Vogntråd

Stokke trailz :) jeg kjøpte på fredag. Tidlig, men barnas hus (og babybanden) selger ut 2017-modellen til 25%! :)
 
Her blir det nok bugaboo donkey twin. Ganske mye mindre utvalg av tvillingvogner, og vil ikke at de skal ligge/sitte i tog.

Tror det blir samme vogn her :) Denne vil også få plass i egolfen vår.

Vurderer å kjøpe brukt, men synes det er mye dyrt på finn. Skal uansett vente til høsten.
 
Tror det blir samme vogn her :) Denne vil også få plass i egolfen vår.

Vurderer å kjøpe brukt, men synes det er mye dyrt på finn. Skal uansett vente til høsten.

Ja, desidert den som blir minst klappet sammen. Får også plass i den lille konebilen min[emoji5][emoji1360] vi venter nok også til høsten, hvertfall etter OUL. Dyrt ja! Alt blir dobbelt så dyrt og da[emoji85]
 
Sniker fra desember 2018. :)
Vi hadde Enmaljunga edge duo forige gang, men mislikte sportsdelen, samt at den var så «tung» synes jeg, så vi kjøpte babyjogger city elite, og det ble plutselig en helt ny verden! Samt at den tar liten plass sammenlagt. Derfor faller valget enkelt på babyjogger denne gangen, skal bare kjøpe til bagdel :D
 
Jeg har altså tatt vare på vogna jeg kjøpte til min nr 3 som ble født i 2008, så det skal brukes nå også. Jeg er så glad i den vogna. Det er ei Emmaljunga Duo Edge[emoji4]
 
Last edited:
Emmaljunga ser så fine ut, og passende på bygda! Søstern min hadde det merket så jeg må sjekke ut det :) 4 store hjul! :)
 
Jeg kjøpte Emmaljunga NXT90F i dag hos Barnas Hus til 30% [emoji7] både bag og sittedel [emoji2] bag i gråfarge og sittedel i timber [emoji7] bare synd vognen ikke skal i bruk før om ca 6 mnd [emoji23][emoji173]️
 
Vogn er fryktelig vanskelig!
Jeg har tittet en del på Crescent Comfort Duovogn, men den ser tung ut. Er nemlig til halv pris på jollyrom, og det er greit å ikke blakke seg på vogn.

Men den Stokk Trailz ser jo fantastisk lett og behagelig ut. Jeg er avhengig av en vogn med gode dekk da det blir noe gruskjøring og mye opp og nedbakker.

Noen her som har erfaring med Crescent comfort?
 
Stokke trailz :) jeg kjøpte på fredag. Tidlig, men barnas hus (og babybanden) selger ut 2017-modellen til 25%! :)

Vi vurderer også å kjøpe den nå når 2017 modellen er på tilbud flere plasser!

Er det noen som vet hva forskjellene på 2017 og 2018 modellene er?
 
Vi vurderer også å kjøpe den nå når 2017 modellen er på tilbud flere plasser!

Er det noen som vet hva forskjellene på 2017 og 2018 modellene er?
Det virker som om det er design og fargene XD Vi endte opp med å kjøpe stokke trailz 2017 nå pga tilbud og vekt. Jeg går mye tur og har hund så en lett vogn som er god å kjøre er sååå viktig :D
 
Her har vi også kjøpt stokke trailz:Heartred gleder meg sånn til i Januar å vi endelig kan få bruke den! Hadde emmaljunga til storebroren for 10 år siden. Fornøyd med den, men den var veldig tung! Så syns jeg stokke sin er høyere så man slipper å bøye seg undøvendig mye når man skal ta opp babyen. Jeg sliter med litt rygg ig nakkevondt så jeg tror denne vogna er helt super til oss :D
 
Det virker som om det er design og fargene XD Vi endte opp med å kjøpe stokke trailz 2017 nå pga tilbud og vekt. Jeg går mye tur og har hund så en lett vogn som er god å kjøre er sååå viktig :D

Takk for svar!
Kan godt være vi ender opp med den vi også. Men vi må innom en butikk å «prøve» den litt først tenker jeg. Og ikke minst se hvordan den får plass i bagasjerommet på bilen.
 
Back
Topp