikkje om du har funne ei vogn du likar Her fann vi ei Emmaljunga City Cross på finn.no til 3800 kr, fint brukt til eit barn! Vi slår til
Ta en titt på teutonia sine 4 hjuls vogner [emoji106]For en fantastisk tråd! Er førstegangs og synes dette med vogn er kjempevanskelig.. Er det noen av dere med vogndille som kan anbefale ei lett vogn? Vi bor høyt og bratt og jeg ønsker meg ei vogn som ikke blir et helsikke å trille hjem fra butikken. Kommer til å trille på grus og asfalt, og vil helst ha ei vogn med fire hjul. Utseendemessig har jeg falt veldig for stokke trailz, men den er jo så dyr! Ellers liker jeg også emmaljunga sine, men har hørt at disse er veldig tunge. Britax smile 2 er den jeg heller mest mot akkurat nå, men har fått høre at brio/ britax har små bager mtp vinter og vognpose Alle tips mottas med takk!
Signerer den trodde vi kom til å gå for bugaboo buffalo for en stund tilbake, men da jeg fant ut at den var så lav, fikk jeg øynene opp for Stokke trailz vogna! Gleder meg til jeg har kommet såpass langt i svangerskapet at det er "ok" å gå i butikken for å prøvetrille
Jeg hadde nesten bestemt meg for bugaboo buffalo uten å ha vært å testet i butikken, men basert på det jeg har lest og sett om vogna. Er det slik at man ikke kan justere håndtaket? Eller er det at den er lav generelt? Vi er begge høye, så kan ikke gå å bøye oss. Andre med bugaboo buffalo-erfaringer? Vår viktigste kriterier er at den ikke er alt for tung og uhåndterlig.bor i tredje etasje uten heis. I tillegg ønsker vi en vogn som fungerer både i byen og på tursti. Tar gjerne imot andre tips til vogn også!!
Jeg hadde nesten bestemt meg for bugaboo buffalo uten å ha vært å testet i butikken, men basert på det jeg har lest og sett om vogna. Er det slik at man ikke kan justere håndtaket? Eller er det at den er lav generelt? Vi er begge høye, så kan ikke gå å bøye oss. Andre med bugaboo buffalo-erfaringer? Vår viktigste kriterier er at den ikke er alt for tung og uhåndterlig.bor i tredje etasje uten heis. I tillegg ønsker vi en vogn som fungerer både i byen og på tursti. Tar gjerne imot andre tips til vogn også!!