Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille storesøster her i huset hadde nåkenlunde samme mål når hu va mindre. Født i februar og passa godt i bagen te hu blei flytta over i sportsdel når hu va ca 5 mnd. E jo genialt med babyinnlegg i sportsdelen sånn at dei kan flyttes over forholdsvis tidlig om dei blir lei av å ligge i bag. Følte og sportsdelen blei lunere enn bag med lenger skygge og fottrekketNoen som har erfaring fra Stokke trailz? Storebror var 53 lang når han ble født og er over 80 nå som han er ett år, så vi får jo lange barn
Kjedelig at dere ikke ble fornøyd med vogna. Selg den å kjøp en dere har lyst på da? Spesielt dette med høyde er jo et legitimt argument. Fra det ene til det andre, hvor er britax smile 3 på salg nå? Er den vi har bestemt oss for skjønner duHuff.... idag har jeg hentet vogna til svigerinna Jeg liker den virkelig ikke.... Er en emmaljunga city cross 2015 modell. Den er så lav at til og med meg på 163 må bøye meg ned til både ligge og sittende, og mannen er 187 så han kommer til å få fort vondt i ryggen! Og den er så bulkete og klumpete Har så lyst til å bare kjøpe nxt90 til 9,999 og si til mannen jeg vant den eller noe
Eller britax smile 3, for den er også på salg nå!
Kjedelig at dere ikke ble fornøyd med vogna. Selg den å kjøp en dere har lyst på da? Spesielt dette med høyde er jo et legitimt argument. Fra det ene til det andre, hvor er britax smile 3 på salg nå? Er den vi har bestemt oss for skjønner du
Vet ikke, men hørt bare gode ting om den, også på vinter! Virka som en stødig robust vognHadde Edge duo sist gang, stor å tung og tok masse plass..
Hadde ei urban jungel mountain buggy i Spania, elska deg vogna..
Så no har eg arva ein mountain buggy til å ha på Vestlandet så får eg sjå kass det blir her i nord..
Britax smile 3 god på vinter? Nokon som veit?
Her er vogna endelig bestilt
Edit: Ombestemte meg og valgte svart ramme
Så gøy! Den blir du nok fornøyd med. Er i alle fall veldig fornøyd med vår fox
Ååå Den er så fin! Vi kjøpte en brukt buffalo, men jeg leita til jeg fant en pent brukt med svart rammeHer er vogna endelig bestilt
Edit: Ombestemte meg og valgte svart ramme
Har ikke noe erfaring med den vognen, men guttungen ble fornærmet når han måtte sitte mot oss, og prøvde hele tiden å snu seg. Så ikke alltid det gjør noe om barne sitter fremover i vognenEr det noen her som har erfaring med Thule Urban Glide 2 (som eneste vogn)? Den eneste potensielt 'åpenbare' ulempen jeg har lest om er at sittedelen ikke kan snues mot deg, så barnet må sitte framoverrettet fra det skal over i sittedel. Men er usikker på hvor mye det egentlig gjør? Tenker jo at barnet sikkert helst vil kikke rundt på omgivelsene uansett, men det er kanskje også greit å kunne ha det litt mer under oppsikt i starten..?