Vogntråd

Vi har solgt det meste etter våre to, siden vi ifølge legene aldri ville klare å få barn på egenhånd. Men har jo fortsatt babyjogger city premier med sportsdel etter minste på 1,5 år. Så kjøper nok bare bag til den. Spørsmålet blir om vi bør ha søskenvogn.

Tror vi kommer til å kjøpe søskenvogn, her blir det 2,5 år mellom. Men kan ikke se for meg at lillemann her hjemme er ferdig med vogn til vinteren[emoji85][emoji4]
 
Tror vi kommer til å kjøpe søskenvogn, her blir det 2,5 år mellom. Men kan ikke se for meg at lillemann her hjemme er ferdig med vogn til vinteren[emoji85][emoji4]

Blir 2 år og 2 måneder i mellom her da. Mellom de største var det 2 år og 3 mnd mellom og vi kjøpte søskenvogn, men brukte den sjeldent. Men nå blir det jo to større barn å følge med på. Vi får se hva vi gjør. Minste er nok heller ikke ferdig da. Hverfall ikke med luren sin.
 
Har ikke tenkt på vogn enda.. [emoji28] Kommer nok til å lete etter en brukt på finn.no. Er veldig miljøbevisst [emoji5]️ kanskje begynne å abonnere på vogn her i distriktet allerede, så får jeg sett hva som selges..
 
Har dere begynt å drømme om hvilken vogn dere vil ha? Evt om dere har en fra før av, er dere fornøyde?

Jeg har Stokke Trailz fra første mann, og kunne ikke vært mer fornøyd! Syntes den er superfin og elsker at hun sitter så høyt i den. Liker ikke å måtte bøye meg ned for å snakke med de, om det "soltaket" er på feks. Så derfor er Stokke trailz helt perfekt for oss :) Også er jeg veldig fan av fargen jeg har, grey melange :joyful:

Jeg har drømt om Stokke Trailz helt siden vi begynte å prøve! Synes den er så fin og ser så praktisk ut! Ønsker meg grey melange jeg også!

Men når vi kommer så langt at vi skal ha vogn må vi nok se at hva som passer i bilen også. I tillegg har jo økonomien litt å si. Stokke er jo ikke akkurat billig! Men håper kanskje kommende besteforeldre vil være med å bidra litt.
 
Jeg har drømt om Stokke Trailz helt siden vi begynte å prøve! Synes den er så fin og ser så praktisk ut! Ønsker meg grey melange jeg også!

Men når vi kommer så langt at vi skal ha vogn må vi nok se at hva som passer i bilen også. I tillegg har jo økonomien litt å si. Stokke er jo ikke akkurat billig! Men håper kanskje kommende besteforeldre vil være med å bidra litt.

Vi har en liten golf og Stokke trailz[emoji57] får akkurat plass til vognen i bagasjerommet, og da er det ikke plass til noe annet [emoji5] så vi må nok ha stasjonsvogn til nestemann komme [emoji5]
 
Vi har en liten golf og Stokke trailz[emoji57] får akkurat plass til vognen i bagasjerommet, og da er det ikke plass til noe annet [emoji5] så vi må nok ha stasjonsvogn til nestemann komme [emoji5]

Hehe. Vi har en Volvo v40. Ikke akkurat kjempestort bagasjerom i den heller!
 
Vi har en Bugaboo buffalo fra forrige gang. Kommer nok mest sannsynlig til å bruke den. Har en stor, brukt Emmaljunga som barnehagevogn.
 
Har sett litt, og er inne på emmaljunga, dubatti og silver cross [emoji7] alle merkene har så mange forskjellige fine, så blir vanskelig å bestemme seg[emoji85]
 
Noen som har Beemoo som likner på Bugaboo?

Jeg har ikke selv, men en venninne kjøpte den. Jeg opplevde den som veldig «plastikk» og stiv i forhold til de jeg har hatt fra Bugaboo. Har hatt Cameleon og har nå Buffalo! [emoji4]
 
Jeg har ikke selv, men en venninne kjøpte den. Jeg opplevde den som veldig «plastikk» og stiv i forhold til de jeg har hatt fra Bugaboo. Har hatt Cameleon og har nå Buffalo! [emoji4]

Har hatt cameleon før, og ble fristet av beemoo pga prisen, men venter å ser litt..
 
Her ender vi på TFK med multi x bag :)
Får kjøpt pent brukt og billig :)
 
  • Liker
Reactions: CS
Her ender vi på TFK med multi x bag :)
Får kjøpt pent brukt og billig :)

Fantastisk vogn! [emoji122]
Det er den eneste vognen vi har hatt som har fått bli igjen her. Kjøpte den ny når vi fikk lillebror, og kjøpte multi x bag ganske snart etterpå. Elsker den og gleder meg så til å bruke den med bag igjen [emoji85][emoji173]️
 
Fantastisk vogn! [emoji122]
Det er den eneste vognen vi har hatt som har fått bli igjen her. Kjøpte den ny når vi fikk lillebror, og kjøpte multi x bag ganske snart etterpå. Elsker den og gleder meg så til å bruke den med bag igjen [emoji85][emoji173]️
Hadde den og til minste, meeen jeg var ferdig så jeg solgte alt :p
 
Var innom barnas hus i dag og kikket litt. Bl.a. på vogner, bare for å se hva som er aktuelt nå.. Kun en av alle vognene der var uten svinghjul.. Det er altså det nye nå.. og vognene virket en god del mindre enn før. (11 år siden jeg så på vogner..) :/ ;)

Jeg kommer til å kjøpe en brukt uansett pga. gjenbruk, og synes også at prisene på nytt er overdrevet. Likte heller ikke så godt disse "moderne" vognene.. hehe, alderen..:rolleyes::smiley-angelic006 Liker nok best Emmaljunga sine, litt robuste uten svinghjul og med luft i dekkene. :happy119
 
Her blir det nok bugaboo donkey twin. Ganske mye mindre utvalg av tvillingvogner, og vil ikke at de skal ligge/sitte i tog.
 
Back
Topp