FINN.NOHar lyst på emmaljunga city cross - men ser ut som de ikke selges lenger hatt den vogna til de andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FINN.NOHar lyst på emmaljunga city cross - men ser ut som de ikke selges lenger hatt den vogna til de andre
Har fått låne en "tung og stor vintervogn" av søsteren min, så nå blir det Emmaljunga NXT90F på oss!
Er det Emmaljungaen som er stor og tung mener du?
Har fått låne en "tung og stor vintervogn" av søsteren min, så nå blir det Emmaljunga NXT90F på oss!
erfaringer med emmaljunga city cross? denne skal visst være en del mindre og lettere enn duo egde feks...vil kjøpe brukt, og helst ikke svinghjul.
Nå har jeg fått veldig lyst på nxt90f [emoji106] må innom og se på den. På bilder ser sittedelen mye bedre ut enn på de større emmaljunga vognene. Jeg er bare spent på hvordan den er på vinterføre?
Så ikke om du hadde fått svar, men vi har en Crescent Comfort, vognbaggen er fin og lett, men understellet er tungt. Tar noe plass i bil, men er mindre enn Emmaljunga. Vi var kjempefornøyd med selve vogna, har hatt større og tyngre også, det var et mareritt[emoji28]Vogn er fryktelig vanskelig!
Jeg har tittet en del på Crescent Comfort Duovogn, men den ser tung ut. Er nemlig til halv pris på jollyrom, og det er greit å ikke blakke seg på vogn.
Men den Stokk Trailz ser jo fantastisk lett og behagelig ut. Jeg er avhengig av en vogn med gode dekk da det blir noe gruskjøring og mye opp og nedbakker.
Noen her som har erfaring med Crescent comfort?
Noen som har Stokke trailz? Vurderer vognen veldig, men har allerede kjøpt nytt bilsete, Maxi cosi pebble. Finner ikke ut om dette er ett sete som kan festes på denne vognen, noen som vet? [emoji849][emoji5]
Noen som har Stokke trailz? Vurderer vognen veldig, men har allerede kjøpt nytt bilsete, Maxi cosi pebble. Finner ikke ut om dette er ett sete som kan festes på denne vognen, noen som vet? [emoji849][emoji5]
dere som har kjøpt emmaljunga nxt 90f/90 , hvilken bag har dere? ser man kan ha to forskjellige... men hva er forskjellen på de ?
Føler jeg har brukt min kvote penger på vogner opp gjennom, så ser for meg å kjøpe en billig variant denne gangen. Har sett på Petit Cherie Heritage. Den selges til 3500 kroner på Jollyroom. Noen som har erfaring med den?