Vogntråd

Har emmaljunga Edge duo, og er kjempefornøyd med den! [emoji4] I tillegg har vi babyzen yoyo [emoji106] har også en emmaljunga Edge til, som kan være sovevogn i barnehagen [emoji4]
 
Er det altså Bugaboo Buffallo jeg bør kjøpe?? til både terreng og asfalt? Stødig?

Bugaboo buffalo har gått ut av produksjon og blitt erstattet av Bugaboo Fox hvis du vurderer å kjøpe ny[emoji5] Ellers vet jeg flere som har kjøpt seg buffalo på Finn [emoji1360]

Men ja, buffalo (og nå sikkert fox) er veldig stødig og god syns jeg i alle fall, og kommer frem på det meste [emoji5] Det eneste jeg har merket meg er at mange stusser på dempingen i vognen, da denne ikke er helt tradisjonell, men ligger mer i en «lealøs»-funksjon i understellet, hehe! Mi lille trives veldig godt i denne vogna, både bag og sportsdel.
 
kunne fint kjøpt nå jeg hvis jeg bare hadde hatt penger akkurat nå Så en på finn til 6000 tusen kr. men må nok pent spare litt penger først
Ja har alt satt på varsel på søkene på finn hehe.. Så får jeg se hvor lenge jeg kan drømme før jeg slår til. Men iallefall en del uker til. Gjerne over uke 24. Men man vet aldri hehe.. plutselig står det en i stua.. trenger barnesete også og det skal jeg kjøpe nytt så da er det greit å ha noen penger satt til side til det i god tid også.
 
Ja har alt satt på varsel på søkene på finn hehe.. Så får jeg se hvor lenge jeg kan drømme før jeg slår til. Men iallefall en del uker til. Gjerne over uke 24. Men man vet aldri hehe.. plutselig står det en i stua.. trenger barnesete også og det skal jeg kjøpe nytt så da er det greit å ha noen penger satt til side til det i god tid også.
Ja, må ha nytt barnesete vi å:) Og det kjøper jeg i butikken. Har en vugge etter minstemann men trenger ny seng også men det kan vi kjøpe brukt og bare kjøpe ny madrass.
 
Ja, må ha nytt barnesete vi å:) Og det kjøper jeg i butikken. Har en vugge etter minstemann men trenger ny seng også men det kan vi kjøpe brukt og bare kjøpe ny madrass.
Ja seng har jeg etter snuppa ennå og. Lenge leve ikke kaste hehe.. huff ja det er en jungel det med solstoler og. Vi har ikke isofix så må ha beltebase. Leser litt på tester og slikt men kjenner det er helt greit at jeg ikke har hastverk med å kjøpe ennå ;)
 
Vi har babyzen yoyo
Britax smile2, alt med av sportsdel, nyfødtbaggen og bilstol som alt kan festes på samme vogn. Vært gull hvert når baby sovner i bil og man må fort inn i butikken. Da slipper man å vekke baby.
Har også bumbleride indi sportsvogn som er super og den jeg brukte mest på langturer og trening.
Dette er mitt barn nr3. Så jeg har en del vogner alt [emoji28]
 
Jeg har ikke peiling:happy3

Sist jeg kjøpte vogn solgte de Brio fremdeles:smiley-ashamed008

Hvis jeg ikke tar heilt feil, så har Britax kjøpt opp Briovognene. :)
Jeg har veldig lyst på Britax Go Big denne gangen. Hadde veldig lyst på den sist, men sambo ville gjerne ha en tysk en, så da endte vi med den. Var veldig fornøyd med den sånn sett, men det er ingenting som fungerer på den lengre. Les bremser som ikke funker, for kort i setet i liggestilling med seler på, seler som må reguleres når du regulerer på ryggen... Listen er lang, men jeg var veldig fornøyd med bagdelen. Klarer likevel ikke helt å legge fra meg drømmen om Go Big.
 
Kommende storebror har Britax Go Next som vi er storfornøyd med så vi beholder nok den. Skulle gjerne oppgradert til Go Big, men det er litt dumt å bruke flere ekstra tusenlapper på en liten forskjell når vi allerede har vogn.
 
Tar gjerne i mot bra vogntips! Har ikke peil på hva som er på markedet nå.
Husker bare at Emmaljunga er tung og tar stor plass. Vil gjerne ha en vogn som er enkel å legge inn i bilen, og som også er bra i skog og ulendt terreng

Jeg har en emmaljunga egde duo med punkteringsfrie hjul... ELSKER DEN [emoji38] jaja, litt tung og tar litt plass i bilen, så bikkja sitter i bilsele når vi tar med den vogna på tur.... MEN den er sjukt digg å trille med!!

Ellers har jeg egen bilvogn, Brio smile som er kjempe nett og lett, men ingen vogn som er egnet til å trille turer med på grus osv. Til det har vi en babyjogger city mini med gode hjul. Begge de er til bilbruk ;)
 
Vi har babyzen yoyo
Britax smile2, alt med av sportsdel, nyfødtbaggen og bilstol som alt kan festes på samme vogn. Vært gull hvert når baby sovner i bil og man må fort inn i butikken. Da slipper man å vekke baby.
Har også bumbleride indi sportsvogn som er super og den jeg brukte mest på langturer og trening.
Dette er mitt barn nr3. Så jeg har en del vogner alt [emoji28]

Hvor mange har du? Jeg tør nesten ikke ai antallet vårt høyt [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg har en emmaljunga egde duo med punkteringsfrie hjul... ELSKER DEN [emoji38] jaja, litt tung og tar litt plass i bilen, så bikkja sitter i bilsele når vi tar med den vogna på tur.... MEN den er sjukt digg å trille med!!

Ellers har jeg egen bilvogn, Brio smile som er kjempe nett og lett, men ingen vogn som er egnet til å trille turer med på grus osv. Til det har vi en babyjogger city mini med gode hjul. Begge de er til bilbruk ;)
Tusen takk for tips :)

Men 3 vogner har ikke vi råd til... kanskje en ekstra til bhg etter hvert men. Ser etter den ultimate vogna til både asfalt og terreng.
 
Tusen takk for tips :)

Men 3 vogner har ikke vi råd til... kanskje en ekstra til bhg etter hvert men. Ser etter den ultimate vogna til både asfalt og terreng.

Skal sies at alle er kjøpt over tid, og kun emmaljunga i butikk :) men anbefaler deg virkelig den, men kanskje med annet understell? Mange er fornøyde med sånn med svingbare hjul som låses :)
 
Dere som ikke allerede har, når tenker dere å kjøpe vogn? [emoji4]

Iallefall ikke før etter uke 24 tenker jeg. Men klart, jeg har en fra før da. Men da kan jeg spare meg opp slik at det ikke blir så stort utlegg på en gang og.
 
Er det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine
 
Er det rart å kjøpe på Finn? Ser d er såå mange pene vogner der til halve prisen . Noen som har kjøpt to vogner og omtrent ikke brukt den ene. Spes i Oslo er d mange fine
Absolutt ikke rart å kjøpe på Finn!! :) Som du sier, noen vogner er jo knapt nok brukt!
 
Back
Topp