Vogntråden

Jeg har ikke erfaring med den ergonomiske, men ser for meg at det kan være dumt når ungen blir eldre? Den flate er jo lenger og dermed lenger brukstid, men utenom det så tenker jeg at ungen blir tvunget til å sove på ryggen? Kan ikke være behagelig å ligge på siden i den ergonomiske?:hilarious: Minstemann her lå bare på siden i vogna, sov myyye lenger og bedre da..
 
Jeg har kjøpt Bugaboo Fox til lille jenta vår :Heartred
 
Jeg kjøpte en parasoll brukt på fretex. Og den har sånn klype. Den burde funke på emmaljunga nxt 90 ergodelen sant? Kosta bare 40 kroner så slo til siden orginal koster 500
 
Vi har nxt90 hvit leatherette med helsort understell og punkteringsfrie hjul:happy093

Hadde egentlig lyst på outdoor-hjulene, men da må vi ev. kjøpe de ved siden av og jeg ser mange er fornøyd med de punkteringsfrie. Den hvite linjen på hjulene matcher fint med bagen da:happy:

Når baby blir større kommer vi nok til å kjøpe grå sportsdel i stoff, men er usikker på om vi skal ha ergo eller flat. Lener meg mot ergo fordi den er lettere å legge i liggestilling.
Ååhh den hvite er såå fin:) vi landet på lounge grey vi:) Vi kjøpte outdoor-hjulene med brunt håndtak, var fryktelig god å trille på grus i allefall:) vi kjøpte komplett nå med sittedel flat- dette fordi vi fikk den anbefalt av butikk ansatten, og en vennine av meg fortalte at hun ikke var fornøyd med ergo delen da den var trangere og barne ikke ville sove i den.. håper jeg valgte riktig:Heartred
 
Har såå lyst på bugaboo fox 2, så prøver å overtale samboeren til det, selv om jeg har en emmaljunga fra forrige gang.. men det er jo 5 år siden, å den vognen er såå tung å løfte på, å tar stor plass i bagasjerommet i forhold til fox2! :rolleyes: Satser på at han sier seg enig:angelic:
 
Her blir det Maxi Cosi sin Lila xp! :joyful: En ny vogn som virkelig er verdt en vurdering for mange tror jeg. Det er en ordentlig lang liggedel, og ingen av vognposene vi har prøvd henger utenfor som det har gjort på typ alle andre vognene vi har testet.

Vi har kjøpt samme! Enig med deg;) mye vogn for pengene. Å vi har vært innom Brio, Baby jogger og bugaboo med de andre barna. Hihi.
Så greit at regntrekk og myggnett kjem inkludert. hvilken farge gikk dere for? Vi gikk for den blå-gråe:Heartblue
 
Noen som vet hvilke regntrekk som passer til emmaljunga nxt90? Som ikke er emmaljunga sitt merke?
 
Vi har kjøpt samme! Enig med deg;) mye vogn for pengene. Å vi har vært innom Brio, Baby jogger og bugaboo med de andre barna. Hihi.
Så greit at regntrekk og myggnett kjem inkludert. hvilken farge gikk dere for? Vi gikk for den blå-gråe:Heartblue

Ja, jeg var ikke klar over at det var inkludert heller, så jeg ble veldig positivt overraska :D Vi kjøpe også den blågrå :)
 
I morgen kommer vogna. Så spent!! Vurderer å montere opp så den ikke lukter plastikk!
 
Samme lurer jeg på, skulle egentlig bestille (emmaljunga) for lenge siden men har bare blitt utsatt. Så bestilte igår men fikk da beskjed om at 2021 modellen var på vei inn så de visste ikke helt hvor lang leveringstid det var. Håper ikke det tar for lang tid.
 
Jeg bestilte på kampanje i babycare så det tok bare 14 dager. Men fikk beskjed pp babyshop at jeg burde bestille i juni da emmaljunga fabrikk har feriestengt. Så planen var å bestille i juni. Men siden den vognen vi faktiskt skulle ha var på kampanjen droppet jeg å være sær på farge og tok svart istedenfor grå. Det sparte jeg nesten 3000 på så verdt det. Er redd for at svart vogn blir for varm i sola kontra grå. Men skal jo i liten grad ha ungen i solsteiken neste sommer uansett.
 
I morgen kommer vogna. Så spent!! Vurderer å montere opp så den ikke lukter plastikk!
Bare pass på så den ikke blir støvete. Vi har måtte legge den i gjennomsiktig pose. Det lukter ikke plass, men her er vi allergiske mot støv, så vi regner med at denne babyen også blir det.
 
Bare pass på så den ikke blir støvete. Vi har måtte legge den i gjennomsiktig pose. Det lukter ikke plass, men her er vi allergiske mot støv, så vi regner med at denne babyen også blir det.
Ja. Kanskje ide å legge pledd over eller noe. Vi har katt som sikkert vil oppi også :)
 
Back
Topp