Vogntråd

Har en emmaljunga Edge duo 2015 mod som skal brukes, og kjøper en babyjogger city elite i tillegg :)
 
Alle termingrupper med respekt for seg selv må ha en vogntråd ;) selv om det er litt tidlig, men har dere tenkt så langt ennå?

Jeg har en mountain buggy etter storesøster som kommer til å funke som by-bil-kjøpesentervogn. Ønsker meg og en emmaljunga, av den klassiske typen. Hadde ikke råd til det sist så denne gangen skal jeg ha! Selv om jeg gjerne kjøper pent brukt.

Vi har tfk etter storesøster som vi kjøpte brukt. Hadde en emmeljunga til storebror, men den solgte vi. Denne gangen har jeg veldig lyst på Dubatti, men den er dyr, så spørs om det ikke bare blir en som ligner, men det er mange fine på jollyroom [emoji6]
 
Bor på bygda jeg så her er det mest dårlig asfalt og grus hehe. Vi handler nok litt etter hvor vi bor ja. Ser forskjellige behov.
Ja, det er ikke uten grunn at det finnes så mange valg.

Jeg vil ha svingbare hjul foran tror jeg, men vet ikke om jeg skal ha gummihjul eller luft på de bak. Kan fort bli litt snø her, så er vel mest praktisk med harde gummihjul...:p
 
Vi har tfk etter storesøster som vi kjøpte brukt. Hadde en emmeljunga til storebror, men den solgte vi. Denne gangen har jeg veldig lyst på Dubatti, men den er dyr, så spørs om det ikke bare blir en som ligner, men det er mange fine på jollyroom [emoji6]
Jollyroom var jo ett godt tips da:happy:
 
Jeg hadde simo kombi til begge gutta og var storfornøyd med den vogna❤ Men den fikk niesa mi arve og den vogna blei ødelagt etterhvert:/ Men denne gangen har jeg lyst på Emmaljunga Mondial Delux❤ Kommer til å kjøpe brukt.
 
Jeg hadde simo kombi til begge gutta og var storfornøyd med den vogna❤ Men den fikk niesa mi arve og den vogna blei ødelagt etterhvert:/ Men denne gangen har jeg lyst på Emmaljunga Mondial Delux❤ Kommer til å kjøpe brukt.
Mondial Deluxe er jo Rolls roysen til emmaljunga, er det ikke? Den er knallfin :happy:
 
Har hatt både bugaboo, emmaljunga og babyjogger, og hos meg er det babyjogger som ble beholdt til slutt. Super vogn, veldig god å manøvrere i all slags vær og terreng, pluss superenkel å slå sammen :)
.....men har ikke prøvd den med bag da.
Bugaboo hadde altfor smal bag, spesielt med vinterpose, så den trivdes ikke sønnen min i.
Emmajlunga syntes jeg hadde best bag, romslig og helt super, men vogna syntes jeg var et tunngt drog å slepe på ;)
Men her er det jo like mange meninger og preferanser som det er vogner ;)
 
Sikler litt på emmaljunga nxt60f [emoji7] Hadde Brio Smile sist, den var jeg sånn så som så fornøyd med og har solgt. Denne gangen vil jeg velge akkurat den jeg vil ha uten å være så veldig budsjettvennlig!
 
Back
Topp