Er det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine
D er jo bare genialt og penger spart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine
Ikke rart nei, det er jo bare smart!Er det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine
Nei, hvorfor skulle det vært rart? Blir som å kjøpe ny vs. brukt bil, man får ofte mer for pengene når man kjøper brukt. Men jeg drømmer om å kjøpe meg den nyeste av nye når jeg (forhåpentligvis) kan kjøpe min første vognEr det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine
Ja jeg var veldig opptatt av det med nr 1. Mye kan kjøpes på Finn, men vogna DEN måtte være nyNei, hvorfor skulle det vært rart? Blir som å kjøpe ny vs. brukt bil, man får ofte mer for pengene når man kjøper brukt. Men jeg drømmer om å kjøpe meg den nyeste av nye når jeg (forhåpentligvis) kan kjøpe min første vogn
Gjenbruk er gull. Satser på å få arve litt av familie, håper bare ikke de kvitter seg med ting før jeg rekker å si ifra at jeg er gravidJa jeg var veldig opptatt av det med nr 1. Mye kan kjøpes på Finn, men vogna DEN måtte være ny
Men tenker annerledes nå med nr 3. Elsker gjenbruk og d er masse å spare
Elsket mountain buggyen til storebror, så blir nok å bruke denne på neste også[emoji4][emoji4] Må bare se på muligheten for søskenbrett eller noe... eller nei, mest sannsynlig blir det kanskje bæresele på mini om jeg er ute alene med 2 kids i starten [emoji1]
Tenker nok å kjøpe på nyåret, da jeg vet at det kan være noe leveringstid på vognene. Var en i barselgruppa som hadde bestilt vogn 2 måneder før termin, og fikk den ikke før 2 uker etter fødsel pga stor pågang og forsinkelser i produksjon. De fikk dog låne utstillingsvogna frem til deres kom, så jeg skal være tidlig ute denne gangen!Dere som ikke allerede har, når tenker dere å kjøpe vogn? [emoji4]
Tenker nok å kjøpe på nyåret, da jeg vet at det kan være noe leveringstid på vognene. Var en i barselgruppa som hadde bestilt vogn 2 måneder før termin, og fikk den ikke før 2 uker etter fødsel pga stor pågang og forsinkelser i produksjon. De fikk dog låne utstillingsvogna frem til deres kom, så jeg skal være tidlig ute denne gangen!
Når jeg har fått spart opp litt penger På finn ligger vogna jeg vil ha for alt mellom 4 tusen til 8 tusen. Jeg ser for meg å bruke Max 5 tusen. Men må få spart litt førstDere som ikke allerede har, når tenker dere å kjøpe vogn? [emoji4]
Vi kommer til å kjøpe på finnEr det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine