Vogntråden

Nei trenger ikke til liggebag. Vurdert og bestille vogn fra barnashus på nett, og ville bare bestille insektsnett nå med en gang, så alt til vogna frem i tid var klart når keg først skulle hive penger i vogna. Og da var det bilde av innsektsnett på liggedel, men lurte på om man brukte det samme til sittedelen, siden jeg vil trenge det til våren igjen. Men tror det skulle passe begge deler:hilarious: skal jeg bestille vogn, så skal jeg bestille ALT jeg vil trenge:laughing002

Vi bruker alltid innsektnett, også om vinteren. Mulig det er en myte, men er redd for at katter skal hoppe opp i vogna og legge seg over ansiktet.

Vi bruker alltid innsektnett, også om vinteren. Mulig det er en myte, men er redd for at katter skal hoppe opp i vogna og legge seg over ansiktet.
Vi også:happy: er alltid redd for at andre dyr skal hoppe oppi, har hørt en del historier:nailbiting:

Vi hadde Emmaljunga Modial Deluxe til første frøken, det var drømmevogna den gang - men solgte den når ungen var vokst fra den, da den ikke stod helt til forventningene våre (les: mine:hilarious:). Nå har vi veldig lyst på den nye til Maxi Cosi (Lila XP) - prøvde den i butikk her om dagen og den var helt perfekt for oss som er 177cm og 200cm høy, og siden første barn var en lang ål er det jo sannsynlig at neste blir det også:hilarious: Frøkna vår på 3,5år er lang og hadde fremdeles god plass i sittedelen på Maxi Cosi :happy: Ikke like lav vekt som på Bugaboo Fox, men det går helt fint for oss - veldig enkel å trille.

Ikke sikkert du syns det gjør noe, men myggnettingen fra bugaboo er jo hvit, mens de som er universale ofte er sorte.. :happy:
Jeg kjøpte universal myggnett (den er også billigere)

Ja jeg har sett på det selv, så mulig det blir universal i bestillingen alikevell:hilarious::hilarious:

Ja om barnet blir og ligge ute, så hadde jeg også tatt på selv på vinteren.. her går det masse katter, og har selv en stor hannkatt! Ser ikke bort ifra den kunne ha lagt seg oppi vogna! Så det er jeg fullstendig enig i:)

Det var lurt, her blir det ikke soving ute. Mannen min er fra et annet land og han syns ikke noe særlig om at babyen ligger ute i minusgrader selv om de sover godt. :hilarious::hilarious:

Det var lurt, her blir det ikke soving ute. Mannen min er fra et annet land og han syns ikke noe særlig om at babyen ligger ute i minusgrader selv om de sover godt. :hilarious::hilarious:
Hehe, tror det er et nordisk fenomen. Jeg synes forøvrig utesoving er lettere om vinteren enn om sommeren, mer redd for varme enn for kulde.

Vi har bestilt Emmaljuga nxt 90f. Med outdoore understell og tilsvarende stelleveske Bestilt adapter slik at vi kan feste bilstolen på understellet også.

Etter å ha hatt
- Brio Happy
- Baby Jogger
- Bugaboo Bee
- Bugaboo Buffalo

ble det altså en Maxi Cosi Lila XP vogn til Lillebror. I petroleum farge :Heartblue Bag blir Oria XXL. Begge deler kommer med eget regntrekk og myggnett, og bilstol adaptere kjem også med i prisen. 20% på BH på alt fra Maxi Cosi. Så vi gjorde en super deal. Mye vogn for pengene. Gleder meg til den kjem i hus:Heartblue:D

Lykke, nå har vogna vår kommet! Emmaljunga nxt 90:Heartred jeg tar meg i å gå å se på den, stryke på den å «prøvetrille» litt hver dag

Det blir nok emmaljunga nxt 90 outdoor har ikke bestemt meg for ergonomisk eller flat sittedel enda. Skal få kjøpt stelleryggsekk ;) Synes det ser så greit ut når man feks skal bare ha med bilstolen til noen :P
Men er det noen som vet om emmaljunga har bilsete adapter til Cybex?

Det blir nok emmaljunga nxt 90 outdoor har ikke bestemt meg for ergonomisk eller flat sittedel enda. Skal få kjøpt stelleryggsekk ;) Synes det ser så greit ut når man feks skal bare ha med bilstolen til noen :p
Hei. Jeg står også mellom ergonomisk og flat sittedel. Hva tenker du er fordeler/ulemper med de forskjellige?

Jaa, må en tur innom barneromme hver dag bare for å se å kjenne litt ekstra på hvor spent jeg er på hvem som bor i magen å skal bruke alt jeg har kjøpt:) hvilken vogn ble det på dere?:)

Vi har nxt90 hvit leatherette med helsort understell og punkteringsfrie hjul:happy093

Hadde egentlig lyst på outdoor-hjulene, men da må vi ev. kjøpe de ved siden av og jeg ser mange er fornøyd med de punkteringsfrie. Den hvite linjen på hjulene matcher fint med bagen da:happy:

Når baby blir større kommer vi nok til å kjøpe grå sportsdel i stoff, men er usikker på om vi skal ha ergo eller flat. Lener meg mot ergo fordi den er lettere å legge i liggestilling.

Det blir nok emmaljunga nxt 90 outdoor har ikke bestemt meg for ergonomisk eller flat sittedel enda. Skal få kjøpt stelleryggsekk ;) Synes det ser så greit ut når man feks skal bare ha med bilstolen til noen :p

Flat holder lenger til store/lange barn, men er mer tungvint å legge i liggestilling. Ergo er bra for baby som vil tidlig opp og sitte, og er lettere å legge i liggestilling. Men ergo er litt mindre og de får ikke ligge flatt. Jeg lener meg mot ergo selv.

Jeg har bestilt adapter til Emmaljunga nxt90 og cybex sete:). Bestilte på Barnas hus.

Her blir det Maxi Cosi sin Lila xp! :joyful: En ny vogn som virkelig er verdt en vurdering for mange tror jeg. Det er en ordentlig lang liggedel, og ingen av vognposene vi har prøvd henger utenfor som det har gjort på typ alle andre vognene vi har testet.

Back
Topp