Vogntråd

Elsket mountain buggyen til storebror, så blir nok å bruke denne på neste også[emoji4][emoji4] Må bare se på muligheten for søskenbrett eller noe... eller nei, mest sannsynlig blir det kanskje bæresele på mini om jeg er ute alene med 2 kids i starten [emoji1]
 
Er det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine
Nei, hvorfor skulle det vært rart? :rolleyes: Blir som å kjøpe ny vs. brukt bil, man får ofte mer for pengene når man kjøper brukt. Men jeg drømmer om å kjøpe meg den nyeste av nye når jeg (forhåpentligvis) kan kjøpe min første vogn:Heartred
 
Nei, hvorfor skulle det vært rart? :rolleyes: Blir som å kjøpe ny vs. brukt bil, man får ofte mer for pengene når man kjøper brukt. Men jeg drømmer om å kjøpe meg den nyeste av nye når jeg (forhåpentligvis) kan kjøpe min første vogn:Heartred
Ja jeg var veldig opptatt av det med nr 1. Mye kan kjøpes på Finn, men vogna DEN måtte være ny :)
Men tenker annerledes nå med nr 3. Elsker gjenbruk og d er masse å spare
 
Ja jeg var veldig opptatt av det med nr 1. Mye kan kjøpes på Finn, men vogna DEN måtte være ny :)
Men tenker annerledes nå med nr 3. Elsker gjenbruk og d er masse å spare
Gjenbruk er gull. Satser på å få arve litt av familie, håper bare ikke de kvitter seg med ting før jeg rekker å si ifra at jeg er gravid :hilarious:
 
Elsket mountain buggyen til storebror, så blir nok å bruke denne på neste også[emoji4][emoji4] Må bare se på muligheten for søskenbrett eller noe... eller nei, mest sannsynlig blir det kanskje bæresele på mini om jeg er ute alene med 2 kids i starten [emoji1]

Samme her! Jeg kommer til å enten ha mini i vogna og største i sele, eller minste i sjal og største i vogna! Gidder ikke tvillingvogn her ass [emoji38] har jo endelig fått tilbake bagasjerommet mitt!!!
 
Dere som ikke allerede har, når tenker dere å kjøpe vogn? [emoji4]
Tenker nok å kjøpe på nyåret, da jeg vet at det kan være noe leveringstid på vognene. Var en i barselgruppa som hadde bestilt vogn 2 måneder før termin, og fikk den ikke før 2 uker etter fødsel pga stor pågang og forsinkelser i produksjon. De fikk dog låne utstillingsvogna frem til deres kom, så jeg skal være tidlig ute denne gangen! :)
 
Tenker nok å kjøpe på nyåret, da jeg vet at det kan være noe leveringstid på vognene. Var en i barselgruppa som hadde bestilt vogn 2 måneder før termin, og fikk den ikke før 2 uker etter fødsel pga stor pågang og forsinkelser i produksjon. De fikk dog låne utstillingsvogna frem til deres kom, så jeg skal være tidlig ute denne gangen! :)

Oi, såppas! Det var nyttig informasjon. Da skal jeg i hvert fall ikke vente sååå lenge :)
 
Er det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine

Hvorfor skulle det være rart?
 
Når jeg skal kjøpe vogn blir etter uke 12 og om en av disse jeg ønsker meg ligger ute på Finn.no:joyful:

*Emmaljunga nxt 90

*Emmaljunga super viking

*Babyjogger City premiér (er på tilbud til 4500kr helt ny med sitte og liggedel på jollyroom. Eneste med vognen på tilbud er om jeg syntes fargen er så fin:hilarious::hilarious:
 
Dere som ikke allerede har, når tenker dere å kjøpe vogn? [emoji4]
Når jeg har fått spart opp litt penger;) På finn ligger vogna jeg vil ha for alt mellom 4 tusen til 8 tusen. Jeg ser for meg å bruke Max 5 tusen. Men må få spart litt først:)
 
Vogna jeg brukte sist var godt brukt fra før og hjula datt nesten av så kjøper en ny bruktvogn nå. Den andre var etter brødrene mine og kjøpt for over 20 år siden så den har gjort nytta si. Vurderer emmaljunga fordi de har store faste hjul som er kjekt. Har en sittevogn (babyjogger gt) og trille etter vesla som blir brukt om igjen også.
 
Noen som har erfaring med Emmaljunga sine dekk, er litt usikker på om jeg skal ha luftdekk eller de punkteringsfrie? Tenkte å ha svingbare foran på vognen... :)
 
Vi kjøpte en veldig fint og lite brukt emmaljunga vogn sist, nå vil vi ha en ny vogn som er litt mindre når den er sammenlagt, muligens en søskenvogn.

Har sett litt på bugaboo donkey, men har ikke landet på noe enda:)
 
Vi får ikke helt bestemt oss, men har veldig lyst på Babyjogger city premier også Emmaljunga super viking eller nxt90:):)
 
Her er det 8 år siden sist jeg hadde småbarn, så her må ALT handles inn Heldigvis fikk min søster barn nå i sommer, så mye kan arves men vogn må jeg absolutt kjøpe og her står det mellom Bugaboo eller Britax Go Big
 
Har kjøpt en finfin simo kombivogn i fsrgen jeg ville ha på finn.no for 1000 kr! Må bare supplere mef regntrekk, myggnetting ++ så er den helt konge!
 
Back
Topp