Vogntråd

Takk for svar!
Kan godt være vi ender opp med den vi også. Men vi må innom en butikk å «prøve» den litt først tenker jeg. Og ikke minst se hvordan den får plass i bagasjerommet på bilen.

Inne på https://www.babybanden.no/products/stokke-trailz-2017-mod-komplett-pakke-grey-melange så kan du se video av den. Pakker seg helt sammen jo! :D
Og sjekket også videoen til 2018 modellene og så virkelig ingen forskjell tihi.

Kjøpte stor stelleveske da, for sambo ville ha plass til mac etc.
 
Inne på https://www.babybanden.no/products/stokke-trailz-2017-mod-komplett-pakke-grey-melange så kan du se video av den. Pakker seg helt sammen jo! :D
Og sjekket også videoen til 2018 modellene og så virkelig ingen forskjell tihi.

Kjøpte stor stelleveske da, for sambo ville ha plass til mac etc.

Ja, har sett på den videoen. Men takk for tips likevel.
Synes i grunn det ser ut som det er samme video både til 2017 og 2018 jeg. Kanskje de ikke har oppdatert video til 2018?
Understellet pakker seg godt sammen ja, så jeg tror i grunn det vil gå greit i bilen. Men føler liksom vi bør prøve likevel. Er jo et ganske dyrt kjøp.

Bestilte du din Trailz fra Babybanden?

Samboeren din høres ut som mannen min.
Min er Apple frelst og vil helst ha både Mac, iPad og iPhone med seg rundt om kring.
 
Ja, vi tok en råsjans og bare kjøper uten å prøve. den hadde så gode kritikker nemlig :D

Kjøpte fra babybanden :) Eneste forskjell jeg ser på video er forskjellig farge, men kan være jeg husker feil ^^
 
Hva anbefales av 3 i 1 vogner? Hvordan funker egentlig dette med å feste bilstol til understell? Universal fester eller MÅ man ha et sett for at dette skal funke ?
 
Jeg lurer på om noen har gode tips til vogn å bruke på vinterveier, grus/sti, og som er praktisk å ha med seg i bil og på ferie med evt fly. Er helt grønn på dette med vogn. Har til nå sett mest på emmaljunga sine med sportsunderstell. Det blir å kjøpe brukt. Synes absålutt at mange av emmaljungavognene slår konkurrenter på utseende, men har noen her negative erfaringer med de vognene?
 
Jeg lurer på om noen har gode tips til vogn å bruke på vinterveier, grus/sti, og som er praktisk å ha med seg i bil og på ferie med evt fly. Er helt grønn på dette med vogn. Har til nå sett mest på emmaljunga sine med sportsunderstell. Det blir å kjøpe brukt. Synes absålutt at mange av emmaljungavognene slår konkurrenter på utseende, men har noen her negative erfaringer med de vognene?

Og så skal det sies at jeg trenger bare bagdel og sportsdel, bilsete har vi kjøpt separat!
 
Jeg her helt forelsket i Emmaljunga NXT90F Lounge Grey. Mannen heller mer mot black, som egentlig er en mørk grå melert.
Vi har to biler, hvorav en er en Nissan Leaf, men det ser ut som denne går greit inn der. :)

https://emmaljunga.com/nb/barnevogner/nxt/nxt90-f/nxt90-f-lounge-grey-22909

Vi kjøper nok adapter til bilsetet heller enn å kjøpe f.eks. Stokke-vogn som har tilhørende bilsete.
 
Ja, vi tok en råsjans og bare kjøper uten å prøve. den hadde så gode kritikker nemlig :D

Kjøpte fra babybanden :) Eneste forskjell jeg ser på video er forskjellig farge, men kan være jeg husker feil ^^

Har litt lyst å ta en råsjans jeg også. Men mannen er ikke helt med på det. Han er litt mer praktisk av seg og vil vite at den går i bil og slikt.
Men kan godt tenkes vi ender opp med å bestille fra babybanden vi også. De har i alle fall inne den fargen jeg kunne tenke meg nå. Så får vi se om de har det når vi kommer så langt at vi skal bestille.

På den ene 2018 modellen jeg så på var det to videoer, en ute og en som var mer produktdemonstrasjon. Og den med produktdemonstrasjon syns jeg så ganske lik ut som 2017. Men det har nå uansett ikke så mye å si. Jeg tenker i alle fall at det virker som forskjellene er små, og da kan man jo like gjerne kjøpe 2017.
 
Vi kjøper nok adapter til bilsetet heller enn å kjøpe f.eks. Stokke-vogn som har tilhørende bilsete.

Man kan kjøpe adapter til Stokke også, som passer med andre produsenter. Så man trenger ikke kjøpe deres egne bilseter!

Vi har sett litt på Maxi Cosi Cabriofix bilsete!
 
Her ser det ut til at det blir Bugaboo Fox! Som førstegangs synes jeg det er fryktelig vanskelig med så mange valg, men etter å ha prøvd "alle" vognene på barnas hus i går stiller den sterkest :D
 
Jeg lurer på om noen har gode tips til vogn å bruke på vinterveier, grus/sti, og som er praktisk å ha med seg i bil og på ferie med evt fly. Er helt grønn på dette med vogn. Har til nå sett mest på emmaljunga sine med sportsunderstell. Det blir å kjøpe brukt. Synes absålutt at mange av emmaljungavognene slår konkurrenter på utseende, men har noen her negative erfaringer med de vognene?

Jeg kjøpte Emmaljunga NXT90F, da den var på 30% på Barnas Hus for litt over en uke siden [emoji173]️ skal sies at dette var 2018 modellen, da den skal ut mens den nye skal inn [emoji28] (ikke at det var noen forskjell annet enn at skinnet på outdoor versjonen er lysere..)

Fremhjulene kan låses i stilling, og den er ganske god å kjøre på grus/sti (ei venninne har den) [emoji2] og den blir ganske liten når man slår den sammen [emoji5]

IMG_0661.JPG

Jeg er ihvertfall helt forelsket!
 
Jeg kjøpte Emmaljunga NXT90F, da den var på 30% på Barnas Hus for litt over en uke siden [emoji173]️ skal sies at dette var 2018 modellen, da den skal ut mens den nye skal inn [emoji28] (ikke at det var noen forskjell annet enn at skinnet på outdoor versjonen er lysere..)

Fremhjulene kan låses i stilling, og den er ganske god å kjøre på grus/sti (ei venninne har den) [emoji2] og den blir ganske liten når man slår den sammen [emoji5]

Vis vedlegget 267828

Jeg er ihvertfall helt forelsket!

Både bagdel og Sittedel til 8600kr forresten, så faktisk billigere enn noen skal ha brukt [emoji5]
 
Jeg lurer på om noen har gode tips til vogn å bruke på vinterveier, grus/sti, og som er praktisk å ha med seg i bil og på ferie med evt fly. Er helt grønn på dette med vogn. Har til nå sett mest på emmaljunga sine med sportsunderstell. Det blir å kjøpe brukt. Synes absålutt at mange av emmaljungavognene slår konkurrenter på utseende, men har noen her negative erfaringer med de vognene?

Emmaljunga er en veldig robust vogn, så den er god å trille, også i terreng. Vi har den til mini her i huset og har vært veldig fornøyde!! Eneste er at den er så robust at den er tung. Så inn og ut av bil går fint, men har vært borti enklere vogner der. På flyet blir den også veldig klumpete, så av den grunn har vi kjøpt en tralle (babyjogger city tour) til slike formål.

Min formening er at du aldri vil finne en vogn som er 100% til alle kriterier, så du må rett og slett velge hva som er viktigst for deg[emoji1]
 
Ja, vi tok en råsjans og bare kjøper uten å prøve. den hadde så gode kritikker nemlig :D

Kjøpte fra babybanden :) Eneste forskjell jeg ser på video er forskjellig farge, men kan være jeg husker feil ^^

Kanskje litt rart spørsmål, men jeg spør likevel.
Når dere fikk vogna fra Babybabden hvordan kom den pakket? Kom den i orginalesken fra Stokke?

Jeg bor i ei lita bygd skjønner du, så det blir fort lagt merke til om man henter en eske med «Stokke» på hos Postkontoret.
 
Last edited:
Kanskje litt rart spørsmål, men jeg spør likevel.
Når dere fikk vogna fra Babybabden hvordan kom den pakket? Kom den i orginalesken fra Stokke?

Jeg bor i ei lita bygd skjønner du, så det blir fort lagt merke til om man henter en eske med «Stokke» på hos Postkontoret.
Det kan jeg svare deg på senere, den kommer idag nemlig :) :D Men vi får den levert helt hjem, gratis. Vi kjøpte for over 10 000 kroner og da er hjemmelevering gratis :D
 
Det kan jeg svare deg på senere, den kommer idag nemlig :) :D Men vi får den levert helt hjem, gratis. Vi kjøpte for over 10 000 kroner og da er hjemmelevering gratis :D

Lurt.
Det tenkte jeg ikke på som mulighet.

Men setter gjerne pris på tilbakemelding når du har fått den ja! :D
 
Vil nesten tro det står stokke på ja, ellers ville det vært veldig sløs med papp, om den kom i butikk for å bli pakket om? [emoji4]
 
Vil nesten tro det står stokke på ja, ellers ville det vært veldig sløs med papp, om den kom i butikk for å bli pakket om? [emoji4]

Ja, du har et poeng. Det er jo i grunn logisk.
Bakdelen med å bo på bygda! :p
Men med mulighet for hjemmelevering er det jo i grunn ikke et problem.
 
Back
Topp