Myggnettingen til bugaboo passer både bag og sittedel![]()
Tusen takk for svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Myggnettingen til bugaboo passer både bag og sittedel![]()
Ikke sikkert du syns det gjør noe, men myggnettingen fra bugaboo er jo hvit, mens de som er universale ofte er sorte..Tusen takk for svar![]()
Nei trenger ikke til liggebag. Vurdert og bestille vogn fra barnashus på nett, og ville bare bestille insektsnett nå med en gang, så alt til vogna frem i tid var klart når keg først skulle hive penger i vogna. Og da var det bilde av innsektsnett på liggedel, men lurte på om man brukte det samme til sittedelen, siden jeg vil trenge det til våren igjen. Men tror det skulle passe begge delerskal jeg bestille vogn, så skal jeg bestille ALT jeg vil trenge
![]()
Vi ogsåVi bruker alltid innsektnett, også om vinteren. Mulig det er en myte, men er redd for at katter skal hoppe opp i vogna og legge seg over ansiktet.
er alltid redd for at andre dyr skal hoppe oppi, har hørt en del historier
). Nå har vi veldig lyst på den nye til Maxi Cosi (Lila XP) - prøvde den i butikk her om dagen og den var helt perfekt for oss som er 177cm og 200cm høy, og siden første barn var en lang ål er det jo sannsynlig at neste blir det også
Frøkna vår på 3,5år er lang og hadde fremdeles god plass i sittedelen på Maxi Cosi
Ikke like lav vekt som på Bugaboo Fox, men det går helt fint for oss - veldig enkel å trille.Ikke sikkert du syns det gjør noe, men myggnettingen fra bugaboo er jo hvit, mens de som er universale ofte er sorte..
Jeg kjøpte universal myggnett (den er også billigere)

Vi bruker alltid innsektnett, også om vinteren. Mulig det er en myte, men er redd for at katter skal hoppe opp i vogna og legge seg over ansiktet.
Det var lurt, her blir det ikke soving ute. Mannen min er fra et annet land og han syns ikke noe særlig om at babyen ligger ute i minusgrader selv om de sover godt.Vi bruker alltid innsektnett, også om vinteren. Mulig det er en myte, men er redd for at katter skal hoppe opp i vogna og legge seg over ansiktet.

Hehe, tror det er et nordisk fenomen. Jeg synes forøvrig utesoving er lettere om vinteren enn om sommeren, mer redd for varme enn for kulde.Det var lurt, her blir det ikke soving ute. Mannen min er fra et annet land og han syns ikke noe særlig om at babyen ligger ute i minusgrader selv om de sover godt.![]()
Bag blir Oria XXL. Begge deler kommer med eget regntrekk og myggnett, og bilstol adaptere kjem også med i prisen. 20% på BH på alt fra Maxi Cosi. Så vi gjorde en super deal. Mye vogn for pengene. Gleder meg til den kjem i hus
jeg tar meg i å gå å se på den, stryke på den å «prøvetrille» litt hver dagLykke, nå har vogna vår kommet! Emmaljunga nxt 90jeg tar meg i å gå å se på den, stryke på den å «prøvetrille» litt hver dag
Jaa, må en tur innom barneromme hver dag bare for å se å kjenne litt ekstra på hvor spent jeg er på hvem som bor i magen å skal bruke alt jeg har kjøptEr den ikke herlig! Vi monterte opp vår på fredag, elsker den![]()
Hei. Jeg står også mellom ergonomisk og flat sittedel. Hva tenker du er fordeler/ulemper med de forskjellige?Det blir nok emmaljunga nxt 90 outdoor har ikke bestemt meg for ergonomisk eller flat sittedel enda. Skal få kjøpt stelleryggsekkSynes det ser så greit ut når man feks skal bare ha med bilstolen til noen
Men er det noen som vet om emmaljunga har bilsete adapter til Cybex?
Jaa, må en tur innom barneromme hver dag bare for å se å kjenne litt ekstra på hvor spent jeg er på hvem som bor i magen å skal bruke alt jeg har kjøpthvilken vogn ble det på dere?
![]()

Det blir nok emmaljunga nxt 90 outdoor har ikke bestemt meg for ergonomisk eller flat sittedel enda. Skal få kjøpt stelleryggsekkSynes det ser så greit ut når man feks skal bare ha med bilstolen til noen
Cybex bruker samme babybilstoladaptere som Maxi cosi, recaro og besafeDet blir nok emmaljunga nxt 90 outdoor har ikke bestemt meg for ergonomisk eller flat sittedel enda. Skal få kjøpt stelleryggsekkSynes det ser så greit ut når man feks skal bare ha med bilstolen til noen