Han lå veldig lunt og godt nedi bagdelen for den har ganske høy «flapp» eller hva jeg skal kalle det på det trekket man har oppå. Har aldri opplevd det som problem på sportsdelen heller for han ligger godt og lunt inni der med vognposen rundt. Eneste gangen jeg har kjent på at skjermen er litt kort er når sola står rett på, men da klikker jeg på en forlengerdel så løser det og greit (de få gangene med plagsom sol i Trøndelag). Men anbefaler å sjekke ut nyeste modellen, den kommer nemlig med en funksjon for å dra ned skjermen lenger enn den 2016-modellen jeg har! Men er utrolig fornøyd med vogna. Romslig og lun bag, stabil vogn som er veldig god å manøvrere rundt og en av de største fordelene, du har babyen ganske høyt opp og nært deg selv. Veldig kjekt når man skal kikke inn, finne en smokk etc. Vogna vår er brukt daglig i 2 år og ser helt ubrukt ut
Finnes d plagsom sol i Trøndelag?[emoji38][emoji38][emoji38][emoji38] den opplevde aldri jeg på mine 19 år oppi der [emoji23][emoji23][emoji23]