Vogntråd

Jeg har så lyst på emmaljunga ntx90 outdoor, prøver å forsvare for mannen den helt sinnsyke prisen[emoji28][emoji85] men det er virkelig drømmevogna altså[emoji7] Håper han godtar tilslutt[emoji51]
 
jeg aner ingenting om barnevogner men tenker at jeg må ha noe med litt solide store hjul, for her hvor vi bor er det bare grusveier, så tror det kan bli litt dumt å trille noe fancy "tynne" hjul på det...
 
Jeg har så lyst på emmaljunga ntx90 outdoor, prøver å forsvare for mannen den helt sinnsyke prisen[emoji28][emoji85] men det er virkelig drømmevogna altså[emoji7] Håper han godtar tilslutt[emoji51]

Hva ca er prisen på den? Synes alle vogner er knalldyre jeg[emoji23][emoji85]
 
Hva ca er prisen på den? Synes alle vogner er knalldyre jeg[emoji23][emoji85]

Er det ikke rundt 12000 for den vognen [emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]
 
Er det ikke rundt 12000 for den vognen [emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

Da er det vel som de fleste andre?[emoji85]
Var å tittet på søskenvogn akkurat, kommer på ca 16-17000[emoji51] Bugaboo Donkey [emoji7]
 
Da er det vel som de fleste andre?[emoji85]
Var å tittet på søskenvogn akkurat, kommer på ca 16-17000[emoji51] Bugaboo Donkey [emoji7]

Oi [emoji28] ikke akkurat billig det heller nei [emoji85][emoji85][emoji85]
 
Oi [emoji28] ikke akkurat billig det heller nei [emoji85][emoji85][emoji85]

Nope[emoji85]
Svindyrt med vogn! Fordelen denne gangen er jo at vi har alt annet fra før, så trenger bare å kjøpe vogn [emoji28]
 
Nope[emoji85]
Svindyrt med vogn! Fordelen denne gangen er jo at vi har alt annet fra før, så trenger bare å kjøpe vogn [emoji28]

Vi må kjøpe alt, da dette blir vår første sammen (selv om han har 2 fra før, men de er så gamle nå), så jeg håper inderlig at vi får litt hjelp til utstyr fra kommende besteforeldre [emoji85]
 
Vi må kjøpe alt, da dette blir vår første sammen (selv om han har 2 fra før, men de er så gamle nå), så jeg håper inderlig at vi får litt hjelp til utstyr fra kommende besteforeldre [emoji85]

Vi har en på 19 og en på snart 2, så etter minstemann har vi spart på alt!
Et godt tips er å kjøpe brukt og handle det man kan på ikea[emoji4] Vi kjøpte det rimeligste stellebordet der, tror det kostet 200,- og det skal brukes igjen nå [emoji28]
Så kan man kjøpe på barneutstyrsbutikker til mange tusen[emoji51]
 
Vi har en på 19 og en på snart 2, så etter minstemann har vi spart på alt!
Et godt tips er å kjøpe brukt og handle det man kan på ikea[emoji4] Vi kjøpte det rimeligste stellebordet der, tror det kostet 200,- og det skal brukes igjen nå [emoji28]
Så kan man kjøpe på barneutstyrsbutikker til mange tusen[emoji51]

Jeg har ihvertfall lyst å investere i ny vogn [emoji85] har så lyst på Emmaljunga Nxt90f [emoji173]️ og nytt bilsete såklart.

Resten kan kjøpes enten brukt eller billig på ikea [emoji2]
 
Jeg har ihvertfall lyst å investere i ny vogn [emoji85] har så lyst på Emmaljunga Nxt90f [emoji173]️ og nytt bilsete såklart.

Resten kan kjøpes enten brukt eller billig på ikea [emoji2]

Veldig enig! Det har vi også prioritert [emoji4]
Denne gangen er det mulig vognen blir kjøpt brukt, og bilsete har vi jo også spart på etter minsten, så det brukes igjen [emoji4][emoji106]
 
Jeg har en babyjobber city elite med bagdel, som jeg nok kommer til å bruke. Har også en Emmaljunga fra førstemann, som nå er 7 år. Mulig jeg kan bruke denne, men kalesjen er litt slitt.
 
Ikke personlig erfaring, men bugaboo donkey er jo veldig fin og praktisk da!! :love7
Akkurat nå heller jeg mot en Thule vogn faktisk. Den skal brukes til de to eldste. Når babyen kommer er eldste 2år og 7mnd og mellomste 1år og 3mnd. Og etterhvert som eldste ikke lenger trenger trilles kan minste ta over plassen :)
 
Har Britax smile2 nå.. er forsåvidt fornøyd med den. Men litt skranglete har den jo blitt.. får se om vi kjøper ny vogn eller en sovevogn til barnehagen :) hadde såå lyst på nxt90 før første ble født, men er veldig glad jeg ikke kjøpte den, siden den første utgaven var veldig liten og kjenner flere som har måttet bytte fordi ungen har vokst utav den før de ble 1,5 år.. bare vær obs på det om dere kjøper brukt, for den nye versjonen kommer med forlengelsesdel men ikke den gamle (første) versjonen..
 
Åh, så dumt. Hvor høy er du? Kan stille høyden på den du holder på. Stokke xplory er kanskje et alternativ da, den kan du stille høyden på barnedelen også :joyful: Men da har du mange å velge mellom da, du får hvertfall ikke problemet med å måtte bøye deg for å se bebien med andre vogner :p

Cirka 157 cm. Likte den godt, men endte med bugaboo sist da den passet bedre i høyden for meg :) Kan jo hende jeg har vokst siden sist, så må jo ta en runde og sjekke Stokke igjen :p har ikke bestemt oss om vi skal ha ny vogn eller ikke denne gangen, ettersom vi var så fornøyde med bugaboo ;) Men er jo gøy med ny vogn også :D
 
Vi har solgt det meste etter våre to, siden vi ifølge legene aldri ville klare å få barn på egenhånd. Men har jo fortsatt babyjogger city premier med sportsdel etter minste på 1,5 år. Så kjøper nok bare bag til den. Spørsmålet blir om vi bør ha søskenvogn.
 
Back
Topp