Vogntråd


Vi har simo vogn som bhg vogn. Stor og god vogn, men for meg er det en altfor stor vogn å ha som hovedvogn. Det er mange som sverger til simo, så er en fantastisk vogn, men den er tung og stor. Jeg liker heller ikke at den har fire faste hjul. Men så har jeg også bestilt meg bugaboo fox som kanskje er i andre enden av skalaen. Den har god demping og er god å trille.
 
erfaringer med emmaljunga city cross? denne skal visst være en del mindre og lettere enn duo egde feks...vil kjøpe brukt, og helst ikke svinghjul.
 
Hei. Har noen av dere erfaring med ABC design viper 4 ? Finner ikke akkurat denne modellen i butikk, kun på nett.

Syns den ser veldig fin ut og vogna har bra pris.
 
Har en liten og lett mountain buggy og en tung og stødig Simo vogn. Elsker begge, men faller alltid mest tilbake på den gode simo vognen ❤️
 
Noen som har noen tanker rundt Silver Cross Wave? Synes den ser helt fantastisk ut!

Har en Emmaljunga City Cross fra før av, men kunne tenke meg noe enda «nettere».
 
Jeg er så redd for å kjøpe feil vogn, jeg! Leser jo så mye forskjellig, og uansett hvilken vogn jeg faller for, så finner jeg noe negativt om den. :laughing002

Vi ender alltid tilbake på Emmaljunga NXT90F, men så leser jeg at dypvogna er bitteliten og at "alle" går lei av Emmaljunga og bytter de ut. Og at sportdelen ikke er noe god, og at hjulene punkterer masse.

Er det noen som elsker den vogna som kan si noe fint? Det er den peneste vogna jeg vet om, så jeg vil så gjerne at den skal fungere bra. :)

Btw, de der bilstoladapterene, er det mye ekstra jobb å klipse de av og på?

Jeg erfarte sist det er vanskelig å finne en vogn som passer til alt. Lett etter en vogn som du tenker er bra for den første tiden også er det en mulighet å bytte denne ut etterhvert Evt kjøpe en i tillegg. Vi har kjøpt flere brukt men beholdt den første vi kjøpte ny. Skal bruke den på ny nå til baby og over til mindre vogn ved reiser og når behovet for vogn blir mindre. Er du usikker kjøp brukt;)
 
Jeg har forelsket meg helt i Stokke Trailz, men ser fortsatt etter andre alternativer. Syns den er litt dyr...
 
Jeg har også tittet på Stokke Trailz, men tror den blir alt for stor for Leafen vår. Har egentlig lyst på både Emmaljunga NXT90 og Edge/Mondial, så det kan hende vi prøver å finne en av de brukt. :)
 
Jeg har også tittet på Stokke Trailz, men tror den blir alt for stor for Leafen vår. Har egentlig lyst på både Emmaljunga NXT90 og Edge/Mondial, så det kan hende vi prøver å finne en av de brukt. :)

Tror ikke edge eller mondial er noe særlig mindre enn trailz [emoji1303]
 
Jeg har lenge vært ganske bestemt på at jeg vil ha Stokke Trailz. Men har kikket litt på nettet nå, og synes plutselig at sportsdelene til NXT(f?) til Emmaljunga ser mye bedre ut å både sitte og sove i. Ser også ut som småen kan bruke den lengste enn Trailz.
Dette er dog inntrykk jeg har fått på nett, har ikke vært å sett i butikk.

Noen her som har vogn erfaring som har noen innspill på dette? :)
Jeg er ubesluttsom og forvirra :p
 
Jeg har lenge vært ganske bestemt på at jeg vil ha Stokke Trailz. Men har kikket litt på nettet nå, og synes plutselig at sportsdelene til NXT(f?) til Emmaljunga ser mye bedre ut å både sitte og sove i. Ser også ut som småen kan bruke den lengste enn Trailz.
Dette er dog inntrykk jeg har fått på nett, har ikke vært å sett i butikk.

Noen her som har vogn erfaring som har noen innspill på dette? :)
Jeg er ubesluttsom og forvirra :p

Jeg ble forelska i emmaljunga nxt90f, og valgte å kjøpe denne [emoji7][emoji5] aner ikke hvordan den blir i forhold til sittedelen for stokke, men ville da ha stukket innom en butikk som har begge deler, slik at du kan spør betjeningen og også se hvordan de ser ut [emoji2]
 
Jeg synes Stokke og bugaboo har en elendig liggestilling (erfaring fra barnehage) i sportsdelen. Barnet blir sovende med beina i sittende posisjon... Sikkert fine ellers, men til soving etter en alder av 6,7,8 måneder fungerer de dårlig. Det gjør noe med søvnkvaliteten når man ikke får strukket ut beina er min erfaring.
 
Jeg synes Stokke og bugaboo har en elendig liggestilling (erfaring fra barnehage) i sportsdelen. Barnet blir sovende med beina i sittende posisjon... Sikkert fine ellers, men til soving etter en alder av 6,7,8 måneder fungerer de dårlig. Det gjør noe med søvnkvaliteten når man ikke får strukket ut beina er min erfaring.

Takk for svar, det er ugrunn det inntrykket jeg har fått av Stokke også!
Vi må ta oss en tur i butikken å se nærmere tror jeg, og finne ut litt hvordan vi ønsker å bruke vogna :) Men regner jo med det blir en del vogn soving fra 6 mnd også. ;)
 
Jeg ble forelska i emmaljunga nxt90f, og valgte å kjøpe denne [emoji7][emoji5] aner ikke hvordan den blir i forhold til sittedelen for stokke, men ville da ha stukket innom en butikk som har begge deler, slik at du kan spør betjeningen og også se hvordan de ser ut [emoji2]

Jeg også, liker sen bare bedre og bedre også ;) men har ikke helt fått med meg forskjellen på NXT90 og NXT90f ;)
Tror vi skal ta en tur innom barnas hus å se, spørre oss litt frem :)
 
Jeg også, liker sen bare bedre og bedre også ;) men har ikke helt fått med meg forskjellen på NXT90 og NXT90f ;)
Tror vi skal ta en tur innom barnas hus å se, spørre oss litt frem :)

Sittedelen er større på F, så tror jeg den NXT90 igrunnen skal være ergonomisk eller noe slikt. Men jeg likte bedre størrelsen og at man kunne legge sittedelen helt ned på nxt90F [emoji5]

Men snakk med dem i butikken, så finner du utav hva du selv foretrekker [emoji5][emoji2]

Min står fint i boden vår og jeg gleder meg ihjel til å rusle på tur [emoji28] nå krysser jeg bare fingrene for at lille liker å ligge i vogna [emoji28]
 
Back
Topp