Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært veldig fornøyd med
Bugaboo buffalo og får gi den en skikkelig omgang med vasking og se om det finnes søskenbrett til.
Har vogn på loftet. Ser ingen grunn til å kjøpe ny. Så her blir det simo kombi som med de to andre
Ja, vi vil ha en flykabinvennligsak på sikt denne gangen.Samma her
Også kanskje en yoyo babyzen som reisetrille etterhvert.
Alle termingrupper med respekt for seg selv må ha en vogntråd selv om det er litt tidlig, men har dere tenkt så langt ennå?
Jeg har en mountain buggy etter storesøster som kommer til å funke som by-bil-kjøpesentervogn. Ønsker meg og en emmaljunga, av den klassiske typen. Hadde ikke råd til det sist så denne gangen skal jeg ha! Selv om jeg gjerne kjøper pent brukt.
Ja, det er ikke uten grunn at det finnes så mange valg.Bor på bygda jeg så her er det mest dårlig asfalt og grus hehe. Vi handler nok litt etter hvor vi bor ja. Ser forskjellige behov.
Jollyroom var jo ett godt tips daVi har tfk etter storesøster som vi kjøpte brukt. Hadde en emmeljunga til storebror, men den solgte vi. Denne gangen har jeg veldig lyst på Dubatti, men den er dyr, så spørs om det ikke bare blir en som ligner, men det er mange fine på jollyroom [emoji6]
Samma her
Også kanskje en yoyo babyzen som reisetrille etterhvert.
Jollyroom var jo ett godt tips da
Den har vi brukt mye med førstmann! Anbefales [emoji4]
Skal stikke innom å se på nettsidenJa, de har og vognpakker me inkludert bilstol, seng e.l. [emoji4] Tipper vi kommer til å kjøpe der [emoji6]
Mondial Deluxe er jo Rolls roysen til emmaljunga, er det ikke? Den er knallfinJeg hadde simo kombi til begge gutta og var storfornøyd med den vogna❤ Men den fikk niesa mi arve og den vogna blei ødelagt etterhvert:/ Men denne gangen har jeg lyst på Emmaljunga Mondial Delux❤ Kommer til å kjøpe brukt.
Mondial Deluxe er jo Rolls roysen til emmaljunga, er det ikke? Den er knallfin
Den er kjempefin❤ Håper jeg får tak i den til en grei prisMondial Deluxe er jo Rolls roysen til emmaljunga, er det ikke? Den er knallfin
Satt på finn.no og sikla på den i sted og skulle ønske jeg var 35 uker på veiDen er kjempefin❤ Håper jeg får tak i den til en grei pris