Vogntråd

Så enig :) har sett litt på finn.no da, og da ble de litt billigere - men ikke mye :p

Ja, og inne mange på finn.no som har akkurat den jeg vil ha [emoji23][emoji85] så da blir mest sannsynlig helt ny vogn, bare at vi får litt hjelp av de kommende besteforeldre [emoji5]
 
Har ikke satt meg inn i det. Men har egentlig lyst på en sånn som man kan sette bilsete på og sånt. Men blir nok mest sannsynlig arvet vogn for oss[emoji4]
 
Har ikke satt meg inn i det. Men har egentlig lyst på en sånn som man kan sette bilsete på og sånt. Men blir nok mest sannsynlig arvet vogn for oss[emoji4]

Kan kjøpe sånn adapter til bilsete for de fleste vogner tror jeg, hvertfall de jeg har sett på :) Arv er veldig koselig da!
 
Kan kjøpe sånn adapter til bilsete for de fleste vogner tror jeg, hvertfall de jeg har sett på :) Arv er veldig koselig da!
Kan man det? Å det håper jeg. Er veldig gammel vogn da, så håper ikke det gjør at det ikke vil fungere. Det skal jeg sjekke ut[emoji4]
Ja arv er koselig. Har egentlig en lekegrind som har gått i arv i familien lenge også. Tror vi er 10 stk som har brukt den etter hvert. Desverre har vi for liten leilighet[emoji53]
 
Kan man det? Å det håper jeg. Er veldig gammel vogn da, så håper ikke det gjør at det ikke vil fungere. Det skal jeg sjekke ut[emoji4]
Ja arv er koselig. Har egentlig en lekegrind som har gått i arv i familien lenge også. Tror vi er 10 stk som har brukt den etter hvert. Desverre har vi for liten leilighet[emoji53]

Får håpe det :) Det er jo veldig deilig, men absolutt ikke et must da :)

Har også arvet masse av min bror sine barn til datteren min, ekstra hyggelig synes jeg :joyful: Også hyggelig å kjøpe da :angel4
 
Her har vi Britax b-motion 4, super fornøyd med den sportsvogna, så kommer til å bruke denne til denne i magen. Den er nå bare litt over 1år gammel. Vi skal kjøpe bagdelen som hører til, og adapter til bilsete. Greit at mini her nå bare er 2år. Han nærmer seg 3år da når denne blir født. Så vi har en liten trille til han om vi vil trenge vogn. Ellers blir det søskenbrett
 
Hadde BabyJogger City Elite til førstemann, og veldig fornøyd med den. [emoji4]
 
Har lyst på emmaljunga city cross - men ser ut som de ikke selges lenger :( hatt den vogna til de andre :grumpy:
 
Jeg anbefaler Britax next go / eller go next...
Den er lett, tar liten plass i bil, har offroad og smalere dekk man kan bytte etter behov. Men, svindyr.
 
Har dere begynt å drømme om hvilken vogn dere vil ha? Evt om dere har en fra før av, er dere fornøyde?

Jeg har Stokke Trailz fra første mann, og kunne ikke vært mer fornøyd! Syntes den er superfin og elsker at hun sitter så høyt i den. Liker ikke å måtte bøye meg ned for å snakke med de, om det "soltaket" er på feks. Så derfor er Stokke trailz helt perfekt for oss :) Også er jeg veldig fan av fargen jeg har, grey melange :joyful:

Synes den er helt nydelig å se på, men litt for høy for meg :(
 
Så en Emmaljunga NXT... den var fin. Men da må jeg kjøpe brukt
 
:love017Her blir det bugaboo fox. Har hatt massevis av vogner til begge mine, men liker bugaboo best. Skal nok ha en vogn nr to også.

Elsker Bugaboo [emoji7][emoji173]️

Her blir det Donkey, har Buffalo nå og er så innmari fornøyd![emoji122][emoji122][emoji122]
 
Her kommer vi til å bruke den vi har etter førstemann:) Emmaljunga Edge duo Også har vi babyjogger city mini gt i tillegg som kan brukes senere:)
 
Synes den er helt nydelig å se på, men litt for høy for meg :(

Åh, så dumt. Hvor høy er du? Kan stille høyden på den du holder på. Stokke xplory er kanskje et alternativ da, den kan du stille høyden på barnedelen også :joyful: Men da har du mange å velge mellom da, du får hvertfall ikke problemet med å måtte bøye deg for å se bebien med andre vogner :p
 
Back
Topp