Vognvalg

Takk. Har forsøkt å se på sidene der den selges. Lurer på om bagdelen til mountain buggy er litt liten, og hvor lenge den evt holder? Blir vel akkurat vinter når den må byttes. Tenker i såfall bare å kjøpe en super billig sovevogn. Digger at man kan kjøpe sportsvogn med bag, kan jo brukes lenge da:)

64c4903e65d1b30be634b2c6e432be7c.png
4db2d583dabc0881383cda39c2ef6bbd.png

Og den koster forresten 4990 kr på komplett med både sportsdel og bagdel! Billig [emoji33][emoji33]
Ja veldig billig! Fant noen bilder på google også nå. Så ei tidligere hadde skrevet at den kalles carrycot plus, hadde bare ikke sett at hun hadde svart meg. Men tusen takk for link!

Da er jeg spent på hvor lenge bagdelen ca holder, og hvordan det er å bruke den carrycot delen på vinteren :)

Ja veldig billig! Fant noen bilder på google også nå. Så ei tidligere hadde skrevet at den kalles carrycot plus, hadde bare ikke sett at hun hadde svart meg. Men tusen takk for link!

Da er jeg spent på hvor lenge bagdelen ca holder, og hvordan det er å bruke den carrycot delen på vinteren :)

Det står 80*30*20. Nå vet ikke jeg hvor stor en bag burde være da [emoji23]
d7f9fd624fd753b946670076cf93ab92.png

Det står 80*30*20. Nå vet ikke jeg hvor stor en bag burde være da [emoji23]
d7f9fd624fd753b946670076cf93ab92.png
Har leitet og googlet og brukt utallige timer i vognjungelen.. Ser ut til at denne er den mest perfekte pga den bakoverlente sittedelen man kan benytte i overgangen mellom bag og sportsvogn. Da gjenstår det bare å Google om det kommer en forbedret utgave i 2017:p

Har leitet og googlet og brukt utallige timer i vognjungelen.. Ser ut til at denne er den mest perfekte pga den bakoverlente sittedelen man kan benytte i overgangen mellom bag og sportsvogn. Da gjenstår det bare å Google om det kommer en forbedret utgave i 2017:p

Jeg også, frem og tilbake "den vil jeg ha. Nei den er bedre. Nei den forrige var best" [emoji23] har vært fast bestemt på city elite en stund men når den her har mulighet for bakovervendt så går jeg nok for den :) strengt talt samme vogna ellers! Haha

Jeg også, frem og tilbake "den vil jeg ha. Nei den er bedre. Nei den forrige var best" [emoji23] har vært fast bestemt på city elite en stund men når den her har mulighet for bakovervendt så går jeg nok for den :) strengt talt samme vogna ellers! Haha
Hehe samme her!!! Landet på TFK pga den baggen kunne benyttes i sittestilling. Men den her så mye enklere ut! Får undersøke litt til:) Men den her er favoritt nå! :happy::happy:

Snakket med de på komplett. Carrycot plus innlegget følger ikke med. Tror jeg må ta meg en tur å sjekke ut vognen i butikk. Heller fortsatt litt mot TFK så.

Snakket med de på komplett. Carrycot plus innlegget følger ikke med. Tror jeg må ta meg en tur å sjekke ut vognen i butikk. Heller fortsatt litt mot TFK så.

Åja. Da er det jo litt feil at de skriver at den kan vendes begge veier da :) men den selges på babybanden og der står det med carrycot plus. Til samme prisen :)

Åja. Da er det jo litt feil at de skriver at den kan vendes begge veier da :) men den selges på babybanden og der står det med carrycot plus. Til samme prisen :)
Stemmer. Jeg bestilte min fra babybanden. 4990 med frakt og carrycot plus bag. Tommelopp!! Har hatt tre av disse vognene tidligere (men har aldri prøvd bagen...) og har betalt ca 8000 pr vogn (kun med sportsdel).

Stemmer. Jeg bestilte min fra babybanden. 4990 med frakt og carrycot plus bag. Tommelopp!! Har hatt tre av disse vognene tidligere (men har aldri prøvd bagen...) og har betalt ca 8000 pr vogn (kun med sportsdel).
Hvordan er vognen på snø?:)

Jeg så at emmaljunga har kommet med ny versjon. NXT90F tror jeg det var. Noen som har noen formening om den?

Jeg så at emmaljunga har kommet med ny versjon. NXT90F tror jeg det var. Noen som har noen formening om den?
Så litt på den i en butikk her om dagen. Så fin ut men personlig kommer jeg nok til å gå for en emmaljunga med fire faste hjul hvis jeg kommer til å gå for en slik i tillegg til mountain buggyen. Syns den er super å bruke som sovevogn og turvogn men litt tung og stor for bilbruk. Hadde den til forrige barn og var godt fornøyd. Men som sportsvogn foretrakk jeg en nettere vogn. Emmaljunga er utrolig behagelige å trille og oser av kvalitet!!

Jeg har falt pladask for Emmaljunga sin nye modell, NXT90, skal med tiden stikke å se og prøve den ut:happy:
Virker veldig stødig og sporty,4 hjul men bevegelige i front og man kan kjapt skifte til større og faste om man skal ferdes i terreng.
Har tenkt mye på babyjogger city elite men den blir jeg å kjøpe bare som sportsvogn når vår/sommer kommer igjen:)
Noen som har prøvd den nye Emmaljunga NXT90?
Vi har bestemt oss for å gå for denne Har alt det vi ser etter. Har sett på Bugaboo Buffalo også, men det blir en Emmaljunga NXT90! Har ikke prøvd den enda, men gleder meg til det

Vi har bestemt oss for å gå for denne Har alt det vi ser etter. Har sett på Bugaboo Buffalo også, men det blir en Emmaljunga NXT90! Har ikke prøvd den enda, men gleder meg til det
Vet du hvor lenge man kan bruke sportsdelen?

Back
Topp